Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem, zapalam samochód wszystko pieknie i nagle obroty spadaja poniżej 500/min nie ma żadnej reakcji na dodawanie gazu.Dodam tylko ze moja bawarka jeździ na gazowni i jak czasem załapie to na gazie jest super. Dzieje sie tak kilka razy dziennie, czy to możliwe aby pompa paliwa raz chodził raz nie??!! Przynajmniej moim zdaniem to jest pompa paliwa ponieważ samochód zachowuje sie tak jak by mu go brakowało a w baku jest cos ponad 20 litrów

..::BMW::..

Obecnie BMW E34 520i 24v,VW T4

Następna moze E34 540

Opublikowano

Zatankuj kiedyś tak żeby było ponad 60 litrów, (najlepiej byłoby do pełna) - zobaczysz, czy coś się zmienia w działaniu (ilość paliwa może mieć wpływ na działanie zużywającej się pompy).

Poza tym możesz pomyśleć o wymianie filtra paliwa.

Takie same objawy jak opisujesz miałem kiedyś w innym samochodzie gdy były kable WN do wymiany. Z elektryki, padające cewki chyba też mogą coś podobnego robić (ale jak piszesz, że na gazie zwykle jest ok. to rzeczywiście bardziej to wygląda, na układ doprowadzenia paliwa).

pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Witam mam problem, zapalam samochód wszystko pieknie i nagle obroty spadaja poniżej 500/min nie ma żadnej reakcji na dodawanie gazu.Dodam tylko ze moja bawarka jeździ na gazowni i jak czasem załapie to na gazie jest super. Dzieje sie tak kilka razy dziennie, czy to możliwe aby pompa paliwa raz chodził raz nie??!! Przynajmniej moim zdaniem to jest pompa paliwa ponieważ samochód zachowuje sie tak jak by mu go brakowało a w baku jest cos ponad 20 litrów

 

 

Musisz się pofatygować do bagażnika. Po prawej stronie jest metalowa pokrywka, ktorą musisz odkręcić, aby się dostać do konektora przy pompie. Możesz sprawdzić, czy podczas trybu pracy "na gazie" pompa jest napewno odłączana (jeśli tak nie jest może ulec spaleniu - jest chlodzona i "smarowana" benzyna). Po takiej diagnozie warto,abyś sprawdził instalację elektryczną, a konkretnie przewody zasilające pompę w prąd - miejsce, w ktorym instalator LPG wmontował wyłącznik pompy.

 

Takie już niestety sąuroki aut z instalacją LPG :mrgreen:

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
.....Takie już niestety sąuroki aut z instalacją LPG :mrgreen:

 

 

Nic dodać, nic ująć....(przynajmniej z tego co widzę na forum i wśród znajomych)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Nie no zdaje sobie sprawe ze gaz nadaje sie ale do zapalniczek. Ale jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :lol:

Wiec tak filtr paliwa był wymieniany 2 miesiace tamy tak poprastu zapobiegliwie.

A jeszcze dzis dowiedzialem sie ze do E34 były motowane 3 rodzaje pomp paliwa.

Sprawdzałem jak samochód chodzi na gazie to pompa paliwa jest odłączona.

A czy może to być ewentualnie wina jakiegoś bezpiecznika ???

Jezeli tak to gdzie sie on znajduje.

 

Dzięki za pomoc

..::BMW::..

Obecnie BMW E34 520i 24v,VW T4

Następna moze E34 540

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.