Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Pomomo używania funkcji :search: nie znalazłem na Naszym forum żadnych informacji na temat E36 M3 S50

 

Czy jest ktoś w klubie kto takowy model posiada?

 

pozdr,

titto

rekin jest mój... po 10 latach ponownie :)
Opublikowano
Witam wszystkich.

Pomomo używania funkcji :search: nie znalazłem na Naszym forum żadnych informacji na temat E36 M3 S50

 

Czy jest ktoś w klubie kto takowy model posiada?

 

pozdr,

titto

 

:duh: nie znalazłeś bo nie szukałeś, informacji jest tyle że nic więcej napisać się już nie da :search:

www.turboBMW.pl
Opublikowano
A co chcesz wiedzieć?

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

Koszty eksploatacji takie jak klocki, amortyzatory tarcza sprzęgła z dociskiem itp w porównaniu do zwykłych wersji.

Na co zwrócić uwagę przy oglądniu, typowe bolączki o ile istnieją silnika.

O silnikach M nie wiem nic, a chce w przyszłym tyg wybrać się na oglądnie konkretnego egzemplarza.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3428526

 

może jakieś wskazówki?

 

Z góry dziękuje.

 

titto

rekin jest mój... po 10 latach ponownie :)
Opublikowano

Wloty to atrapa, jednak zaznaczone przez Ciebie łożyska mogą być przesunięte na co nie zwróciłem uwagi bo była uderzona przodem i coś było robione z wachaczem :evil:

Czekam na zdjęcia z przed naprawy, dziękuje za cenną skazówkę.

Może koś kot użytuje takie auto może sprawdzić u Siebie jak to wygląda?

 

titto

rekin jest mój... po 10 latach ponownie :)
Opublikowano

w mojej 325 E36 i poprzedniej 320 mocowanie było centralne i raczej powinno być centralnie, chyba że w M3 jest innaczej ,najlepiej jak się wypowie ktoś kto takie cudo posiada:)

według mnie to coś to nie tak jest, ale mogę sie mylić...

Opublikowano
coś mi nie pasuje mocowanie łożyska kolumny mcphersona czy nie powinny być zamocowane centralnie w otworze kielicha

 

zaznaczyłem na zielono

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=C3428526_4.jpg

 

a cha i jak dla mnie to te wloty na błotnikach z przodu to już przesada

 

W M3 tak jest, mocowania są przesunięte, tak samo w wahaczach też sa przesunięte.

 

Koszty eksploatacji takie jak klocki, amortyzatory tarcza sprzęgła z dociskiem itp w porównaniu do zwykłych wersji.

Na co zwrócić uwagę przy oglądniu, typowe bolączki o ile istnieją silnika.

O silnikach M nie wiem nic, a chce w przyszłym tyg wybrać się na oglądnie konkretnego egzemplarza.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3428526

 

może jakieś wskazówki?

 

Z góry dziękuje.

 

titto

 

klocki - pełen przekrój od 200 do 500

sprzęgło - +/- 1200

amortyzatory +/- 2000 zależy do firmy

 

Większość M w naszym kraju jest po wiekszych lub mniejszych przejściach. O sprawach bezwypadkowości nie będę Ci pisał, to twój wybór. Temu z ogłoszenia na pierwszy rzut oka brakuje dokładki pod przednim zderzakiem.

 

Odnośnie sprawdzenia auta:

Sprawdź szkrzynię, czy nie sypią się synchronizatory, niestey często z tym są problemy. Tylny most, powinna mieć szperę, sprawdź luzy, na wale itd.. Zawieszenie, wachacze z przodu powinny być przesunięte na mocowaniach, jeżeli są dokładnie w środku to nie są oryginalne, każdy wahacz powinien mieć znaczek ///M, zaciski hamulcy też powinny mieć znaczek ///M.

Silnik - generalnie temat rzeka, często się zdaża, że na wolnych obrotach falują obroty, może to być problem związany z regulacją zworów lub vanosa. Sprawdż czy wszystkie plastiki, osłony cieplne są na miejscu, to bardzo ważne, szczególnie w okolicy filtra powietrza.

Temperatura oleju, dobrze rozgrzany silnik powinien trzymac +90C, przy mocniejszej jeździe 100-110C, jeżeli będzie więcej to zły znak, problemme może być uszkodzona chłodnica oleju lub jakiś inny problem.

 

To wersja 3.0 więc jest dużo, dużo tańsza w użytkowaniu i ewentulanie podczas nieoczekiwanej naprawy niż 3.2 :D

 

Powodzenia

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

Bardzo dziękuje za informacje :P

Zapytam jeszcze o zegar. W każedej cywilnej wersji jest zagar wakuomertyczny (pod obrotomierzem) pokazujący chwilowe spalanie w M jest ciśnienie oleju?

Jeśli to będzie mozłiwe będe chciał podjechać z tym autem do serwisu na przegląd.

Jesli tak to jakie są wskazania, albo jakie poninny być przy zimnym i rozgrzanym silniku

 

titto

rekin jest mój... po 10 latach ponownie :)
Opublikowano
Bardzo dziękuje za informacje :P

Zapytam jeszcze o zegar. W każedej cywilnej wersji jest zagar wakuomertyczny (pod obrotomierzem) pokazujący chwilowe spalanie w M jest ciśnienie oleju?

Jeśli to będzie mozłiwe będe chciał podjechać z tym autem do serwisu na przegląd.

Jesli tak to jakie są wskazania, albo jakie poninny być przy zimnym i rozgrzanym silniku

 

titto

 

W żadnej M nie było wskaźnika chwilowego spalania, zawsze jest wskaźnik temperatury oleju - to jest ważniejsze :D .

 

Zimny silnik nie wskazuje nic, zegar zaczyna się od 50C ale za nim dojdzie do tej temperatury, trochę czasu mija. U mnie przy obecnej pogodzie zajmuje to ok. 20 min. Olej nagrzewa się dużo wolniej niż płyn w silniku. Przy normalnej codziennej jeździe powinno pokazywać +/- 90C, przy szybkiej codziennej jeździe +/- 100C, przy katowaniu na torze pokaże 120C+++.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.