Skocz do zawartości

mocne huki w prawym kole przy skręcie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam..

posiadam BMW E36 325 TD...

mam taki problem...

jadąc i skręcając koła na maxa w lewą stronę coś mi extra mocno rzęźi i huczy w prawym przednim kole...

skręcając na maxa podczas jazdy w prawo nic się nie dzieje.. ale w lewo jest sajgon.. nie wiem o co chodzi..

 

jesli ktoś się zna i może coś doradzic co to moze byc i na jakie koszta mam być mniej wiecej przygotowany to prosze o udzielenie odpowiedzi..

z góry dzieki... pozdr. elwood_

Opublikowano

polosie czyli elementy przeneisienia napedu docelowo na koła

a naped masz w BMW na ktora os-jesli nie wiesz to ci powiem ze na tylna :wink:

chyba ze masz cos z serii x...

jedz do mechanika niech ci tam zajzy bo sory , ale ty zielonego pojecia nie masz i moze nie byc nawet to o czym mowisz i sie tylko zdolujesz jakimis tezami o maglownicy-a ta jest kosztowna.( regenurej sie ale kilka 100 trzeba dac)

Opublikowano
maglownica a moze półoś...? a w cenach cos wiadomo?

 

Jak ostatnio sprawdzalem u siebie to miala naped na tyl wiec z przodu polosi mozna ze swieca a nawet pochpdnia szuakc.

 

 

 

Stawiam na lozysko.

Opublikowano
a może koło obciera o błotnik lub nadkole , podnieś autko i sprubój zakręcić jak koło w górze ,zdejmij koło i popatrz może jakieś ślady obcierania.

 

tu ci dobrze kolega radzi, moze masz za szerokie kola, moze jakis plastik wisi i trze...popatrz czy nic nie wadzi

Opublikowano

jeszcze jedno : sprawdz na postoju

(silnik uruchomiony )skręcając koła w lewo i w prawo na maxa czy słychać te dzwięki bo bywa tak że to pompa wspomagania huczy, ponieważ na skręconych kolach pompa pracuje pod dużym obciążeniem i czasami wyje

Opublikowano

Witam ,ja stawiam na łożysko,dlatego że ,jak jedziesz autem i skrecasz wtedy na koło działa większa siła,a jak łożysko jest padnięte wtedy huczy,no chyba że faktycznie coś ociera.podnies auto i zobacz czy te huczące koło nie ma luzu

powodzenia

Opublikowano
Ja tezstawiam na łożysko. Jednak jeżeli to jest łożysko to bedzie huczało również podczas normalnej jazdy w czasie skrętu w lewo na przykład jakiś ostrzejszy zakręt. W czasie pokonywania zakrętu na koła znajdujące sie po zewnętrznej stronie zakrętu działa większa siła. Jeżeli huk występuje tylko podczas maksymalnego skrętu to raczej jakas obcierka wtedy radze zajżeć pod nadkole i poszukać świerzych śladów obtarć nadkola przez koło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.