Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam taki prloblem auto bardzo słabo paliło mi rano na komputerze wyszło wszystko ok wymieniłem świece wszystkie załozyłem beru i podgrzewam odpalam i klopot kreci i kreci ale odpala . w czym problem ? zauważyłem w przewodzie paliwa ten co idzie do pompy paliwa z od filtra bombel powietrza skad on sie tam wziął czuje ze tu tkwi oprzyczyna czy łapie lewe powietrze i nie dostaje paliwa? czy to sa oznaki psucia pompy paliwa? ten bombel powietrza jak to sprawdzic i co robic . silnik tds 96 rok
Opublikowano

Przyczyna takiego ciężkiego odpalania jest jak sam zauważyłeś zapowietrzanie się układu paliwa. Zapowietrzanie może być powodowane przez:

- cieknący 4 wtryskiwacz sterujący lub inny (wymiana na nowy lub uszczelnienie),

- nieszczelne przewody nadmiarowe przy wtryskiwaczach,

- nieszczelne oringi przewodów paliwowych przy filtrze paliwa,

- nieszczelność pompy widoczne na zewnątrz,

- nieszczelność wewnątrz pompy ( uszczelnienie dość kosztowne - można pokusić się o zaworek zwrotny).

Opublikowano
jak bys widział muj silnik Baron wlasnie jak dzis zmieniałem swiece zauwazyłem ze własnie 4 wtrusk jest mokry czyli cieknie wiec obstawiam ze to to ale teraz jak sie do tego zabrac czy do warszrsztatu czy samemyu sprobowac uszczelnic ale jak to zrobic? moze wymienic wszystkie te przewody co ida do wtryskow? pompe zostawie na koniec ale tez słyszałem ze mozna wstawic zaworek zwrotny zaraz przy filtrze czy to zda egzamin? nawet jak cos z pompa nie tak?
Opublikowano
czwarty wtryskiwacz to jest ten sterujacy tak? jak to sprawdzic czy jest uszkodzony po zdjeciu kolektora zauwazyłem ze jest tam ropy troche przy nim moze to jest przyczyna tego bombla..
Opublikowano
Ja mialem podobny problem z moja 325tds.Jezeli paliwo ci sie niewraca spowrotem do filtra to pompa rotacyjna jest raczej szczelna.Powietrze w paliwie moze byc przyczyna tak jak koledzy tu napisali filtra paliwowego,lub nieszczelnosci przewodow.Sprawdz tez czy niemasz takich objawow jak ja mialem ze przy 15litrach paliwa w baku gaslo mi auto.Okazalo sie ze pompa w baku chodzila ale sie zacinala.A jak wiadomo jakis madrala w BMW wymyslil w 325 tds bak zlozony z 2 komor.Pompa w baku niedosc ze pompuje paliwo do silnika to jeszcze przepompowuje rope z jednej komory baku do drugiej.Jak mi pompa padla to wyssalo paliwo z jednej komory podczas gdy w drugiej bylo jeszcze z 15 litrow i tyle tez pokazywal wskaznik.Juz ponizej 20 litrow pompa rotacyjna ma ciezko sama zassac i zaciagala mi powietrze z tej drugiej pustej komory.Wymienilem pompe w baku(koszt zamiennika 130zl) i auto pali rano na dotyk i wszystkie problemy zniknely.Pozdrawiam
Opublikowano

:duh: :duh: :duh:

 

Przecież mucha88 napisał że mu się wtrysk poci więc co ma do tego pompa paliwa w baku :duh: :duh: :duh:

 

Z wtryskiem nie bawiłbym sie sam, może być zapieczony i będą problemy z wyjęciem go. Podjedź do dobrego mechanika i za kilka złotych Ci wymieni

Opublikowano

juz sam nie wiem bo po odpaleniu auto pracuje jak nowe nie przerywa nie drga przyspiesza super chodzi bajka odpukac.....ale

rano jak postoi cała noc lub dzien przekrece kluczyk i patrze na ten przewód co idzie od filtra paliwa do pompy tej pod kolektorem widac pechcerze powietrza musze kilka razy 5, 6 ,7 wlaczyc wylaczyc stacyjke i odpali jak juz troche pochpodzi lub po jezdzie i tem spadnie nawet to pali na dotyk nie chcialbym u mondrych mechanikow zostawic portfela a przy tym nabawic sie nowych klopotow

Opublikowano
Sprawdz na ostatnim wtryskiwaczu czy zatyczka gumowa (w miejscu gddzie niby powinien isc kolejny przewod przelewowy) nie popekala. U mnie tak bylo choc z wierzchu wydawala sie byc cala. A jak cos wymien wszystkie przewody przelewowe. koszt moze 10 - 20zl.
Opublikowano

podepnę się jak mogę

u mnie też problem z odpalaniem i nie wiem co to może być. Pompę paliwową pomijam bo mam pełny bak zalany i jest to samo. Rano muszę z trzy razy przekręcić kluczykiem i podusi.ć żeby zapalił. Później jak ciepły to różnie raz zapala czasem trzeba go dłużej kręcić. Nie wiem co mu jest. :duh:

proszę o pomoc

Sprzedam BMW 318 TDS. 173300 przebiegu 1996 rok. Sedan ciemna zielona butelka. Klima.
Opublikowano
witam ponownie PANOWIE I PANIE wymieniłem na poczatku same przewody przepływowe przy wtryskiwaczach i kolektorze koszt 30 zł i co?? rano jedno podgrzanie gasnie swiatełko i chodzi od dotkniecia aż nie moge uwierzyc ze to wina przewodów była .... na termometrze plu8 wiec czekam na mrozy pozdrawiam. acha i bombel znikł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.