Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeździł ktoś z Was?

Znacie może Użytkownika w Polsce?

Jestem zainteresowany takim modelem 2005 rok.

"Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych swobód niż armie. Poprzez kontrolę emisji kredytów, banki i korporacje zabiorą ludziom wszelką własność, dopóki ich dzieci nie obudzą się bezdomne w kraju, o którego wolność walczyli ich ojcowie."

T.Jefferson 1802 rok

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja tez juz jezdzilem taka wersja e60.. i powiem jedno.... BOMBA....i ten silnik ma wielkie mozliwosci tuningowe....

P.S. po nowym roku rozpoczynam poszukiwania wlasnie takiego modelu....

Bylo:

'98 728iA

'96 520i

'97 528i Touring

'02 X5 4.6is

'04 M3

jest:

'06 530xd

'07 118d

Opublikowano
Ja tez juz jezdzilem taka wersja e60.. i powiem jedno.... BOMBA....i ten silnik ma wielkie mozliwosci tuningowe....

P.S. po nowym roku rozpoczynam poszukiwania wlasnie takiego modelu....

 

Kumpel jest teraz w Norynberdze i tam pewien bogaty emeryt będzie miał do sprzedania. Nie miałem za dużo styczności z dieslami i tak do końca nie mogę się przekonać dla siebie. W kółko słyszę same zachwyty nad tą wersją.

"Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych swobód niż armie. Poprzez kontrolę emisji kredytów, banki i korporacje zabiorą ludziom wszelką własność, dopóki ich dzieci nie obudzą się bezdomne w kraju, o którego wolność walczyli ich ojcowie."

T.Jefferson 1802 rok

Opublikowano
Powiem tak.... Kolega ma 335d kombi ze zrobionym chipem w www.tdi-tuning.pl. i osiagi ma jak M3 E46.... A spalanie duzo duzo mniejsze......

 

Ja jeśli bym tuningował to tylko zewnętrznie w Niemczech i tylko Schnitzer.

Nie uznaję żadnych kombinacji.

Mam nauczkę z moją E39 540, wszystko było dobrze ,a w przypadku problemów wypięli się na mnie jak na leszcza i sprawę wygrałem miesiąc temu w sądzie.

Byłem głupi bo po co mi był ten tuning silnika. Takie tam gówniarskie wybryki. I tak nigdzie nie mogłem tego wykorzystać.

Teraz mam i będę kupował właśnie takie auta żeby ich nie tuningować.

W jakim celu tuningować auto ,które ma fabrycznie w granicach 300KM???

Ja mam "zdjętą blokadę" i jechałem kilka razy we Włoszech i Niemczech prawie 300km/h. Na przyspieszenie nie narzekam. Jak dobrze wcisnę to natychmiast muszę hamować. Z felgami 19cali jak z dzieckiem na naszych drogach

"Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych swobód niż armie. Poprzez kontrolę emisji kredytów, banki i korporacje zabiorą ludziom wszelką własność, dopóki ich dzieci nie obudzą się bezdomne w kraju, o którego wolność walczyli ich ojcowie."

T.Jefferson 1802 rok

Opublikowano
fakt faktem..... w PL nie ma gdzie pojezdzic.... a co kol to znam ten bol w mojej poprzedniej e38 mialem 20 cali....

Bylo:

'98 728iA

'96 520i

'97 528i Touring

'02 X5 4.6is

'04 M3

jest:

'06 530xd

'07 118d

Opublikowano
Powiem tak.... Kolega ma 335d kombi ze zrobionym chipem w www.tdi-tuning.pl. i osiagi ma jak M3 E46.... A spalanie duzo duzo mniejsze......

 

Ja jeśli bym tuningował to tylko zewnętrznie w Niemczech i tylko Schnitzer.

Nie uznaję żadnych kombinacji.

Mam nauczkę z moją E39 540, wszystko było dobrze ,a w przypadku problemów wypięli się na mnie jak na leszcza i sprawę wygrałem miesiąc temu w sądzie.

Byłem głupi bo po co mi był ten tuning silnika. Takie tam [bAD] wybryki. I tak nigdzie nie mogłem tego wykorzystać.

Teraz mam i będę kupował właśnie takie auta żeby ich nie tuningować.

W jakim celu tuningować auto ,które ma fabrycznie w granicach 300KM???

