Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mysle ze za 3 tyś euro qpisz...dobra fure od dziadka emeryta lub od kobitki..... :duh: z oryginalnym przebiegiem 150 tys :)...bo przeciez taie samochody lubia na niedzielne wypady do LIDL'a :)

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano (edytowane)

Nie po dzwonie, nie z przetartą kierownicą i wszystkimi drążkami

Ogólnie w takim stanie, żeby na początek nie trzeba było inwestować 10 tyś PLN

 

Jednym słowem nie padlina

 

mysle ze za 3 tyś euro qpisz...dobra fure od dziadka emeryta lub od kobitki..... z oryginalnym przebiegiem 150 tys ...bo przeciez taie samochody lubia na niedzielne wypady do LIDL'a

 

Jesteś zabawny strasznie.

Zadałem normalne pytanie chyba od tego jest forum

Edytowane przez daviddd
Opublikowano

albo trzeba dac duzo, albo kupic klamota mechanicznego z ladnym wygladem, albo rozbitka z malym przebiegiem

twoj wybor

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano

mysle ze tak od ok 8-10 tys EUR mozna znalezc cos wartego uwagi z silnikiem 3,0d rok ok 99 - 2001, oczywiscie nie liczylbym na to ze nic nie trzeba bedzie wlozyc

 

pytanie jest tez czy nowy nabytek traktowac bedziemy jako swoiste hobby i dopieszczac tak aby bylo zblizone sto stanu idealnego czy tez przymykac oczy na niektore dolegliwosci danego egzemplarza zaoszczedzajac troche kasy....

 

ja bym sie skupil na poczatek na kilku podstawowych diagnozach przed zakupem czyli oczywiscie upewnienie sie czy autko nie bylo mocno bite i czy przebieg autentyczny, podlaczenie do kompa, sprawdzenie czy nie kopci jak szalone, turbo czy daje jak powinno :twisted2:

 

dodatkowo staralbym sie znalezc jak najwiecej zuzyc ktore wynikaja z normalnej eksploatacji takich jak zawwieszenie, amorki czy tarcze co pomoze przy ew negocjacji ceny

 

niestety nie wierze w autka uzywane w stanie tzw "igły" po prostu to zazwyczaj nie idzie w parze i kase zawsze trzeba włożyć kwestia tylko ceny kupna....

 

pozdrawiam i zycze owocnych zakupow

Opublikowano

Cos dobrego po liftingu od 10tys euro. Cena zalezy od wszystkiego, nie tylko od stanu technicznego auta. Ogolnie zwykłych 530D jest dużo. Gorzej jak szukasz czegos w lepszej opcji wyposażenia, nie mówiąc już o M-pakiecie :P

Auta z przebiegiem ponizej 150tys. przebiegu omijaj z daleka. Chyba, że naprawde jezdzil dziadek w niedziele do kościoła:) Co do książki to najlepiej zeby przebiegi i inspekcje w niej zapisane były potwierdzone fakturami z jakiegos ASO, gdzie auto było serwisowane. Wtedy choć troche będziesz wiedział, ze masz orginalny przebieg....

Opublikowano

Dzięki za wszystkie rady.

Chyba jednak łatwiej będzie kupić benzyne, ale za to ładnie utrzymaną z jakimś lepszym wyposażeniem.

 

Porównując osiągi i mając na myśli założenie gazu myślicie, że który silnik byłby najlepszy ? Może 2.8?

Opublikowano
Szukaj 540i:). Osobiście, jak miał bym brac benzyne to szukalbym 540i. Lepiej napisz jakie masz fundusze na ta e39?? i jakie chcesz miec wyposazenie? navi? Tv? skóra, nie wiem grzane fotele?? sportowe fotele?mozesz szukac z klimą na pokrętła:)
Opublikowano

Na wszystko łącznie OC i AC 30 tys PLN.

No brać 5 i golasa to tak nie bardzo.

Klimatronic i skóra to podstawa.

A i Navi nikt nie pogardzi ;)

Opublikowano
Na wszystko łącznie OC i AC 30 tys PLN.

No brać 5 i golasa to tak nie bardzo.

Klimatronic i skóra to podstawa.

A i Navi nikt nie pogardzi ;)

 

 

30 000 zł?

Oj Kolego.... Wydaje mi się, że to zdecydowanie za niska kwota. Polskie opłaty OC+AC wyniosą około 5000zł. Wątpię aby 25 000zł wystarczyło na 530d.

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
hmm, malo, bardzo malo. Wiec juz wiemy, że dobra 530D odpada, szukaj tak jak chciales później 528i, w tych pieniadzach myśle że znajdziesz. A przy okazji, po co ci AC?? na taka wartość auta??
Opublikowano

za 30 tys z ubezpieczeniem to na pewno ponizej 2000 roku benzyna.... chyba ze chcesz kupic trupa 530d i wlozyc 10 tys zeby jakos jezdzil.... :cry2:

 

540i fajna ale juz wtedy musisz pamietac ze czesci eksploatacyjne drozsze niz do slabszych e39 ze wzgl na moc autka tak wiec tarcze klocki i zawieszenie [ktore niestety sie szybciej zuzywa w PL] beda sporo kosztowaly

 

moim zdaniem za taka kaske to najbardziej optymalnym rozwiazaniem by byla 530i [fajny but tez jest]

 

pozdr

Opublikowano
dokladnie jak pisza koledzy tzn 530D fajna sprawa w owych czasach jesli chce sie oszczedzac na paliwie ale trzeba sie liczyc z kosztami zakupu takiego autka, natomiast jesli chceszm miec autko tylko i wylecznie dla przyjemnosci to kupujesz 540 i nie patrzysz na to ze pali 25l w miescie , moze i troszke to boli ale napewno jest warte tych wrazen, wiec jesli chcesz dobre 530d to szykuj jakies 40 tys zl a jesli zdecydujesz sie na 540 to za 30-35tys kupisz na wypasie bo betki z tymi motorami byly zawsze fuul wyposazone-inaczej sie nie godzi....pzdr

De' sant de' Salvadore

Idąc na śmierć śmieję się

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.