Skocz do zawartości

Mam 22 l w zbiorniku a silnik nie dostaje paliwa. Help!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no co ty. 300pln to nowa kosztuje. dobrze poszukaj.

 

Narazie nie kupuje i szukam dalej.

Co do cen to nowa pompka kosztuje 625 zł. i nie jest to bynajmniej cena ASO BMW.

> Pozdrawiam <

*MariuszBurgi*


(OO=[][]=OO)

"""""""""""""""

Opublikowano
stary juz tlumaczyłem. pompka od poloneza za 240 zeta pasuje na 100%. i jest angielskiej firmy która robi pompki do wiekszosci aut. ze niepasuje to jest po prostu propaganda. jedynie wsuwki moga byc inne. jezeli chodzi na pompie od polonii doge 8 garów to i bmw bedzie dzialac, tym bardziej ze ta pompa sluzy tylko do rozruchu.
e39 3.0D
Opublikowano
stary juz tlumaczyłem. pompka od poloneza za 240 zeta pasuje na 100%. i jest angielskiej firmy która robi pompki do wiekszosci aut. ze niepasuje to jest po prostu propaganda. jedynie wsuwki moga byc inne. jezeli chodzi na pompie od polonii doge 8 garów to i bmw bedzie dzialac, tym bardziej ze ta pompa sluzy tylko do rozruchu.

 

Waldku... z całym szacunkiem do Twojej wiedzy i Twoich pomysłów ale ja jestem z tych co nie specjalnie lubią poprawiać fabrykę, która przez wiele miesięcy konstruowała, mierzyła, planowała jaki element najlepiej pasuje w danym miejscu samochodu. Pozatym mój samochód cały czas jeździ a mój czas nie pozwala mi na ryzyko experymetów i późniejszych komplikacji.

Wolę jednak pozostać przy oryginale.

Dzwoniłem do Inter Teamu, Inter Carsu i wyobraźcie sobie że mają do benzyny ale do TDS NIE :cry:

Narbutta BMW ma nową oryginał BMW za wyżej wspomniane 625 PLN a używkę z gwarancją mają w Pruszczu za 300 PLN.

Szukam dalej... :wink:

> Pozdrawiam <

*MariuszBurgi*


(OO=[][]=OO)

"""""""""""""""

Opublikowano (edytowane)

to ze jest pompka w zbiorniku to jest klasyczny blad konstruktora. ja nic nie poprawiam, tylko pisze co na ten temat mysle. pompa rotacyjna spokojnie radzi sobie z zasysaniem paliwa ze zbiornika.

we wszystkich autach na swiecie jest zawor zwrotny w pompie lub w filtrze :arrow: tylko nie w bmw. stad twoje problemy.

 

pozdrawiam cie.

ps.ten ma pompe na pewno bo juz kiedys go pytałem.

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=37746420

Edytowane przez waldek500
e39 3.0D
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Waldku... z całym szacunkiem do Twojej wiedzy i Twoich pomysłów ale ja jestem z tych co nie specjalnie lubią poprawiać fabrykę, która przez wiele miesięcy konstruowała, mierzyła, planowała jaki element najlepiej pasuje w danym miejscu samochodu.

Dokładnie tak. Niestety są tacy którzy robią jak mówi Waldek, wstawiają pompy od Poloneza, światła od Fiata, jeżdżą na opale, a potem sprzedają złomy innym. Ja uważam że jak kogoś nie stać na BMW (czyli na benyznę, części itd) to niech kupi coś tańszego w utrzymaniu. A jak musi kupić BMW to niech je przynajmniej utrzymuje jak należy i nie skąpi na częściach.

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano

nie che nikogo obrazac. ale jest takie stare przyslowie:"nie wszystko zloto co sie swieci" a ja bym to jeszcze inaczej nazwał:nie wszytko zloto co przeczytasz w gazecie lub usłyszysz w telewizji. ja widzialem na walsne oczy jak cysterny BP spuszczja olej przepracowany i bez płukania leja w to Pb 95 ,widzialem jak cysteny shella leja ruskie paliwo a potem stacje sprzedaja jako v-power. widzialem jak cysterny gazowe sie laduja gazem wszyskie jednakowym a wsród nich były: shell,BP,statoil,gaspol, i inne mniejsze firmy. podkreslam jescze raz wszystkie razem brały ten sam gaz z jednego zbiornika. a w reklamach podobno maja lepszy :D .