Ja mam "zdjętą blokadę" i jechałem kilka razy we Włoszech i Niemczech prawie 300km/h. Na przyspieszenie nie narzekam. Jak dobrze wcisnę to natychmiast muszę hamować. Z felgami 19cali jak z dzieckiem na naszych drogach

 

w granicach 300km/h w 545? to ile to masz koni? 400KM?

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Powiem tak.... Kolega ma 335d kombi ze zrobionym chipem w www.tdi-tuning.pl. i osiagi ma jak M3 E46.... A spalanie duzo duzo mniejsze......

 

jezdzac bardzo szybkim samochodem to chyba nie chodzi o to zeby malo palil,sorry ale ekstremalna jazda z oszczedzaniem na paliwie to...dwie rozne rzeczy ktore nie maja ze soba zwiazku

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Powiem tak.... Kolega ma 335d kombi ze zrobionym chipem w www.tdi-tuning.pl. i osiagi ma jak M3 E46.... A spalanie duzo duzo mniejsze......

 

jezdzac bardzo szybkim samochodem to chyba nie chodzi o to zeby malo palil,sorry ale ekstremalna jazda z oszczedzaniem na paliwie to...dwie rozne rzeczy ktore nie maja ze soba zwiazku

 

 

Mi kolego nie chodzila o przekonywanie do tego silnika podwzgledem spalania, tylko o jego mozliwosci i technologie.....

Bo raczej nikt nie powie ze to jest zly silnik.....

Bylo:

'98 728iA

'96 520i

'97 528i Touring

'02 X5 4.6is

'04 M3

jest:

'06 530xd

'07 118d

Opublikowano
[

w granicach 300km/h w 545? to ile to masz koni? 400KM?

 

Nie rozumiem?

Mam około 340KM. Można powiedzieć fabryczne.

W Audi S6 miałem podobnie.

I jednym i drugim jechałem prawie 300km/h. Wrażenie było ,że można by było ciągnąć jeszcze troszkę

Czy to dziwne.

Swojej ostatniej 540 Touring nie liczę bo była grzebana.

Z kumplem z ASO z Wwy jeździłem na pokazach cztery lata temu 540 i bez problemu zamykała licznik.

Samochód zamyka licznik i dalej przyspiesza ...no to ile jedzie? Wiadomo, że więcej jak 260 czy 280

"Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych swobód niż armie. Poprzez kontrolę emisji kredytów, banki i korporacje zabiorą ludziom wszelką własność, dopóki ich dzieci nie obudzą się bezdomne w kraju, o którego wolność walczyli ich ojcowie."

T.Jefferson 1802 rok

Opublikowano
Powiem tak.... Kolega ma 335d kombi ze zrobionym chipem w www.tdi-tuning.pl. i osiagi ma jak M3 E46.... A spalanie duzo duzo mniejsze......

 

jezdzac bardzo szybkim samochodem to chyba nie chodzi o to zeby malo palil,sorry ale ekstremalna jazda z oszczedzaniem na paliwie to...dwie rozne rzeczy ktore nie maja ze soba zwiazku

 

 

masz racje ,ale tylko dlatego ze napisales ze ekstremalnie szybka jazda nie ma nic wspolnego z oszczedzaniem,natomias b.szybka jazda to juz co innego i to mozna łączyc z dislem,a bmw ma swietne disle do takiej wlasnie jazdy,mocne z duzy momentem obrotowym i bardzo ciche i kulturalne,to istny majstersztyk

Opublikowano
[

w granicach 300km/h w 545? to ile to masz koni? 400KM?

 

Nie rozumiem?

Mam około 340KM. Można powiedzieć fabryczne.

W Audi S6 miałem podobnie.

I jednym i drugim jechałem prawie 300km/h. Wrażenie było ,że można by było ciągnąć jeszcze troszkę

Czy to dziwne.

Swojej ostatniej 540 Touring nie liczę bo była grzebana.

Z kumplem z ASO z Wwy jeździłem na pokazach cztery lata temu 540 i bez problemu zamykała licznik.

Samochód zamyka licznik i dalej przyspiesza ...no to ile jedzie? Wiadomo, że więcej jak 260 czy 280

Acha, czyli licznikowe, nie faktyczne. :)

Opublikowano
[

w granicach 300km/h w 545? to ile to masz koni? 400KM?

 

Nie rozumiem?

