Skocz do zawartości

Auto bokiem i OELDRUCK SENSOR lub OELDRUCK MOTOR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Właśnie wracając sobie do domku postanowiłem poszaleć troszkę na parkingu pod supermarketem :) Ogólnie moje auto jest dość łatwe do wyprowadzenia z poślizgu i po kilku lekkich poślizgach postanowiłem zrobić tak by się nie dało nic zrobić... przy jakiś 40 km/h postawiłem auto bokiem i co prawda chciałem skontrować ale się nie udało :P Do tego wpadłem chyba na ciut bardziej przyczepną nawierzchnie... mniej suchą... przeciążenie boczne naprawdę duże.

 

Podczas poślizgu pojawił się na desce OELDRUCK SENSOR ale natychmiast zgasł gdy auto przestało lecieć bokiem... przeciążenia były nie małe... ale czy to normalne że wyskakuje taki błąd?

 

Stan oleju jakieś 200 km temu był mniej-więcej 35% między minimum a maksimum, ale nie dolewałem bo mam ostatnią zieloną lampkę i i tak olej do wymiany... od jakiś 7000 km nie dolewałem i ubyło go właśnie tyle (jakieś 600 ml).

 

Czy powinienem martwić się tym komunikatem czy to normalne? W sumie teraz sobie przypomniałem że może to był "OELDRUCK MOTOR". W każdym razie na pewno OELDRUCK... ale czy przy takich manewrach ma się prawo coś w ogóle wyświetlać?

 

Aha dodam że poślizg był w prawo jeśli to ma znaczenie... gdzie jest czujnik ciśnienia oleju? Chyba tam gdzie się spuszcza olej do wymiany? Czyli nie pamiętam po której stronie :)

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
u mnie w e38 podczas jazdy na łukach wyświetla mi sie oilstand czyli ze mało oleju a raz wyświetliło mi sie STOP ! OELDRUCK MOTOR czyli niskie ciśnienie mysle ze jest to spowodowane tym że na tym polu na bagnecie olej mam dokladnie w połowie a jak koledzy pisali juz wtedy komputer ostrzega o małej ilości oleju
........srebrne beem wjeżdża na teren........
Opublikowano
ja gdzies czytalem ze przy zbyt duzym przechyleniem auta olej przelewa sie na jedna strone co moze oszukiwac czujniki
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
ja gdzies czytalem ze przy zbyt duzym przechyleniem auta olej przelewa sie na jedna strone co moze oszukiwac czujniki
Przechył jak przechył, dużych nigdy nie ma, chyba ze zaliczasz dach. Chodzi o przeciążenie, sile odsrodkową. Zwieksza sie wprost proporcjonalnie do tego jak szybko pokonujemy łuk. Oczywiscie im wiekszy łuk i wieksza predkosc, tym bardziej olej przeplywa na jedna polowe silnika. Dlatego w M3 są dwie pompy oleju, by przy wiekszych przeciązeniach silnik caly czas byl dobrze smarowany.
Opublikowano
ja gdzies czytalem ze przy zbyt duzym przechyleniem auta olej przelewa sie na jedna strone co moze oszukiwac czujniki
Przechył jak przechył, dużych nigdy nie ma, chyba ze zaliczasz dach. Chodzi o przeciążenie, sile odsrodkową. Zwieksza sie wprost proporcjonalnie do tego jak szybko pokonujemy łuk. Oczywiscie im wiekszy łuk i wieksza predkosc, tym bardziej olej przeplywa na jedna polowe silnika. Dlatego w M3 są dwie pompy oleju, by przy wiekszych przeciązeniach silnik caly czas byl dobrze smarowany.

 

Dokładnie... tak sobie myślę że z racji dość dużej prędkości to może nawet z sekundę czy dwie trwała ta jazda bokiem to olej miał prawo wypłynąć spod czujnika :)

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
tak mi się wydaje, ale 7 nie jest chyba stworzona do takich akrobacji... Takie auto wymaga szacunku a nie pałowania, ale nie dziwię się, że później są setki tematów, bo coś się popsuło.. Teraz już wiem skąd one się biorą..
I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.