tak zeby nie byc golosłownym dodam ze przez 4 lata bylem dyrektorem technicznym duzej firmy zajmujacej sie importem i przeładunkiem gazu, paliw. i komponentów do ich produkcji. a teraz mam firme która zajmuje sie dytrybucja gazu. nie to zebym sie chwalił ale mam zajebiste doswiadczenie w temacie. i nikt mi nie udowdni ze opal jest gorszy od napedu, bo to po prostu nie prawda.

e39 3.0D
Opublikowano
nie che nikogo obrazac. ale jest takie stare przyslowie:"nie wszystko zloto co sie swieci" a ja bym to jeszcze inaczej nazwał:nie wszytko zloto co przeczytasz w gazecie lub usłyszysz w telewizji. ja widzialem na walsne oczy jak cysterny BP spuszczja olej przepracowany i bez płukania leja w to Pb 95 ,widzialem jak cysteny shella leja ruskie paliwo a potem stacje sprzedaja jako v-power. widzialem jak cysterny gazowe sie laduja gazem wszyskie jednakowym a wsród nich były: shell,BP,statoil,gaspol, i inne mniejsze firmy. podkreslam jescze raz wszystkie razem brały ten sam gaz z jednego zbiornika. a w reklamach podobno maja lepszy :D .

tak zeby nie byc golosłownym dodam ze przez 4 lata bylem dyrektorem technicznym duzej firmy zajmujacej sie importem i przeładunkiem gazu, paliw. i komponentów do ich produkcji. a teraz mam firme która zajmuje sie dytrybucja gazu. nie to zebym sie chwalił ale mam [bAD] doswiadczenie w temacie. i nikt mi nie udowdni ze opal jest gorszy od napedu, bo to po prostu nie prawda.

No niesetety Waldek masz rację :twisted: :twisted: . Też słyszałem z bardzo wiarygodnego źródła :reading: , że tak jest jak napisałeś. Zwłaszcza w kwestii gazu. Większość, jak nie wszyscy tankują się z tego samego terminala :bokser: .

Opał wcale gorszy nie jest, podstawowym problemem jest kupno dobrego opału, bez jakiegoś szuwaksu. Takiego czyściutkiego, czerwoniutkiego ....... to ze świecą nie pośledzisz

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Chciałem dopisać jako konkluzję tego tematu, że mój problem z brakiem ciągu paliwa poniżej 22 l został zażegnany. Zakupiłem nową pompkę razem z całymi plastikami i całym ustroistwem od poziomu paliwa i przewodami.

Zbiornik miał ok 10 l, jedno przełamanie kluczyka i już ślicznie rechocze :)

Tak więc dla potomnych>>> Jeśli będziecie mieli podobne objawy to na 99% macie do wymiany pompkę paliwa w zbiorniku. W BMW TDS (nie wiem jak w innych) jest tak śmiesznie, że do 22-25 l. stanu paliwa można jeździć bez sprawnej pompki :shock: .

> Pozdrawiam <

*MariuszBurgi*


(OO=[][]=OO)

"""""""""""""""

Opublikowano
Chciałem dopisać jako konkluzję tego tematu, że mój problem z brakiem ciągu paliwa poniżej 22 l został zażegnany. Zakupiłem nową pompkę razem z całymi plastikami i całym ustroistwem od poziomu paliwa i przewodami.

Zbiornik miał ok 10 l, jedno przełamanie kluczyka i już ślicznie rechocze :)

Tak więc dla potomnych>>> Jeśli będziecie mieli podobne objawy to na 99% macie do wymiany pompkę paliwa w zbiorniku. W BMW TDS (nie wiem jak w innych) jest tak śmiesznie, że do 22-25 l. stanu paliwa można jeździć bez sprawnej pompki :shock: .

 

bo tam jakos jest dziwnie, ze sa 2 zbiorniki paliwa, a pompka jest w jednym, tym drugim

 

pawel

Opublikowano

bo tam jakos jest dziwnie, ze sa 2 zbiorniki paliwa, a pompka jest w jednym, tym drugim

 

pawel

 

Nie no... zbiornik jest jeden :D chyba, że tego drugiego nie zauważyłem :wink:

Z tego co zauważyłem chodzi o to, że do pewnego momentu paliwo może ciągnąć główna pompa wtryskowa i radzi z tym sobie do momentu aż paliwo nie osiągnie jakiegoś poziomu (właśnie chyba te 22-25l).