Mam około 340KM. Można powiedzieć fabryczne.

W Audi S6 miałem podobnie.

I jednym i drugim jechałem prawie 300km/h. Wrażenie było ,że można by było ciągnąć jeszcze troszkę

Czy to dziwne.

Swojej ostatniej 540 Touring nie liczę bo była grzebana.

Z kumplem z ASO z Wwy jeździłem na pokazach cztery lata temu 540 i bez problemu zamykała licznik.

Samochód zamyka licznik i dalej przyspiesza ...no to ile jedzie? Wiadomo, że więcej jak 260 czy 280

 

np. M5 E39 po zdjeciu blokady pojedzie max 296km/h czyli prawie 300km/h, a M3 E46 mniejsze i lzejsze auto bez blokady 285km/h max.

Wiec podejrzewam ze takie auto jak 545 bez blokady przy swojej wielkosci i masie ze 275 poleci max. Schnitzera 540tka to 268-270km/h, ale tam koni nie ma 286 tylko troche wiecej, standardowa 540 poleci bez blokady ze 255 max.

Skad wiesz ile bylo dokladnie? masz HUD na szybie? w 545 licznik jest do 260?

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

535d jeździło mi się bardzo fajnie, już od dołu łapie dużą moc. Nie trzeba kręcic jak w 4.4 benz powyżej 2-3 tys żeby czuć moc.

 

To co mnie najbardziej przeszkadzało w tym modelu to klekot (omg, ale to klekocze, 745d brzmialo dużo lepiej moim zdaniem). No i możliwe problemy. Jeśli będziesz kupował z niskim przebiegiem i zaszanowaną, możesz spać spokojnie. Ale jeśli trafisz na pechowy model, to odłóz pare groszy na 2 turbinki i inne podzespoły. Nigdy nic nie wiadomo z tak wyżyłowanymi dieslami :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
e39 530i jedzie wedlug katalogu 250 km/h, wiec 540i pojedzie chyba troche wiecej niz te 5 km/h po zdjeciu blokady...

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Wiem jaki mam licznik i nie lubię mędrkowania. Raz tylko mieliśmy okazję jechać z kumplem jeden za drugim. Na jego liczniku wskazywało 280km/h, na moim liczniku na maxa, a było wrażenie ,że samochód mógł jeszcze jechać z większą prędkością. Nie jestem debilem i nie jeżdżę często po publicznych drogach nawet w rajchu z takimi prędkościami. Robi się to co jakiś czas przez chwilę dla delikatnej adrenalinki.

Jeśli chcę mocniejszych wrażeń to korzystam z nurburgring.

Kolega z ASO z Wwy jeździ tam regularnie.

Jeździł z Heidfeldem dwumiejscówką.

Jest szansa ,że i mi się to uda w maju

"Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych swobód niż armie. Poprzez kontrolę emisji kredytów, banki i korporacje zabiorą ludziom wszelką własność, dopóki ich dzieci nie obudzą się bezdomne w kraju, o którego wolność walczyli ich ojcowie."

T.Jefferson 1802 rok

Opublikowano
Wiem jaki mam licznik i nie lubię mędrkowania. Raz tylko mieliśmy okazję jechać z kumplem jeden za drugim. Na jego liczniku wskazywało 280km/h, na moim liczniku na maxa, a było wrażenie ,że samochód mógł jeszcze jechać z większą prędkością. Nie jestem debilem i nie jeżdżę często po publicznych drogach nawet w rajchu z takimi prędkościami. Robi się to co jakiś czas przez chwilę dla delikatnej adrenalinki.

Jeśli chcę mocniejszych wrażeń to korzystam z nurburgring.

Kolega z ASO z Wwy jeździ tam regularnie.

Jeździł z Heidfeldem dwumiejscówką.

Jest szansa ,że i mi się to uda w maju

 

znam takiego czlowieka co mowil kiedys ze popsul mu sie licznik i jak jechal szybko po drodze wychilil glowe za szybe i widzial w drugim samochodzie jaka predkoscia jechal :mrgreen: to juz bylo czyste bajkopisarstwo. Tak z ciekawosci jak to byl samochod kumpla ze wskazywalo 280km/h ?

Nie ma bata, 545 nie dojdzie do predkosci prawie 300km/h, po prostu za mala moc do takiej wielkosci auta

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
535d jeździło mi się bardzo fajnie, już od dołu łapie dużą moc. Nie trzeba kręcic jak w 4.4 benz powyżej 2-3 tys żeby czuć moc.

