Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
po 1) beemka jest samochodem ktory lepiej wyglada bez kołpakow niż znimi

 

Nie wiem czy dobrze sie zrozumielismy, ale ja mowie o org. kolpakach w tym momencie, a Ty sadzisz ze na stalowych felach wyglada lepiej ? :/

 

po 2) Nakladki na progi wcale Ci ich nie uchronia ! wrecz przeciwnie - pozwalaja na gromadzenie sie syfu i brudu w szczelinach - ktory to doprowadza do tragicznych skutkow....

 

po 3) nakladki na nadkola - to zadna ochrona wrecz przeciwnie - obejrzyj sobie kiedys na zlomie albo gdzies....w komisie:D samochody z nakladkami na nadkolach i obejrzyj od spodu Smile....Ludzie je zakladaja bo nie mysla....albo po to zeby ukryc dziury w nadkolach Very Happy - troche szpachli silikonu i pojezdzi Mr. Green Mr. Green Mr. Green

 

Ciekawa teoria, chyba po cos wymyslili progi i nadkola ? :P

 

po 4) nie pisz juz o tjuningu Smile Pozdrawiam.

 

O 'tjuningu' nawet nie zaczalem ;)

 

które to jest Opole to bliżej Niemcowni?-to się dziwię, ze masz taki gust!

 

Te te :P

Bys zobaczyl co tu po drogach jezdzi to zaczalbys ze mam jednak dobry gust :D

 

szkoda pisać i doradzac, i tak zrobisz po swojemu czyli spipcysz"""auto

 

Jakakolwiek modyfikacja to spieprzenie auta?

Dla mnie to jest kompletnie irracjonalne podejscie.

Ogolnie nie jest zle bo z niektorych rzeczy mnie tu wyleczyliscie ;)

 

o to tuningu w niemczech - jest jak najbardziej odpowiedni , wszystko z umiarem i klasa......gleba , czerń , skóra , alum , szybki ciemne , lekka modernizacja sylwetki poprzez drobniutkie spojlery itp

 

czern skora alum = standard ;)

gleba - nie w pl

co do przyciemniania to akurat jestem anty... pewnie sie zdziwicie ale tak :P

drobniutkie spojlery? jakie masz na mysli?

 

czego nie mozna powiedziec o nie AB'esowych elementach robionych na wzor w garazach w polsce...z mas zywicznych i scier

 

zgadzam sie ;)

 

progi jedynie sa z zywicy :/ i chce to naprawic :/ reszta abs

Kazdy czasem popelnia bledy :P

I na tych progach sie nauczylem ze laminat nadaje sie do kosza ;]

Pozdrawiam
  • Odpowiedzi 315
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie, ludzie biedna beema, nakladki na nadkola chce zalozyc :duh: i kolpaki obrotowe heheheh.

Jedno Ci powiem wiejski tuner z ciebie bez dwoch zdan.

RAZ BMW ZAWSZE BMW
Opublikowano
jak chce podwyzszyc samochod to ten wiejski tuner powinien moim zdaniem kupic sobie ladne 17'ki Alpina clasic, zmienic swiatla z tylu na "z bialym kierunkiem" z przodu "ringi" i powinno byc :cool2: zwlaszcza,ze ma bialy samochod,to to wszystko powinno fajnie wspolgrac ze soba :norty: Zadne nakladki na nadkola :duh: kretynizm,
Opublikowano

http://img231.imageshack.us/img231/8950/224016465fm4.jpg

 

Odnośnie porównania do tej przeslicznej białej E34, to Twojej jeszcze wiele brakuje. Jak masz lakier do dupy, to nawet progi ze złota Ci nie pomogą. A co do nadkoli to pomyśl czemu VW w Golfach Mk II od tego odszedł? Bo gniły na potęgę... A co do tego, że gleba nie nadaje się na polskie drogi to uważam że to jakiś bełkot jest... Wyjedź z tego PGRu do miasta, zobacz jakie mogą być drogi, a nie ciągle stękasz bo dojazd pod Twoją ulubioną remizę prowadzi przez kocie łby. :mad2: :mad2:

 

PLASTIC IS NOT FANTASTIC!!!

 

Tak btw, jak już zamontowałeś ten cudny spojlerek, to mogłeś chociaż umyć samochód do zdjęć a nie się dziwić że jest inny odcień lakieru :duh: :duh: :duh:

Opublikowano
Nie, ludzie biedna beema, nakladki na nadkola chce zalozyc Surprised i kolpaki obrotowe heheheh.

Jedno Ci powiem wiejski tuner z ciebie bez dwoch zdan.

