Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Jestem nowy na forum i od razu przychodze do was z konkretnym pytaniem.

 

Samochód około 30 min postoju, gdy silnik nadal jest ciepły odpala dopiero za 5-6 razem. Gdy silnik jest zimny nie nie ma problemu z jego uruchomieniem. Jest to BMW E36 z silnikiem 2.0 R6 24V z 1992 roku.

 

Za wszelkie sugestie z góry dziekuje.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Ja mam podobny problem. Z rana pali za pierwszym razem. A gdy już sie zagrzeje muszę długo kręcić żeby zapalił. I jak w końcu zapali to nierówno chodzi ale po chwili jest już ok. Wymieniłem już świece, kable i cewkę. I problem nadal jest. :(
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam. Ja mam podobny problem. Z rana pali za pierwszym razem. A gdy już sie zagrzeje muszę długo kręcić żeby zapalił. I jak w końcu zapali to nierówno chodzi ale po chwili jest już ok. Wymieniłem już świece, kable i cewkę. I problem nadal jest. :(

 

kolego sprawdż układ powietrza dolotowego prawdopodobnie jest nieszczelny

Opublikowano
Zawór regulacyjny tzw. krokowy odpowiada za prędkość i stabilność obrotów biegu jałowego ale za uruchomienie silnika odpowiadają też inne czujniki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.