Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problemik czsami slizga mi sie sprzeglo, najczesciej w 4 - 5 osob i na 4 lub 5 biegu miedzy 1500 a 2000 obrotow przy gwaltownym wcisnieciu gazu ale gdy juz szybciej jade przestaje sie slizgac i jedzie normalnie jak jade sam lub w 2 osoby jest dobrze, sprzeglo bierze na samej gorze czy jest jakas regulacjia. Co moze byc przyczyna konczy sie tarcza mial ktos juz takie oznaki. Samochod ma przejechane 210tys km. Znalazlem na allegro kpl sprzeglo za 460zl. sachs czy cos takiego.

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano

ja mam 100 tkm i tez identyczny objaw od 2 tygodni :-)

z ym że nie wiem czy mam od nowości sprzegło czy juz wymieniane. jak sie wybiore do mechaniora to dam znac co i jak. Proś Boga zeby to nie było koło dwumasowe... :D

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
Jeśli chodzi o sprzęgło to nie polecam wymieniać samych tarcz tylko całe kompletne sprzęgło, bo jeżeli podczas wymiany wyjdzie taka kwestia że łożysko się posypało czy coś jeszcze to się koszty tylko podwoją. Całe kompletne sprzęgło oryginalne około 1 tyś zł
BMW i wszystko jasne...
Opublikowano

W dieslach VW czeście dwumas sie psuje niż sprzegło. Nie niszczy sie oczywiscie tak zeby nie mozna było jeździć. Znam pacjenta co miał totalnie wyrabany dwumas (bicie przy przyspieszaniu ze sie buda cała dygotała) a on tego nie wyczuł. czasami mamy coś walniete ale o tym nie wiemy.

Co do klocków 300 tkm...... hm a gdzie takie produkują :D

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
ja pisalem o sprzegle, moj ojciec ma passata z 98r ma przejechane 87tys i dopiero przy 80 wymienial klocki i to tylko z przodu samochod jest od nowosci w rodzinie i wiem kiedy co sie wymienia. A co do sprzegla VW jezdzilem nie jednym passatem to to kazdy do przebiegu ponad 300tys i wszystkimi prawie od nowosci i w zadnym nie bylo wymieniane sprzeglo i nie latal na pusto.

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
czy ktos wie ktore sprzeglo leprze SACHS czy LUK czekam na wasze opinie. SASH 460zl a LUK 480zl w tym tygodniu musze kupic kpl sprzegla wiec licze na was Edytowane przez chmurkagoscieradow

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
ale chodzi mi czy SACHS to bedzie SACHS czy jakac podruba z naklejka SACHS to moze tgo LUKA czy to sa dobre sprzegla proponuje mi za 480zl to czhyba nie jest drogo :lol:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
ale chodzi mi czy SACHS to bedzie SACHS czy jakac podruba z naklejka SACHS to moze tgo LUKA czy to sa dobre sprzegla proponuje mi za 480zl to czhyba nie jest drogo :lol:

 

Sachs bedzie opakowanie, na samym sprzegle wybite/grawerowane LUK, naklejka sachs i valeo

Xdrive

Koder

Opublikowano

Ja kupiłem dzisiaj komplet LUKA za 550 zeta. W tym linku nie ma do diesla a może czasami byc droższe ze względu na Nm!

Ile ostatecznie zapłaciłeś za komplet?

 

Ja wymieniam w czwartek bo ostatnio na trasie jak mi sie przy 140 przy wyprzedzaniu zaczęło się lizgać to nie wedziałem czy hamować czy dalej wyprzedzac! Jak widać opłacało sie odpuścic i butować :-)))- moge pisać jeszcze :-))

 

wymianka ma kosztowac 400 zeta.

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

POGLADOWO DLA POTOMNYCH

 

Wymieniłem i jest lepiej tzn nie ślizga sie, pedał sprzegal chodzi leciutko równomiernie (przedtem czułem odcinki gdzie chodziło leciutko i końcówka jakaś oporna) i co najważniejsze PLYNNIE RUSZA. Wczesniej zdarzało sie ze podczas ruszania cos jakby szarpało- tak jak rusza kierowca z zielonym listkiem :D - teraz za każdym razem ruszam płynnie.

 

co do tarczy to juz nity zaczynały sie pokazywać tragedii nie było ale jak widac nie potrzebny oraz nędzy i rozpaczy zeby sprzegło sie ślizgało :D

 

Wymieniłem sprezyny z tym ze zamiast progresywnych (grube środki cieńsze końcówki) mam równy pręt na całym odcinku. Nie wiem czy to przez te progresywne czy przez zużycie sprężyn (ewa wyglądała na dużo nowszą) ale na koleinach przestała MI [BAD] PŁYWAC!!!! Wczesniej jak zmieniałem pas na taki fajny z koleinami czyłem ze coś z tyłu jest niestabilnie. teraz jak po szynach!

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
ja kupilem sprzeglo LUKa za 480zl tak sie dogadalem z gosciem z allegro poza aukcja, ale jeszcze nie wymienilem bo przestalo sie slizgac, co to jest moze sprzeglo dobre??? :shock:

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano
Mi sie slizgało poczatkowo sporadycznie. czasmi 5 but a sprzegło nic a nic, ale z czasem juz takiej bajki nie było. Chwilowo moze sie tak cos dotarlo ze sie nie slizga ale jak to sprzeglo i znowu zacznie sie slizganie to nie łudź sie ze tak samo z siebie przestanie :-)) :D
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.