 

O spinerach byla tylko mowa... chcialem poznac Wasze zdanie, a wiejskiego tunera mi nie wmowisz bo daleko mi do niego :lol:

 

jak chce podwyzszyc samochod to ten wiejski tuner powinien moim zdaniem kupic sobie ladne 17'ki Alpina clasic, zmienic swiatla z tylu na "z bialym kierunkiem" z przodu "ringi" i powinno byc Cool zwlaszcza,ze ma bialy samochod,to to wszystko powinno fajnie wspolgrac ze soba

 

O takie wypowiedzi wlasnie mi chodzilo :D

Czy moglbys pokazac o ktore swiatla Ci chodzi?

 

Odnośnie porównania do tej przeslicznej białej E34, to Twojej jeszcze wiele brakuje. Jak masz lakier do dupy, to nawet progi ze złota Ci nie pomogą.

 

To nie jest biala e34 na tym zdjeciu tylko kremowa, biala jest moja... a progi wlasnie wyszly kremowe. Lakier odnosnie calego auta jest bez zarzutu. Musze po prostu polakierowac jeszcze raz oryginalnym lakierem bmw alipinweiss te elementy i nei bedzie roznicy

 

A co do tego, że gleba nie nadaje się na polskie drogi to uważam że to jakiś bełkot jest... Wyjedź z tego PGRu do miasta, zobacz jakie mogą być drogi, a nie ciągle stękasz bo dojazd pod Twoją ulubioną remizę prowadzi przez kocie łby. Mad Mad

 

Jestem w miescie a Ty chyba na ksiezycu ;)

Moze wyjedz poza swoje miasto... polecam slask jako terapie szokowa...

a kocie lby o ktorych mowisz to np we wroclawiu, tez PGR? mi nie sprawia przyjemnosci miec glebe zeby po kazdej dziurze szukac tlumika...

 

Tak btw, jak już zamontowałeś ten cudny spojlerek, to mogłeś chociaż umyć samochód do zdjęć a nie się dziwić że jest inny odcień lakieru Surprised Surprised

 

auto bylo myte przed zdjeciami, tylko sa one z koma, a tamto z cyfrowki dlatego Ci sie wydaje ze jest jakas porazajaca roznica... spoiler wyszedl 'kremowy' auto jest biale natomiast, progi tak samo wyszly 'kremowe'

gdzie dostac lakier alpinweiss ktos wie? jeszcze zaryzykuje to raz pomalowac zanim cos zmienie...

Pozdrawiam
Opublikowano
Lepiej skończyć ten temat Nie warto już dyskutować ON wie wszystko lepiej albo próbuje nas wk...ić i nakręca ciągle temat. W sumie to jest jego sprawa czym będzie jeździł ale szkoda tej E34 :!:

Baureihe: E34

Fahrzeugtyp: 520i

Motor: M50


SPRZEDANA :(

ale może E46 albo E39 tylko jaka :)

Opublikowano

Sam jesteś z księżyca ale pojąć tego nie potrafisz...

 

Wszędzie są koeiny ale jakoś wszędzie jeżdżą samochody z obniżonym zawieszeniem... Znam wiele osób które jeżdżą w dalekie trasy z zawiasem -10/10 i jakoś żyją i nic nie stracili w czasie jazdy, więc skończ te swoje mongolskie teorie...

 

Btw a jak lubisz spojlerki to polecam dostosowanie tego do Twoich potrzeb: http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=262307199

Opublikowano
Zrób tak żeby Tobie się podobało... nie ważne co ktoś mysli o Twoim autku tylko jak Ty je widzisz :wink: Według mnie do e34 pasuje tylko ospojlerowanie o M'ki :lol: Tzn. linia jest prosta i elegancka a zarazem z nutką agresywności... nie ma jakichś przesadzonych wytłoczeń czy wlotow... poprostu wszystko idealnie zgrywa się z nadwoziem autka :D Zobacz sobie te zderzaki/spojlery już w gotowym aucie i oceń jak to naprawde wygląda... Jeśli Tobie się podoba to ok- są gusta i guściki :wink: Pzdr!
Opublikowano
ejj... hehe przeciez wiadome ze jesli sportowe zawieszenie to i mniejszy skok... poprostu jest twardze i "mniej schodzi w dół" więc wcale nie "dobija" do asfltu... :wink: Niżej nie znaczy gorzej... ale napewno komfort jazdy spada, no i o tym ewentualnie mozemy dyskutować chociaż chyba każdy sam decyduje czy woli mieć autko niższe (co zarazem idzie z jego atrakcyjnością) czy stawia na komfort jazdy i wybiera "wyzsze" a zarazem miększe zawieszenie... :wink:
Opublikowano

zdaje mi sie ze temat juz jest wyczerpany. autor pyta ale jest gluchy na odp. nic do niego nie trafia. ludzie! czy to jest forum o wsiowym tuningu?? skoro tak to czas je zmienic. nie ma to jak zawias podwyzszyc i spojler, albo prog dolozyc!!!

widze jakas niekonsekwencje! i zakrawa mi to na poloneza spod remizy z wyhamrowanym resorem! tak pozakladaj sobie co chcesz, ale juz nie informuj nas o tym!

adminie zlituj sie prosze!!!!!!

