Skocz do zawartości

Nazar

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Bytom

Osiągnięcia Nazar

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam.Mam problem z pompa w baku w mojej 325tds. Jak zapewne wlasciciele TDS-ow wiedza w tym modelu bak sklada sie z dwuch komor,z ktorych pompa paliwowa z 1 przepompowuje paliwo do 2.Moim problemem jest to ze mialem objawy nastepujace: Auto majac na wskazniku(wskaznik 100% sprawny) 15L paliwa gasnie jakby bylo zero.Okazalo sie na warsztacie,ze to pompa ta w baku(ponoc sie zawieszala i nie przepompowywala paliwa z jednej komory do drugiej).Pompa zostala wymieniona,samochod zalany do pelna i chodzil cycus,stan paliwa zszedl do rezerwy na ktorej zrobilem z 20km i wszystko gralo.Zalalem go znowu do pelna,jade pelen spokoju az tu na skrzyzowaniu przy poziomie paliwa=15L auto gasnie i echo9znowu to samo).Doszedlem do pompy,na zapalonym silniku odpialem szlauch wylotowy z pompy i na moje oko cos niegra-tzn.cisnie nie rownym cisnieniem(raz mocniej raz slabiej),i wtedy powrot z drugiej komory(drugi szlauch)leci raz powoli,raz wcale a raz dosyc mocno.Moje pytanie to:CO JEST GRANE???Czy to znowu pompa czy moze cos z przewodami,sterowaniem czy masa? Jezeli pompa tak jak poprzednia warjuje. Zaznaczam ze ta nowa pompa przechodzila tylko dwa baki paliwa.Juz niemam sily do tego auta,pomocy!!!!
  2. Nazar

    E36 vs. E46

    Hej.Ja mialem podobny problem.Sprzedalem auto marki Fiat Brava( nie zjedzcie mnie za to ale badz co badz bardzo fajne i tanie w eksploatacji autko-308000km przebiegu na mobilu 1 pelnym syntetyku i silnik igla)I zanosilem sie z zamiarem kupna e36 2,5 tds ewentualnie 1,8tds lub wiadomo nowsze e46 ale w benzynce.Co do jakosci wykonania wnetrza to bym sie troche klocil,moim zdaniem E36 jest gorzej wykonana w srodku a z racji na wiek toporniej(zwlaszcza od strony pasazera-kwadratowa deska rozdzielcza) ALE zrobilem tak: przywiozlem z niemiec E36 2,5tds w automacie w super stanie z ksiazka serwisowa 169000km przebiegu i M5 rok.92 313KM.Za te dwa auta zaplacilem tyle co za jedna e46 i mam i zajebistego 6 cylindrowego dieselka i potwora jak mnie zona wkurzy to mam sie gdzie i z kim wyrzyc,bo ten drugi uwierz ze daje mi radoche chyba wieksza niz sex z zona:) Ale to tylko moje zdanie.Wiadomo ze jezeli ktos stawia na rocznik i spalanie to wybierze E46. Pozdrawiam
  3. Dzieki.To jest moje drugie BMW.O ile z pierwszym-benzyna-niemam problemow tak ten mnie troche zawodzi.Ale mniejsza z tym.Ten Wtrysk sterujacy to ten czwarty wtrysk?Tak cos na forum wyczytalem.Jak mozesz to w skrocie wytlumacz bo niewiem gdzie tego szukac?Dzieki z gory.
  4. Nazar

    co jest grane tds

    Ja mialem podobny problem z moja 325tds.Jezeli paliwo ci sie niewraca spowrotem do filtra to pompa rotacyjna jest raczej szczelna.Powietrze w paliwie moze byc przyczyna tak jak koledzy tu napisali filtra paliwowego,lub nieszczelnosci przewodow.Sprawdz tez czy niemasz takich objawow jak ja mialem ze przy 15litrach paliwa w baku gaslo mi auto.Okazalo sie ze pompa w baku chodzila ale sie zacinala.A jak wiadomo jakis madrala w BMW wymyslil w 325 tds bak zlozony z 2 komor.Pompa w baku niedosc ze pompuje paliwo do silnika to jeszcze przepompowuje rope z jednej komory baku do drugiej.Jak mi pompa padla to wyssalo paliwo z jednej komory podczas gdy w drugiej bylo jeszcze z 15 litrow i tyle tez pokazywal wskaznik.Juz ponizej 20 litrow pompa rotacyjna ma ciezko sama zassac i zaciagala mi powietrze z tej drugiej pustej komory.Wymienilem pompe w baku(koszt zamiennika 130zl) i auto pali rano na dotyk i wszystkie problemy zniknely.Pozdrawiam
  5. Witam.Pomozcie.Moja dziewczyna tzn.BMW 325 tds rok1993.ma problem z kontrolka wtrysku mi sie pali. Auto mialo uszczelniana pompe rotacyjna,wymieniana pompe w bakui filter paliwa.Po tym zabiegu nastepnego dnia przekrecajac kluczyk-jak zawsze zapala sie wtrysk i podgrzewacze-potem gasna.Tyle ze jak auto odpali to znowu zapala sie wtrysk i juz nie gasnie.Wrocilem na owy warsztat i powiedzieli mi ze wedlug komputera to jest sygnal z jakiegos czujnika cieczy chlodzacej.Niewiem co ma wtrysk do ukladu chlodzenia?Dlatego prosze o pomoc bo auto chodzi jak burza ale swiecace kontrolki sa troche stresujace.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.