Skocz do zawartości

Ubytki chlodziwa w 520 24V


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Tak jak w temacie mam 520 24V z 91r. Ubywa mi spora ilosc plynu, nie wiem dokladnie ile ale moze to byc nawet 1-3 litry na jakies 500-1000 km, trudno jest mi to oszacowac. Na zewnatrz nie widac najmniejszych sladow wycieku.

Uszczelka?? Glowica?? Ponoc w tych modelach to mankament.

Jak to sprawdzic??

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: PoMoCy :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano

słuchaj, jeżeli nie widać żadnej plamy pod samochodem to gdzieś ten płyn musi się podziać...

silnik został pewnie przegrzany

teraz musisz zdjąć głowice i zawieść ją na sprawdzenie szczelności.

Tuning is not a crime it's a way of life!!
Opublikowano

Czy auto nie kopci?

Jak nie to jest ok, to nie glowica.

Wlacz dmuchawy, dokrec korek (mocno), powinien sie odpowietrzyc.

Mozesz zalac kleju do chlodnic wymieszanego z woda destylowana i plynem do chlodzenia, powinno pomoc, ewentualnie wymiana wezy, chociaz klej powinien pomoc.

U mnie juz tez stawiali kiedys ze uszczelka pod glowica, a nikt taki glupi nie ejst zeby zabierac sie odrazu za najpowazniejsze rzeczy, co sie okazalo, oczywiscie to nie byla uszczelka. Zabieg jaki Ci opisalem u mnie pomogl.

Pozdrawiam
Opublikowano

Mozesz zalac kleju do chlodnic wymieszanego z woda destylowana i plynem do chlodzenia, powinno pomoc, ewentualnie wymiana wezy, chociaz klej powinien pomoc.

 

Te "magiczne" specyfiki do chłodnic są tylko tymczasowym rozwiązaniem, a nieraz potrafią nieraz zaszkodzić.

Lepiej sprawdź dokłądnie szczelność układu najpierw.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano

Hmmm...sprawdz sobie czy w srodku w samochodzie nie jest gdzies mokro pod dywanikami z przodu...Czasami lubi nagrzewnica strzelic....lub jakis waz gumowy.....Potem sprawdz - weze gorne od glowicy..>Czasami tamtedy ucieka..i leci bezposrednio na dwururke - czego efektem jest brak jakichkolwiek znakow wyciekow - paruje. Ale pier radzilbym Ci nalac pelny stan...I jezdzic.....Czasami jest tak ze plyn schodzi ponizej stanu diametralnie ale potem sie uspokaja...i nie schodzi - nie wiem czego to jest wina.....U mnie tak jest w 5...tez szukalem wycieku...co sie potem okazalo.....jezdzilem jezdzilem jezdzilem...i juz nizesz nie zeszlo....Dodam ze wogole sie nie grzal i nie bylo nigdy przegrzane...(oczywiscie za mojej kadencji ) (glowica sprawdzona ) nowa nagrzewnica i weze...ten typ tak ma chyba :)

 

Nie radze wlewac zadnego kleju do chlodnic :mad2: :mad2:

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano

Ja u siebie wlalem klej, profilaktycznie, juz dobrych pare miesiecy temu, i spokoj, nie wiem czy byla nieszczelnosc chlodnicy, czy wezy (weze wszystkie wymienilem) ale od wtedy spokoj.

A fakt faktem, ze jak zalejesz do pelna, do zawsze Ci sie obnizy do pewnego poziomu i potem sie uspokaja, ten typ tak ma :)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.