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
Lepiej skończyć ten temat

 

Mozliwe, ze masz racje :D

 

Nie warto już dyskutować ON wie wszystko lepiej albo próbuje nas wk...ić i nakręca ciągle temat.

 

Nie wiem wszystkiego najlepiej, jak ktos ma racje to mu ja przyznaje.

Nikogo tez nie proboje wk...ic, a temat zyje i jest kontrowersyjny z lekka, bo kazdy ma inne zdanie :P Nudno by bylo jakby wszyscy byli tacy sami ;)

 

 

Sam jesteś z księżyca ale pojąć tego nie potrafisz...

 

Wszędzie są koeiny ale jakoś wszędzie jeżdżą samochody z obniżonym zawieszeniem... Znam wiele osób które jeżdżą w dalekie trasy z zawiasem -10/10 i jakoś żyją i nic nie stracili w czasie jazdy, więc skończ te swoje mongolskie teorie...

 

OK, widzisz na ksiezycu rowno nie jest...

Jak nie potrafisz sie zgodzic z tym, ze w wiekszosci kraju drogi sa wiadomo jakie To nie wiem co z Toba nie tak...

Zycze, Ci zebys jezdzil tylko po tych rownych :D

A ja znam chocby 3 osoby z urwanymi tlumikami... o dziurach w baku po obnizeniu nie wspomne... teoria a praktyka mam nadzieje wiesz czym sie rozni :/

 

Btw a jak lubisz spojlerki to polecam dostosowanie tego do Twoich potrzeb: http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=262307199

 

:lol: Dlugo sie naszukales tego ? :D

 

Zrób tak żeby Tobie się podobało... nie ważne co ktoś mysli o Twoim autku tylko jak Ty je widzisz Wink Według mnie do e34 pasuje tylko ospojlerowanie o M'ki Laughing Tzn. linia jest prosta i elegancka a zarazem z nutką agresywności... nie ma jakichś przesadzonych wytłoczeń czy wlotow... poprostu wszystko idealnie zgrywa się z nadwoziem autka Very Happy Zobacz sobie te zderzaki/spojlery już w gotowym aucie i oceń jak to naprawde wygląda... Jeśli Tobie się podoba to ok- są gusta i guściki Wink

 

Nic dodac nic ujac :)

 

zdaje mi sie ze temat juz jest wyczerpany. autor pyta ale jest gluchy na odp. nic do niego nie trafia. ludzie!

 

To ze Tobie sie tak wydaje nie oznacza, ze tak jest ;)

Trafia, a jak nie zauwazasz to juz nie moj problem.

Wymienic poglady zawsze mozna, od tego jest forum.

 

czy to jest forum o wsiowym tuningu?? skoro tak to czas je zmienic. nie ma to jak zawias podwyzszyc i spojler, albo prog dolozyc!!!

widze jakas niekonsekwencje!

 

Przypatrz sie dobrze ile jest takich lub podobnych tematow w serii '3' np...

A po za tym jak ktos chce zmienic progi, zawieszenie lub spoiler, to juz to oceniasz jakos wies, nawet nie wiedzac o co chodzi? Ja tu widze sprzecznosc w Twojej wypowiedzi.

 

teraz ponowie swoje pytanie, moze ktos zamiast sie klocic odpowie :P

gdzie dostac lakier alpinweiss ktos wie?

Pozdrawiam
Opublikowano
Sam jesteś z księżyca ale pojąć tego nie potrafisz...

 

Wszędzie są koeiny ale jakoś wszędzie jeżdżą samochody z obniżonym zawieszeniem... Znam wiele osób które jeżdżą w dalekie trasy z zawiasem -10/10 i jakoś żyją i nic nie stracili w czasie jazdy, więc skończ te swoje mongolskie teorie...

 

OK, widzisz na ksiezycu rowno nie jest...

Jak nie potrafisz sie zgodzic z tym, ze w wiekszosci kraju drogi sa wiadomo jakie To nie wiem co z Toba nie tak...

Zycze, Ci zebys jezdzil tylko po tych rownych :D

A ja znam chocby 3 osoby z urwanymi tlumikami... o dziurach w baku po obnizeniu nie wspomne... teoria a praktyka mam nadzieje wiesz czym sie rozni :/

 

Btw a jak lubisz spojlerki to polecam dostosowanie tego do Twoich potrzeb: http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=262307199

 

:lol: Dlugo sie naszukales tego ? :D

 

 

A ja znam dziesiątki osób które nic nie straciły i co będziemy się licytować jak dzieci? Nie, bo nie będę się zniżał...

