Skocz do zawartości

ratujcie moją kochaną. nie chce ciągnać :-) na benz.i gazie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich. to już moja druga prośba do Was.

Jeszcze nic na forum nie napisałem optymistycznego a to z tego powodu ze mam beti 2 miesiace a juz miesiac woże ją po warsztatach i mam tez ograniczony dostęp do netu co za tym idzie do forum :cry:

 

moze zaczne tak. zwracałem sie już kiedyś z zapytaniem w temacie zamulania przy 4.5 tyś obr. oraz falowaniem na wolnych.

wasze prawie wszystkie sugestie się sprawdziły a mianowicie zrobione zostały:

-regeneracja wałka rozrządu

-regeneracja popychaczy(chyba popychaczy, sie nie znam na silnikach za bardzo)

-wymiana rozrządu( był przestawiony o 1 ząbek)

-nowe szklanki od razu bo waliły

-wstawiony temostat bo nie było

po tym zniknęło dławienie sie silnika przy 4.5 tyś zostało tylko lekkie falowanie na wolnych.

po tygodniu mimo tych małych niedolegliwości go zagazowałem. no i wtedy STAŁO SIE.

to małe pływanie stało ię BIG (od 500 do1500) lekko sie nie wkręcał tak jakby zapłon żle ustawiony ale to tylko przy ruszaniu.na drugi dzień zaczął STRASZNIE szarpać w czasie jazdy(+falowanie) obojętne ile się jedzie to się to dzieje. wygląda to tak jakby momentami odcinało prąd(nie jest to zamulanie)

Auto przyspiesza normalnie tylko potwornie szarpie. dzieje sie to na gazie jak i na benzynie.

gazownik mówi wymień kable i świece. wymieniłem wieć ale nic nie dało.

to mi mówi komp nałapał błędów więc pojechałem go zapodać do komputera też nic nie wykazało i nic to nie dało..... no i gazownik umył od tego ręce i dał mi nr tel. do kolegi który naprawia beemki :( (tyle są warte znajomości z niektórymi)

Mechanik który robił silnik też jakgdyby mnie olał podesłał mnie do swego znajomego mech. który po sprawdzeniu przeplywomierza, wtrysków i przepustnicy powiedział ze tam wszystko ok. stwierdził ze może to być wina kopułki. ale szkoda mi 250 zł na nią zeby zaspokoić jego domysły.

 

prosze was podpowiedzcie coć bo to forum to moja ostatnia deska ratunku. Bo na serwis BMW to mnie nie stać przed świetami. a w PKS-ach ciasno. dodam jeszcze ze lambda jest nowa( na starej to samo) palec nowy,kable ,świece brisk.filtr paliwa kopupke wysmarowałem silikonem tak jak radziliście ale nic nie dało, krokowy czyszczony 2 razy.

 

najgorszym bulem jest to że teraz wszyscy znajomi którzy odradzali kupno bmw bo to koszta i udręka teraz mają wałek i oczum plotkować jest w pracy. Tłumaczyłem że to mit i mamy epoke zamienników ale coraz bardziej dochodzi do tego zemieli racje. Mam chyba dużego pecha.

 

Pozdrawiam wszystkich, z góry dzięki za chęć pomocy. i pzy okazji życze WESOŁYCH ŚWIĄT i bogato wyposarzonej beemki.

Opublikowano
no to falowanie to albo nieszczelny dolot albo awaria przeplywomierza, skoro to drugie wykluczone przyjzyj sie dolotowi (guma musi byc jak nowa - nie popekana - po prostu jak ma nawet male pekniecie to juz auto glupieje), ale to przerywanie jest niepokojace, radze sprawdzic przekaznik zalozony przez gazownika ktory odcina wtryski podczas pracy - moze to jego wada, sprawdz takze czy czujnik polozenia walu jest w takim stanie jak nalezy....

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Spróbuj odłączyc przepływomież moje M50 bez przepływomierza na wolnych obr chodzi przełącza sie tylko w tryb awaryjny to wyeliminuje ewentualną awarie przepływomieża, spróbuj unieść przepustnice aby nie kręcić śróbką podkładaj sobie papierki różnej gróbości pomiędzy ogranicznik, tak samo spróbuj odłączyć sonde bez niej też powinien chodzić wyeliminujesz błędne wskazania, sprawdz wszystkie podciśnienia kup w sklepie motoryzacyjnym taki spray do czyszczenia przepustnicy lub nitro w sprayu psikaj nim przy wszystkich połączeniach jeśli jest fałszywe powietrze to silnik zmieni odgłos bo rozpuszczalnik dostanie sie do silnika to jest bardzo dobry sposób. Rozumiem że przerwa na świecach jest taka jak powinna.Silniczek krokowy też możesz odłączyć i metoda prób i błędów próbowac palcem zmniejszać i zwiększać przepływ powietrza jeśli uda Ci sie doprowadzić silnik do stabilnej pracy to może być to, czasem wyczyszczenie nic nie daje.

