Skocz do zawartości

problem po wymianie filtra paliwa- pomocy, pilne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dzis wymienilem filtr paliwa ale nie wiedzialem ze trzeba go odpowietrzyc...zaraz po wymianie probowalem odpalic i nic, dopiero kumpel mi powiedzial ze trza go odpowietrzyc ale jak to nie wie, wiec odkrecilem odpowietrznik w filtrze i nic... Jest opcja ze zapowietrzyla sie poma i wszystko dalej?? jak tak to jak to dpowietrzyc...
Opublikowano

Popusc wezyk aluminiowy, ktory wchodzi do wtryskiwacza (ostatni najdalej od pompy). Krec rozrusznikiem az zacznie leciec z niego paliwo. Jak zacznie leciec to druga osoba niech go zakreci w tym czasie.

Jednak TDS`y maja zamontowana pompe wstepna wiec po paru chilach powinien sam odpalic.

Opublikowano
Odkrec filtr paliwa,zalej go do pelna,jak masz dobry aku. to pokrec pare razy-powinien sie sam odpowietrzyc
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
jak zdejmniesz przewód z filtra do pompy wtryskowej a następnie będziesz włanczał zapłon to pompka w baku sama zaleje Ci filter i po wsadzeniu przewodu powinien zapalić
Opublikowano
przed zamontowaniem nowego filtra paliwa koniecznie trzeba zalać zawsze go paliwem- inaczej sa kłopoty z odpalaniem
Opublikowano

panowie wielkie dzieki za pomoc...ladowalem aku przez cala noc i rano dlugo krecilem az wkoncu bumka odpalila :D .. juz po klopocie...

 

a tak na marginesie gdzie jest aku w e 34 bo pod maska i w bagazniku go ni ma :shock: .... znalazlem tylko + pod maska a - podlaczylem pod srubke i sie jakos naladowal :roll: ....

Opublikowano
.....a tak na marginesie gdzie jest aku w e 34 bo pod maska i w bagazniku go ni ma :shock: ....

 

:D

Spróbuj poszukać pod tylnym siedziskiem... może tam się ukrył? :)

pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Hmm....aaa moze ktos wie - mozna ładowac aku przez to złącze pod maska ?? czy ono tylko sluzy do odpiecia + w razie spawania albo jakis prac ktore wymagaja odlaczenia...Ja zawsze ladowalem pod kanapa....Jakos kilka lat , zawsze tak ladowalem bo nie mialem pewnosci czy to nie zaszkodzi komputerkowi i eletrkonice...Pozdrawiam.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Hmm....aaa moze ktos wie - mozna ładowac aku przez to złącze pod maska ?? czy ono tylko sluzy do odpiecia + w razie spawania albo jakis prac ktore wymagaja odlaczenia...Ja zawsze ladowalem pod kanapa....Jakos kilka lat , zawsze tak ladowalem bo nie mialem pewnosci czy to nie zaszkodzi komputerkowi i eletrkonice...Pozdrawiam.

 

Możesz ładować wykorzystując to złącze (przynajmniej tak mówią uczeni w piśmie)

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
.....a tak na marginesie gdzie jest aku w e 34 bo pod maska i w bagazniku go ni ma :shock: ....

 

:D

Spróbuj poszukać pod tylnym siedziskiem... może tam się ukrył? :)

pozdrawiam.

 

oki wielki dzieki... a jak zdemontowac tylne siedzisko.... :?:

Opublikowano
....oki wielki dzieki... a jak zdemontowac tylne siedzisko.... :?:

 

Trzeba pociągnąć mocno siedzenie w górę – to powoduje zwolnienie zaczepów z obu stron. Potem wyjmujesz do przodu.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Tak jak solaris pisze :) Ciagniemy mocno do gory a potem do siebie czyli w kierunku deski rozdzielczej - trzeba uwazac na plastikowe oslony pasow bezpieczenstwa...Latwo sie łamia albo giną :)....Wtedy Kanapke na zew... I masz bezpieczniki ze sterownikami po lewej za siedzeniem kierowcy i aku za siedzeniem pasażera....Jakbys wyjmowal to uwazaj na rurke od akumulatora ktora odprowadza plyn na zewnatrz....zeby jej nie urwac ulamac etc...Pozdrawiam.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Polecam najpierw zciagnac delikatnie oslonki zapiecia pasow-i wtedy energicznie do gory.I nie zapomnij o wspomnianej rurce(odprowadza opary na zewnatrz kabiny)
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
Tak jak solaris pisze :) Ciagniemy mocno do gory a potem do siebie czyli w kierunku deski rozdzielczej - trzeba uwazac na plastikowe oslony pasow bezpieczenstwa...Latwo sie łamia albo giną :)....Wtedy Kanapke na zew... I masz bezpieczniki ze sterownikami po lewej za siedzeniem kierowcy i aku za siedzeniem pasażera....Jakbys wyjmowal to uwazaj na rurke od akumulatora ktora odprowadza plyn na zewnatrz....zeby jej nie urwac ulamac etc...Pozdrawiam.

 

jezeli chodzi o bezpieczniki to mam pod maska od strony pasazera a po drugiej stronie jakies kompy od sterowania...( znalazlem jak szukalem aku) :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.