 

Ze mną wszystko w najlepszym porządku, w przeciwieństwie do Ciebie.

 

A co do spojlera to fakt, znalazłem go błyskawicznie, w prównaniu z Twoimi wyszukanymi spinerkami i oryginalnymi progami :mad2: :mad2: :mad2:

 

Jak kiedyś będziesz opychać ten plastikowóz, to na bank zawiśniesz w temacie "Śmieszne opisy... " :duh: :duh:

Opublikowano
ZacAnaheim-nie mówiłem ,[tez pozdrawiam], szatkowanie kapuchy,niech ""se"" chłop zrobi jak chce :? , a potem puści fotkę na forum i będziemy mieli zajecie na jakieś trzy dni--he pzdr ,--- :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
A ja znam dziesiątki osób które nic nie straciły i co będziemy się licytować jak dzieci? Nie, bo nie będę się zniżał...

 

Ja tez znam dziesiatki osob ktore nic nie stracily, ale nie zamierzam nic obnizac, bo jest wieksze prawdopodobienstwo ze stracisz niz ze nie :D

 

Ze mną wszystko w najlepszym porządku, w przeciwieństwie do Ciebie.

 

Merytorycznie mozemy pogadac, sam zaczales w ten sposob, ale nie bede sie znizal, zeby Ci odp...

 

A co do spojlera to fakt, znalazłem go błyskawicznie, w prównaniu z Twoimi wyszukanymi spinerkami i oryginalnymi progami

 

O spinerach byla tylko mowa, a progi nie sa oryginalne.

 

Jak kiedyś będziesz opychać ten plastikowóz, to na bank zawiśniesz w temacie "Śmieszne opisy... "

 

Gdzie masz oprocz progow plastik? :D

Na zadawane pytania jakos nikt nie odpowiada, tylko zaczyna sie 'jazda'

a w tym nie widze sensu.

Smieszny to jest Twoj komentarz, nazywajac oryginaly od m5 helli 'plastikami'

Pozdrawiam
Opublikowano
Ze mną wszystko w najlepszym porządku, w przeciwieństwie do Ciebie.

 

Merytorycznie mozemy pogadac, sam zaczales w ten sposob, ale nie bede sie znizal, zeby Ci odp...

 

O jakiej merytoryce mówisz?! Uparłeś się jak osioł na to badziewie, ale twierdzisz że chcesz o tym podyskutowac. Co to za dyskusja, skoro i tak masz klapki na oczach :duh:

 

A co do spojlera to fakt, znalazłem go błyskawicznie, w prównaniu z Twoimi wyszukanymi spinerkami i oryginalnymi progami

 

O spinerach byla tylko mowa, a progi nie sa oryginalne.

 

Widać jak przyziemny masz tok myślenia... Słowo oryginalne było użyte nie w kontekście firmowe, tylko niepowtarzalne :mad2: :mad2:

 

Jak kiedyś będziesz opychać ten plastikowóz, to na bank zawiśniesz w temacie "Śmieszne opisy... "

 

Gdzie masz oprocz progow plastik? :D

Na zadawane pytania jakos nikt nie odpowiada, tylko zaczyna sie 'jazda'

a w tym nie widze sensu.

Smieszny to jest Twoj komentarz, nazywajac oryginaly od m5 helli 'plastikami'

 

Dla mnie może być wyprodukowany przez Schnitzera czy Riegera, pseudo spojler skontruowany po to by trzymał światło stopu. Innego zastosowania to to nie ma.

Opublikowano
O jakiej merytoryce mówisz?! Uparłeś się jak osioł na to badziewie, ale twierdzisz że chcesz o tym podyskutowac. Co to za dyskusja, skoro i tak masz klapki na oczach Surprised

 

Przewin sobie wczesniejsze posty i znajdziesz takie wypowiedzi ktore mialy sens i logike...

 

Widać jak przyziemny masz tok myślenia... Słowo oryginalne było użyte nie w kontekście firmowe, tylko niepowtarzalne

 

Niepowtarzalne one nie sa tymbardziej, co ciekawsze produkowane sa w niemczech, a nie w pl. A co do twoich tekstow w stylu 'przyziemny tok myslenia' to swiadcza tylko o Tobie, skoro normalnie nie potrafisz uzasadnic swojego zdania, tylko od razu po kims jechac...

 

Dla mnie może być wyprodukowany przez Schnitzera czy Riegera, pseudo spojler skontruowany po to by trzymał światło stopu. Innego zastosowania to to nie ma.

 

No to sie popisales, co miales z fizyki?