To tyle co możesz zrobić we własnym zakresie. Jeśli Ci się nie uda zostaw samochód w jakimś zaufanym warsztacie i przedstaw problem niech usuną wtedy nie będziesz brał na siebie wymysłów pana "Kazia" typu wymień to tamto a jak nie pomoże to i jeszcze to, albo wymień samochód

 

Powodzenia

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
A może nieszczęsne świece Brisk??? Ja u siebie założyłem na próbę, na szczęście nie musiałem kupować. Problem taki, że na drugi dzień zaczeło się falowanie obrotów, np. po wyrzuceniu na luz a po trzech dniach dwie z nich były do wywalenia. Dodam, że świece były nowe. Swoją drogą nie słyszałem jeszcze aby miał ktoś o nich dobre opinie, ptrócz tych, że założyłem przed godziną i są rewelacyjne :). Jeżdżę na NGK, i z moich doświadczeń z gazem też polecałbym NGK. Nie jest powiedziane, że nie może to być faktycznie z układem doprowadzenia powietrza, choć sam dolot nie będzie dawał tak drastycznych objawów. Silniczek krokowy, ale raczej coś co jest wykorzystywane przez gaz i benzynę, skoro dzieję się tak na jednym i drugim.
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
ale raczej coś co jest wykorzystywane przez gaz i benzynę, skoro dzieję się tak na jednym i drugim.

Wszystko zależy od tego jak jest podłączony gaz jakiej firmy, jaki komputer, czy zczytuje sam z czujników czy pobiera dane od kompa fabrycznego. Co do świec Briska też słyszałem różne rzeczy raczej mało pochlebne, załóż stare świece może to pomoże, a jeśli nowe to NGK lub Beru z naciskiem na NGK

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

I ja się dołącze do nierównej walki. Jak wyżej kolega wspomniał małe pęknięcie na gumie przed przepustnicą może powodować takie falowanie obrotów. Jak gość zakładał instalacje może spowodował wybuch w kolektorze i te kłopoty mogą być z tego powodu (nawiasem mówiąc napewno się nie przyzna), a co do przerywania przy przyspieszaniu to ja także bym stawiał na świece bo to one przecież są najbardziej odpowiedzialne przy przyspieszaniu jak silnik dostaje bogatą mieszankę.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

JESTEŚCIE WSPANIALI :clap:

 

właśnie wróciłem z garażu. morał z tego taki. NIE KUPOWAĆ ŚWIEĆ BRISK. kupiłem tak jak radziliście NGK i moja lady znów ciągnie tak jak należy :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ma tylko dalej te małe wachania na wolnych, raz ma raz nie . ale w porównaniu do tego co było to piardzik. Już nie musze jeżdzić pks-ami :wink:

zgrubnie sprawdzałem te rury i faktycznie miały tam takie mikro jakby popękania. po tym co pisaliście to też stawiam na jakieś lewe powietrze ponieważ beti przyjechała z włoch i miała strasznie poparciała większość węży. ( myśle że przez ichnią temperature i klimat). Pogrzebie i dam znać.

 

mam jeszcze pytanie z innej beczki: czym trzeba sobie zasłużyć na to żeby te znaczki bmw przy loginie były kolorowe :mrgreen:

 

Póki co dzieki wielkie za podpowiedzi i jeszcze raz wesołych życze.

Opublikowano
mam jeszcze pytanie z innej beczki: czym trzeba sobie zasłużyć na to żeby te znaczki bmw przy loginie były kolorowe :mrgreen:

 

Póki co dzieki wielkie za podpowiedzi i jeszcze raz wesołych życze.

 

to zależy ile postów napiszesz 1 znaczek to od 15 do 70?? chyba, drugi 70-199, trzeci 200-499, czwarty 500-? itd.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • Moderatorzy
Opublikowano
to zależy ile postów napiszesz 1 znaczek to od 15 do 70?? chyba, drugi 70-199, trzeci 200-499, czwarty 500-? itd.

0 znaczków - 0-14 postów

1 znaczek - 15-74 postów

2 znaczki - 75-199 postów

3 znaczki - 200-499 postów

4 znaczki - 500-1199 postów

5 znaczków - powyżej 1200 postów

Pozdrawiam

Admin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.