 

Trzeba bylo skoczyc do serwisu, zamiast sie zastanawiać....

Ta V8 rwie od dolu jak glupia, i nie ma szans zeby turbo, gdzie mam laga tak czy inaczej, lepiej ciągnelo od dolu, niz V8. No way!

 

 

Może niektórzy nie zdają sobie sprawy, że dociągnąć do 250 km/h nie jest znowu tak trudno, 200+ koni w aucie klasy średniej i tyle.

Żeby pojechać 275 km/h trzeba już co najmniej 300 KM.

Żeby bylo 300 km/h ponad 400 KM.

A potem każdy kiloemetr więcej do dziesiątki koni więcej.

Auta 600KM jeżdżą z trudem 330 km/h.

Opublikowano
535d jeździło mi się bardzo fajnie, już od dołu łapie dużą moc. Nie trzeba kręcic jak w 4.4 benz powyżej 2-3 tys żeby czuć moc.

 

Trzeba bylo skoczyc do serwisu, zamiast sie zastanawiać....

Ta V8 rwie od dolu jak glupia, i nie ma szans zeby turbo, gdzie mam laga tak czy inaczej, lepiej ciągnelo od dolu, niz V8. No way!

 

 

Może niektórzy nie zdają sobie sprawy, że dociągnąć do 250 km/h nie jest znowu tak trudno, 200+ koni w aucie klasy średniej i tyle.

Żeby pojechać 275 km/h trzeba już co najmniej 300 KM.

Żeby bylo 300 km/h ponad 400 KM.

A potem każdy kiloemetr więcej do dziesiątki koni więcej.

Auta 600KM jeżdżą z trudem 330 km/h.

 

Nie można prędkości maksymalnej uzalezniać tylko od mocy. Znam auta, które mają mniej mocy jak 300KM i jeżdżą 280km/h.

W programie BMW PUMA moja 545 ma podaną prędkość maksymalną 283km/h.

Na zachodnim paliwie rwie do przodu jak głupia :mrgreen:

"Wierzę, że instytucje bankowe są bardziej niebezpieczne dla naszych swobód niż armie. Poprzez kontrolę emisji kredytów, banki i korporacje zabiorą ludziom wszelką własność, dopóki ich dzieci nie obudzą się bezdomne w kraju, o którego wolność walczyli ich ojcowie."

T.Jefferson 1802 rok

Opublikowano

RafałBMW ile Ci te 545 pali w cyklu zatłoczone miasto?

te nasze 3.0 diesle są ekonomiczne ale jakoś nie polubiłem tego dzwięku chociaż ostatnio pojeździłem nowym Patrolem 3.0d i wysiadłem przerażony że ludzie w tym nie tracą słuchu

hej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Boogie --> to chyba nie jeździłeś 535d. Tam nie trzeba przekraczac 2 tys obrotów by czuć że już masz moc, jak to w dieslu. Benzyna ma troche inna charakterystyke, a moja to jest prawie nówka i w trybie sport 333km wciska w fotel ;)

 

tora --> poniżej 14 raczej nie zejdziesz po miescie w 4.4 benz.

Opublikowano

e34 525i bez problemu jedzie 250 km/h (sprawdzone), więc myślę

że takie 545 pojedzie dużo więcej... no ale nie jechalem 545 więc nie wiem.

tylko 1.8 ale daje rade;)
Opublikowano
Boogie --> to chyba nie jeździłeś 535d. Tam nie trzeba przekraczac 2 tys obrotów by czuć że już masz moc, jak to w dieslu.

 

Nie kumam kompletnie jak można się zachwycać jakimś dizlem mając pod nogą V8, jedź do seriwsu radze Ci.

Ja w moim sztruclu moge i deptać od 1500 obr na 4-ce, leci do przodu jak należy.

POmijam że 545, na 540 stare, zleje jak sie patrzy tego nwoczesnego dizla 535d.

 

Znowu zaczyna się glupie gadanie o dizlach.

R6 to R6, lubi obroty, a jeszcze z turbo tym bardziej.

 

 

 

Jak widzę, większość pisze o prędkościach licznikowych.

525 nigdy nawet sie nie zbliży do 250 km/h.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.