Chyba widocznie nigdy nie miales spoilera i podejrzewam miec nie bedziesz. A pseudo fachowiec to moze z Ciebie jest jesli chodzi o prawa aerodynamiki. Zamontuj sobie i odczujesz wyrazna roznice. Dosadza tyl i lepiej trzyma sie w zakretach, swiatlo stopu to praktyczny dodatek, zauwaz ze swiatlo ejst do spoilera, a nie spoiler do swiatla, ehh po co ja Ci to tlumacze jak i tak masz 'klapki na oczach' :P

 

Temat uwazam za zamkniety, jesli ktos ma sie zamiar tylko klocic, normalnie uzasadnione opinie nadal mile widziane.

Pozdrawiam
Opublikowano (edytowane)

Owszem taka jest rola spojlera, ale wykorzystywanego wyczynowo a nie przez zwykłych zjadaczy chleba!!!

 

Poza tym do produkcji prawdziwego spojlera jest potrzebny tunel aerodynamiczny.

 

Pomijam sposób w jaki powinien zostać zamocowany taki spojler.

 

A tak w ogóle to w jaki sposób chcesz korzystać z cudownych właściwości swojego "spojlera" na polskioch dziurawych według Ciebie drogach i z silnikiem 2.0 :duh:

 

I weź pod uwagę wielki znawco fizyki i zasad aerodynamiki, że E34 nigdy nie będzie sportowym bolidem, chociażby ze względu na współczynnik oporu powietrza wynoszący od 0,30 dla silników 1.8 w górę do 0.32 dla M5.

Dla porównania E36 sedan ma 0,29.

 

Btw zapomniałbym jeszcze wspomnieć o jednym: gdyby te spojlery Helli były tak cudowne jak piszesz to montowane byłyby seryjnie we wszystkich samochodach, a nie jako opcja...

Edytowane przez Jawor
Opublikowano (edytowane)
Owszem taka jest rola spojlera, ale wykorzystywanego wyczynowo a nie przez zwykłych zjadaczy chleba!!!

 

Poza tym do produkcji prawdziwego spojlera jest potrzebny tunel aerodynamiczny.

 

Pomijam sposób w jaki powinien zostać zamocowany taki spojler.

Moim zdaniem z tym należy się w pełni zgodzić...

 

...E34 nigdy nie będzie sportowym bolidem, chociażby ze względu na współczynnik oporu powietrza wynoszący od 3,0 dla silników 1.8 w górę do 3,2 dla M5.

Dla porównania E36 sedan ma 0,29.

Ja mam w pamięci dane, że E34 ma 0.30 (rozumiem, że o to chodziło 0.30-0.32), a to chyba nie jest taki zły wynik 0.30 (opływowa Tigra ma 0.31)

pozdrawiam, marek

Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
a to chyba nie jest taki zły wynik 0.30 (opływowa Tigra ma 0.31)...

Zapomniałem dodać, że oczywiście powyższymi słowami nie chciałem powiedzieć, że cx=0.30 to wynik na miarę wyścigówki :D W każdym razie też uważam, że kwestia spojlera, to raczej sprawa estetyki, lub pseudoestetyki w zależności o upodobań. Jeżeli chodzi jednak o różnego rodzaju blendy, brewki, owiewki itd... to nawet komuś kogo lubię powiem wprost, żeby nie robił „wsiowo-maluchowego designu” :D

Pozdrowienia, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Owszem taka jest rola spojlera, ale wykorzystywanego wyczynowo a nie przez zwykłych zjadaczy chleba!!!

 

Bullshit :P

Nawet jako 'zjadacz chleba' odczujesz roznice.

 

Poza tym do produkcji prawdziwego spojlera jest potrzebny tunel aerodynamiczny.

 

Do F1 moze i tak... :)

 

Pomijam sposób w jaki powinien zostać zamocowany taki spojler.

 

Przeciez nie na silikonie :lol:

 

A tak w ogóle to w jaki sposób chcesz korzystać z cudownych właściwości swojego "spojlera" na polskioch dziurawych według Ciebie drogach i z silnikiem 2.0 Surprised

 

Nawet przy przepisowej 90 odczujesz roznice bez i z, w zakretach.

2.0 nie ma nic do rzeczy, nie wykorzystuje sie go i tak na maxa, sam to chyba powinienes wiedziec majac mniejsza moc w tdsie...

 

I weź pod uwagę wielki znawco fizyki i zasad aerodynamiki, że E34 nigdy nie będzie sportowym bolidem

 

Nie jestem wielki znawca, ale co nieco sie orientuje.

 

chociażby ze względu na współczynnik oporu powietrza wynoszący od 0,30 dla silników 1.8 w górę do 0.32 dla M5.

Dla porównania E36 sedan ma 0,29.

