Skocz do zawartości

minimalny pobór prądu w e36


Faruq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam problem z wyładowywującym się akumulatorem na postoju.(Aku nowy 2 krotnie podmieniany wiec jego jako winowajce wykluczam )po nocy w garazu kreci znacznie dluzej i napiecie nieraz spada do 11.8v a ze jestem przewrazliwiony na punkcie Bumki to zaczelo sie szukanie..Klemy i masa docisniete na max...

Zgodnie z info z forum powylaczalem wszystko i po kolei sprawdzilem wszystkie bezpieczniki.

Pobor pradu na postoju= 0.162A

Całkiem niedawno zakladane było nieorg radio. Po wyjeciu jego bezpiecznika pobor spada do 0.02A(ewentualnie do 0.01 kiedy odepne OBC ale bez niego to raczej nie jazda :wink: )

Na pn mam termin do elektryka ktory zakladal radyjko.Pytanie:

Czy poprawnie podlaczone radio moze cokolwiek pobierac na wylaczonym silniku?Czy mozliwe jest by bylo w jego obwod cokolwiek wpiete? Jaki jest minimalny pobor pradu w E36?

Nie jestem elektrykiem ale z nastawienia goscia widzialem ze niebardzo wierzy w moje rewelacje dlatego wolalbym być przygotowany na probe zbycia mnie...

A może gdzieś indziej szukać przyczyny?

Z góry dzieki za wszelka pomoc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Drugi pomiar jest jak najbardziej sensowny. Ten prad jest o okolo 10x za duzy na postoju.

Co do nie wlasciwego podlaczenia radia dla czego nie mozna pomylic wiele :). Podaj typ radia lub najlepiej schemat podlaczenia to postaram sie podpowiedziec gdzie szukac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest chyba radio zle podlaczone troche duzy ten prad /na podtrzymanie pamieci tyle nie potrzeba/ zdejmij panel i wtedy zmierz ile pobiera i bedzie wiadomo...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszelkie pomiary tzn ta wartosc 0.162A robione byly przy wyłączonych wszystkich urządzeniach (tzn panel radia sciagniety,drzwi zamkniete)