Dokładną zasadę działania układu paliwowego w TDS opisywał waldek500.

Dla mnie najważniejsze jest to, że problem w moim aucie jest nieaktualny...

> Pozdrawiam <

*MariuszBurgi*


(OO=[][]=OO)

"""""""""""""""

Opublikowano

bo tam jakos jest dziwnie, ze sa 2 zbiorniki paliwa, a pompka jest w jednym, tym drugim

 

pawel

 

Nie no... zbiornik jest jeden :D chyba, że tego drugiego nie zauważyłem :wink:

Z tego co zauważyłem chodzi o to, że do pewnego momentu paliwo może ciągnąć główna pompa wtryskowa i radzi z tym sobie do momentu aż paliwo nie osiągnie jakiegoś poziomu (właśnie chyba te 22-25l).

Dokładną zasadę działania układu paliwowego w TDS opisywał waldek500.

Dla mnie najważniejsze jest to, że problem w moim aucie jest nieaktualny...

 

jak sciagniesz kanape, to od gory bedziesz widzial 2 otwory , i 2 plastikowe okragle nakretki, nie wiem czy sa zupelnie rozdzielne, ale przwody z przodu ida najpierw do tego na kierowca i ten niema pompki, nastepnie trojnikiem chyba do drugiego, za pasazerem, i tam jest pompka. tak przynajmniej jest w 325tds

 

http://www.toyot.webpark.pl/tank.JPG

Opublikowano
W TDS E34 jest trochę inaczej... nie znalazłem tam drugiego dekla do zbiornika który wygląda zupełnie inaczej jak w E36.

> Pozdrawiam <

*MariuszBurgi*


(OO=[][]=OO)

"""""""""""""""

Opublikowano
W TDS E34 jest trochę inaczej... nie znalazłem tam drugiego dekla do zbiornika który wygląda zupełnie inaczej jak w E36.

 

fakt..wlasnie popatrzylem w etk

Opublikowano

A już myślałem, że tematu nie będę musiał odświeżać :(

Po wymianie pompy niby wszystko jest OK, paliwo schodzi poniżej 20 l i samochód jedzie i nie gaśnie ale...

Jeśli jadę i gaszę ciepły samochód a w baku jest poniżej 20 l to samochód ciężko pali... trzeba długo kręcić, żeby zarechotał. Dotankujesz na full i pali idealnie.

Jeśli jest poniżej 20 l a samochód jest zimny również pali bez problemów.

Jak mam pełny kocioł gada i na ciepło i na zimno :shock:

 

O co tu chodzi???

Pompa w zbiorniku jest napewno dobra... dopiero co ją zmieniałem :oops:

 

Słyszałem coś od paru już osób, żeby zakładać zawory zwrotne w TDS na układzie paliwowym gdzieś przed pompą wtryskową. Nawet kolega waldek500 coś pisał o tym.

Zjawisko jest coś jakby właśnie paliwo się cofało... ale czemu na gorącym jest problem poniżej 20 L a na zimnym nie??

 

Ja już zgłupiałem :mad2:

> Pozdrawiam <

*MariuszBurgi*


(OO=[][]=OO)

"""""""""""""""

Opublikowano

no przeciez jak masz duzo paliwa to trudno zeby sie wracało:) a jak malo to łatwiej mu przecież z powrotem. na przewodzie od filtra do pompy załóż zaworek zwrotny i po problemie.

pozdro.

e39 3.0D
Opublikowano
no przeciez jak masz duzo paliwa to trudno zeby sie wracało:) a jak malo to łatwiej mu przecież z powrotem. na przewodzie od filtra do pompy załóż zaworek zwrotny i po problemie.

pozdro.

 

Właśnie będę chciał tak zrobic... dzięki. Możesz mi podsunąć pomysł skąd wziąść coś takiego? Nigdy nie musiałem zakładać takich odogodnień :D

 

Niechciałbym tu jednak drążyć tematu tylko dlaczego jeden TDS chodzi bez zaworka zwrotnego a drugi (tak jak mój :wink: ) musi posiadać takie ostrojwstwo :?:

Trochę to jak dla mnie nie zrozumiałe ale no cóż... założę

> Pozdrawiam <

*MariuszBurgi*


(OO=[][]=OO)

"""""""""""""""

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.