 

Akurat co jak co ale e34 swietnie sie nadaje, najmniejszy opor ma calibra, 0,28. A te roznice naprawde nie wiele zmieniaja, tam ktores miejsce po przecinku...

 

Btw zapomniałbym jeszcze wspomnieć o jednym: gdyby te spojlery Helli były tak cudowne jak piszesz to montowane byłyby seryjnie we wszystkich samochodach, a nie jako opcja...

 

:lol:

 

To wg Ciebie M5 i M-pakiet powinno byc jako standard?

Wg mnie w sumie tak, ale wiadomo, ze to nie realne, i nie kazdego byloby na to stac. Seryjnie byly w m5, za malo?

 

Ja mam w pamięci dane, że E34 ma 0.30

 

Dokladnie Marek, tez gdzies tak kiedys czytalem, ale w tej chwili nie moge znalezc zeby sie upewnic.

 

W każdym razie też uważam, że kwestia spojlera, to raczej sprawa estetyki, lub pseudoestetyki w zależności o upodobań.

 

To juz jak kto lubi chyba, co?

W kazdym razie nazywanie tego WT jak dla mnie to przesada juz...

Jak dla niektorych tak, to jezdzcie sobie wersja 'stock', ale jak ktos cos przerobi w miare przyzwoicie to z kolei nazwa WT mi nie pasuje...

 

Jeżeli chodzi jednak o różnego rodzaju blendy, brewki, owiewki itd... to nawet komuś kogo lubię powiem wprost, żeby nie robił „wsiowo-maluchowego designu”

 

Jasne jak slonce :D

Nie no naprawde pare rzeczy mi przeszlo takze spoko ;)

Dobranoc wszystkim :)

Pozdrawiam
Opublikowano
Cytat:

Owszem taka jest rola spojlera, ale wykorzystywanego wyczynowo a nie przez zwykłych zjadaczy chleba!!!

 

 

Bullshit

Nawet jako 'zjadacz chleba' odczujesz roznice.

 

Cytat:

Poza tym do produkcji prawdziwego spojlera jest potrzebny tunel aerodynamiczny.

 

 

Do F1 moze i tak...

 

Jak ma spełniac swoją rolę to musi być zaprojektowany i przetestowany w tunelu aerodynamicznym... :duh:

 

Cytat:

Pomijam sposób w jaki powinien zostać zamocowany taki spojler.

 

 

Przeciez nie na silikonie

 

Szczerze mówiąc to nie podejrzewam Cię o inną technikę montażu...

 

Cytat:

chociażby ze względu na współczynnik oporu powietrza wynoszący od 0,30 dla silników 1.8 w górę do 0.32 dla M5.

Dla porównania E36 sedan ma 0,29.

 

 

Akurat co jak co ale e34 swietnie sie nadaje, najmniejszy opor ma calibra, 0,28. A te roznice naprawde nie wiele zmieniaja, tam ktores miejsce po przecinku...

 

Może to Ci coś wyjaśni:

http://www.formula1.pl/F1_news-148-Walka_z_powietrzem.html

Aerodynamika jest tak bardzo istotna, bo to od niej zależy siła, z jaką samochód jest dociskany do toru. Ma to bezpośredni wpływ na drogę hamowania i prędkości w zakrętach. Eksperci szacują, że 80% przyczepności samochodu bierze się z aerodynamiki, a tylko 20% z opon.

 

Nawet przy przepisowej 90 odczujesz roznice bez i z, w zakretach.

2.0 nie ma nic do rzeczy, nie wykorzystuje sie go i tak na maxa, sam to chyba powinienes wiedziec majac mniejsza moc w tdsie...

 

KM nie mają znaczenia bo nie jestem na tyle głupi by ryzykować czyimś życiem poruszając się z prędkością maksymalną. Na autostradzie może byś mnie dogonił, ale przy ruszaniu spod świateł byś został daleko w tyle z powodu słabego momentu.

 

Nie jestem wielki znawca, ale co nieco sie orientuje.

 

Właśnie widać że tylko co nieco.

 

Cytat:

Btw zapomniałbym jeszcze wspomnieć o jednym: gdyby te spojlery Helli były tak cudowne jak piszesz to montowane byłyby seryjnie we wszystkich samochodach, a nie jako opcja...

 

 

To wg Ciebie M5 i M-pakiet powinno byc jako standard?

Wg mnie w sumie tak, ale wiadomo, ze to nie realne, i nie kazdego byloby na to stac. Seryjnie byly w m5, za malo?

 

Przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem! Pisałem o Twoim cudownym spojlerku! Jeśli wpływałoby (jak błędnie zresztą twierdzisz) to na bezpieczeństwa przy prędkości ok. 90 km/h to BMW dawno montowałoby spojlery we wszystkich modelach seryjnie, by podnieść bezpieczeństwo i co się z tym wiąże prestiż.

