Skocz do zawartości

lukas_zielinski

Zarejestrowani
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Murowana Goślina

Osiągnięcia lukas_zielinski

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. rozrusznik kręci dobrze tak mi się wydaje a wokół wtrysków nie jest źle wężyki też są wymienione
  2. nie nie mierzyłem ale słyszałem że jak nie ma komprechy to by wogóle nie chciał jechać
  3. sprawdzałem nie cieknie nigdzie ciekło ale już zostało to zniwelowane, ciekło z wężyka i z pokrywy pompy wtryskowej i naprawiłem to bąbla też nie widze jak przełącze zapłon
  4. tylko po dłuższym postoju w ciagu dnia jest git
  5. jednak myśle że to nie w niej leży problem gdzie się montuje taki zaworek zwrotny?? i czy ma to też wpływ na odpalanie na ciepłym?? znaczy jeżeli go zamontuje to będzie lepiej??
  6. pompke mam nową a zauważam tak że jak odpalam w dzień to jest spoko ale po dłuższym postoju np przez nocke rano sie dławi po odpaleniu i kopci na biało im dłużej stoi tym gorzej odpala
  7. no dobrze ale jak dwa razy podgrzeje świece to odpala na dotyk, a później w ciągu dnia za pierwszym razem.
  8. znowu nic a później się tylko śmieją że przegrywa walkę z tds-em a jak potrzebna pomoc to brak odzewu
  9. a co to ma wspólnego?? sprawdź czy jak poruszasz obudową od chłodnicy to przestaje?? daj znać
  10. wydaje mi sie że telepie ci dlatego że wyrobiły ci sie uchwyty od chłodnic i tam jest źródło wibracji.
  11. Jak w temacie co to może być czy jest jakaś odpowiedź na to.???
  12. zaworek 10-15 zł wymieniłem też dyszę bo tamte były stare i troche zapchane koszt 15zł za szt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.