Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak pisałem kilka razy na forum że 525 Tds e39 chodzi raz głośno raz cicho i otworzyłem sobie korek od wlewu oleju i zauważyłem a bardziej usłyszałem ze dziwnie puka u góry tzn tak jak by dźwigienka źle uderzała takie typowe pukanie słychać. jakby wziąść dwa elementy aluminiowe i o siebie uderać tsakie przytumiony dzięk uderzającego metelu o metal. :modlitwa: jakieś wskazówki proszę za co mam się zabierć zeby nie walić niepotrzebnie kasy
Opublikowano

nie piszesz czy stuka po zapaleniu i z czasem cichnie

pierw tak jak kolega radzi wymień olej a jak się nie poprawi to musisz zorientować się które z hydraulicznych popychaczy padły i je wymienić czym prędzej to zrobisz to koszta będą mniejsze

Opublikowano

A więc tak wszystkie filtry i oleje wymienione miesiąc temu. wlałem olej 10w60 castrola a więc chyba dobry powiem tak ze jak przycisne mu np na trasie to ciszej chodzi ogólnie silnik . ale rano i zanim porządnie go nagrzeje to tragedia. Więc mówisz ze popychacze padły. jaki ewentualny koszt tego zabiegu

Jak się nagrzej to troszkę cichnie ale i tak taka twarda praca jest i to cykanie który mnie doprowadza do szału

Opublikowano
Jak pisałem kilka razy na forum że 525 Tds e39 chodzi raz głośno raz cicho i otworzyłem sobie korek od wlewu oleju i zauważyłem a bardziej usłyszałem ze dziwnie puka u góry tzn tak jak by dźwigienka źle uderzała takie typowe pukanie słychać. jakby wziąść dwa elementy aluminiowe i o siebie uderać tsakie przytumiony dzięk uderzającego metelu o metal. :modlitwa: jakieś wskazówki proszę za co mam się zabierć zeby nie walić niepotrzebnie kasy

 

galop konika?

rozrzad...

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
A więc tak wszystkie filtry i oleje wymienione miesiąc temu. wlałem olej 10w60 castrola a więc chyba dobry powiem tak ze jak przycisne mu np na trasie to ciszej chodzi ogólnie silnik . ale rano i zanim porządnie go nagrzeje to tragedia. Więc mówisz ze popychacze padły. jaki ewentualny koszt tego zabiegu

Jak się nagrzej to troszkę cichnie ale i tak taka twarda praca jest i to cykanie który mnie doprowadza do szału

 

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DF71&mospid=47543&btnr=11_1330&hg=11&fg=25

 

Gdyby miała to być hydraulika (a dużo na to wskazuje) - to kluczowy jest element nr 2 (cenę jaką tam widzisz możesz potraktować za max - w przypadku kupowania tego w ASO).

pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Witaj.Takie pukanie mam zaraz po uruchomieniu silnika zanim dojdzie olej na klawiaturę.Być może u Ciebie to nie jest nic groznego.Ja też słysze jak coś tam puka i u mnie to normalne.Pojedz najlepiej do jakiegoś warsztatu niech jakiś fachowiec zerknie będziesz wiedział odrazu czy sie masz dalej stresować czy nie.Jak miałem zozrząd do wymiany to był taki szum+ te koniki :D

Pozdrawiam.

Opublikowano
Witaj Łosiowy. A ile cię wyniósł rorząd . jakieś podpowiedzi kto gdzie ile i jak. Mam nadzieje ze to nie rozrząd. ale jak będzie to to odrazu bym wymienił popychacze. Pozdrawiam
Opublikowano
Troche źle napisałem bo rozrząd wymieniałem w e30 :D .Podejżewam ze koszt wymiany to bedzie spokojnie kolo 1000.A jaki przebieg ma twoja BMW?.Z tego co wiem to rozrząd spokojnie wytrzymuje 300tys.Przy rozciągnietym łańuchu wystepuja problemy z zapalaniem skacze kąt wyprzedzenia zapłonu .Pozdrawiam
Opublikowano

Witam,

Koszt wymiany w aso lancucha rozrzadu wraz z uszczelka pod glowice to ok 6 tys. zl.

Mi wymienil kolega w Irlandii za 200 euro + 200 e. czesci.

Nalepiej zobaczyc czy lancuch ma luzy (zdjac korek wlewu oleju i srubokretem podwazyc lancuch). Jezeli przebieg auta jest duzy np. ponad 200 000 km to zaleca sie wymiane lancucha. Luzy na lancuchu moga byc przyczyna dziwnych dzwiekow.

pozdrawiam

Opublikowano
aha dzisiaj jeszcze w dodatku pojawił się nowy dźwięk a mianowicie tak jakby kolektor dolotowy był zdjęty tylko że taj jakby na jednym tłoku . Dodam że miałem uszczelniana pompę wtryskową i może fachman źle przykręcił kolektor. Pytanie czy jest możliwe amy się wtrysk odkręcił lub świeca . Bo to dudnienie jest delikatke ale słychać dość głośno czy co to może być. :modlitwa:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.