 

Poza tym napisałem wcześniej SERYJNE czyli w cenie podstawowej wersji, kapujesz?

 

A propos ospojlerowania i tuningu to sądzę, iż brakuje jeszcze kilku ważnych gadżetów:

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=259390188

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=259194133

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=257899442

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=257892908

 

I koniecznie chrom:

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=257514935

Opublikowano

Muszę przyznać, że zdarzają się wyjątki, kiedy akceptowalne są dla mnie te tylne spojlery – ale tylko ASOwe (w którymś momencie pojawiło się dość znane zdjęcie zagraniczne, tej czarnej m-ki -to które rozjaśniłeś– gdzie efekt nawet dla mnie był ok.). Nie wiem od czego to zależy, być może od koloru samochodu, ale pewny jestem, że gdybym wpadł na coś takiego w moim E34, to autko nie wybaczyłoby mi tego nigdy (ja zresztą sobie też). Po prostu zrobiłbym coś niepoważnego z samochodu, którego prestiż podtrzymuję jak potrafię zachowując go takim jak z fabryki wyjechał w 88 roku...choć założyłem felgi z końca prod. ... (to chcę traktować jak najdosłowniej się da, bo oprócz dbałości, chcę w miarę zwiększania możliwości finansowych przejść na zaopatrywanie się w 100% w ASO ).

Cokolwiek będziesz miał zamiar zrobić, rób z głową, bo w każdym tego typu „tuningowym” działaniu można szybko wypaść poza modę, albo narazić się na śmieszność.

 

Mimo wszystko, nie przywiązywałbym większej wagi do aerodynamicznych właściwości tych spojlerów...(ale może nie są mi one potrzebne, bo ciaśniejszych zakrętów z prędkością >90/h chyba nie przejeżdżam :D)

 

Ja do dyskusji na taki temat może mało się nadaję, bo chyba jestem najbardziej ortodoksyjny w kwestii „original” na forum (dlatego mało w tym wątku piszę) – ale nawet łagodnie traktując sprawy tuningu, myślę, że w przypadku 5er, 6er, 8er, 7er jest nieporównywalnie większa odpowiedzialność w porównaniu do 3er – dlatego nie wypada robić w E34 tego, co wyczyniają ludzie np. w E30.

E34, E24, E31 i E32 moim zdaniem nie tracą swojej rangi z czasem, nawet po 20-tu, 30tu latach, dlatego nie robiłbym nic, żeby w czymś tutaj zaszkodzić.

 

Tak na marginesie j0hnny2007 - spodziewałeś się, że utworzysz tak „piekielny” wątek ??? :D (to Ci pomoże odejść od tych gorszych pomysłów:D)

Mam wrażenie, że to jeszcze nie koniec dyskusji :D

Pozdrawiam Was, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Jak ma spełniac swoją rolę to musi być zaprojektowany i przetestowany w tunelu aerodynamicznym... Surprised

 

Spytaj sie producenta, jak masz watpliwosci, bo moim zdaniem z pewnoscia przed produkcja byl testowany...

 

Szczerze mówiąc to nie podejrzewam Cię o inną technikę montażu...

 

Szczerze mowiac to widac ze mnie nie znasz, i na Twoich podejrzeniach sie konczy. Oczywiscie wkrety.

 

Może to Ci coś wyjaśni:

 

Wiesz co, ja nie potrzebuje uzywac google'a zeby udowodnic racje.

Pewne rzeczy wychodza z praktyki, dlatego proponuje zebys przekonal sie samemu, a potem przyznasz mi racje.

 

Aerodynamika jest tak bardzo istotna, bo to od niej zależy siła, z jaką samochód jest dociskany do toru. Ma to bezpośredni wpływ na drogę hamowania i prędkości w zakrętach. Eksperci szacują, że 80% przyczepności samochodu bierze się z aerodynamiki, a tylko 20% z opon.

 

Pisalem wczesniej ze 'dosadza tyl' wiec nie wiem co Ty mi chcesz wyjasniac, czy raczej ja Tobie...

 

KM nie mają znaczenia bo nie jestem na tyle głupi by ryzykować czyimś życiem poruszając się z prędkością maksymalną. Na autostradzie może byś mnie dogonił, ale przy ruszaniu spod świateł byś został daleko w tyle z powodu słabego momentu.

 

Kolego ze swoim 143KM tdsem mozesz sie schowac w tyle :)

w dodatku touring, wiec ciezszy...

moje 2.0 na benz bije Cie o co najmniej dlugosc... wiec nie pisz glupot :)

na starcie mialbys lekka przewage ze wzgledu na inny moment obrotowy, a potem bye bye ;)

 

Właśnie widać że tylko co nieco.

 

Znawca sie odezwal?

 

Przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem! Pisałem o Twoim cudownym spojlerku! Jeśli wpływałoby (jak błędnie zresztą twierdzisz) to na bezpieczeństwa przy prędkości ok. 90 km/h to BMW dawno montowałoby spojlery we wszystkich modelach seryjnie, by podnieść bezpieczeństwo i co się z tym wiąże prestiż.

 

Nie twierdze blednie, tylko Ty blednie interpretujesz to co napisalem.

Przeczytalem, i nie mowilem o bezpieczenstwie, tylko o moich odczuciach, odkad go mam czuje sie po prostu pewnie w zakretach nawet przy duzych predkosciach.

Zwiekszenie bezpieczenstwa rowna sie z cena, jak ktos chce czuc sie bezpieczniej, to musi za to zaplacic, prosta logika. Nigdy by sie na takich ruch nie zdecydowano, nawet gdyby mialo to wplyw. Chcesz miec komfort, to mozesz sobie kupic w opcji. Nawet airbag byl kiedys w opcji, a przeciez zwieksza bezpieczenstwo. Zmien tok myslenia...

 

 

Nie sil sie juz tak prosze :D

Te dodatki to dla malucha dobre, no moze poloneza, albo golfa ^^

A chrom, czemu nie, bardzo lubie chrom ;)

 

 

Muszę przyznać, że zdarzają się wyjątki, kiedy akceptowalne są dla mnie te tylne spojlery – ale tylko ASOwe (w którymś momencie pojawiło się dość znane zdjęcie zagraniczne, tej czarnej m-ki -to które rozjaśniłeś– gdzie efekt nawet dla mnie był ok.).

 

Marek, mowiles o tym? (http://img222.imageshack.us/img222/7541/schowek011111cp6.jpg)

Jesli tak to wlasnie identyczny spoiler mam u siebie :)

A jesli chodzi o spoilery progowe to jak oceniasz?

Czarne bmw ma to do siebie, ze nawet jak cos jest nie tak to tego nie widac, wiec moze u mnie dlatego cos nie pasuje :P Zreszta jest troszke inny odcien i chyba przez to...

Co do zaopatrywania sie w ASO, to wiesz ze duzo tam przeplacisz?

 

Cokolwiek będziesz miał zamiar zrobić, rób z głową, bo w każdym tego typu „tuningowym” działaniu można szybko wypaść poza modę, albo narazić się na śmieszność.

 

Dlatego tez pytam, kto pyta nie bladzi ;)

 

ale nawet łagodnie traktując sprawy tuningu, myślę, że w przypadku 5er, 6er, 8er, 7er jest nieporównywalnie większa odpowiedzialność w porównaniu do 3er – dlatego nie wypada robić w E34 tego, co wyczyniają ludzie np. w E30.

 

w E36 nie jest lepiej ;)

do 7 szczerze mowiac spoilera bym nie zamontowal nigdy, ale poniewaz widzialem swietnie 'zrobione' e34, to dlatego zaczalem sie 'bawic' u siebie, i jak narazie jestem zadowolony (z wyjatkiem progow, ktore w kazdej chwili mozna zdjac, pomalowac jeszcze raz, lub zmienic na inne)

Wiec podsumowujac minusow nie ma.

 

Tak na marginesie j0hnny2007 - spodziewałeś się, że utworzysz tak „piekielny” wątek ???

 

Nie spodziewalem sie, bo w sumie co niektorzy moga tutaj mnie miec za jakiegos 'wsiowego tunera' ktorym nie jestem :D

Mimo czasem uzytych ostrzejszych slow, w celu udowodniania swoich przekonan itp... to luz :P

Takze bez urazy, nic do nikogo nie mam i mam nadzieje ze w 2 strone jest tak samo ;)

 

(to Ci pomoże odejść od tych gorszych pomysłówVery Happy)

 

Od tych kompletnie przesadzonych chyba tak, no ale jeszcze pozostaja te 'wzgledne' :lol:

 

Mam wrażenie, że to jeszcze nie koniec dyskusji Very Happy

 

Ja tez :wink:

 

Ogladnalem sobie film i czas spac :D

Zycze wszystkim bezpiecznej drogi na cmentarz ;)

Pozdrawiam
Opublikowano

tragedia ty twierdzisz ze przy 90? spojler cie bedzie lepiej trzymał ten ozdobny ze swiatłem stopu?

 

wiesz dlaczego on jest tzn. był montowany ? Bo taka była moda, początek lat 90 szał na takie ozdobniki.

 

Jedyny plus (bo akurat w e34 mi się nie podoba) to że przy parkowaniu tyłem przy murze nie rozjedziesz dupki bo widac koniec auta, ja zawsze miałem problem a setki tysiecy przejechałem

(OO)=== OO===(OO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.