Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a moze Ty uzasadnisz jakoś swoje stanowisko??? hę??? niby co ma spowodowac ze silnik ma sie szybciej zużyc??? To ze silnik nie otrzymuje paliwa nie oznacza ze nie jest on smarowany.
Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano

A gdzie ja pisze o smarowaniu? Mam na myśli raczej cały układ przeniesienia napędu. Podczas hamowania silnikiem najbardziej cierpi skrzynia biegów dlatego trzeba to robić odpowiedzialnie.

Należy rozróżnić hamowanie silnikiem i jazde "bez gazu". Hamowanie silnikiem zapewnia niewątpliwie lepsze panowanie nad pojazdem szczególnie ważne jest to w górach kiedy nie dopuszczamy do przegrzania hamulców a tym samym zmniejszenia ich skuteczności.

 

Hamowanie silnikiem może też być niebezpieczne gdy jest stosowane przez niedoświadczonych kierowców. Np. w zimie lub na śliskiej nawierzchni takie hamowanie na zbyt niskim biegu skończy się w rowie w najlepszym przypadku.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Podczas hamowania silnikiem najbardziej cierpi skrzynia biegów dlatego trzeba to robić odpowiedzialnie.

 

Czy ktos to próbował gdzies udowodnić? Sa jakies badania, stwierdzające Twoją tezę?

 

Wogóle trzeba mało jeździć samochodem, bo będzie sie szybciej zużywał. To jest straszne.

:duh: :duh: :duh:

Opublikowano
Podczas hamowania silnikiem najbardziej cierpi skrzynia biegów dlatego trzeba to robić odpowiedzialnie.

 

Czy ktos to próbował gdzies udowodnić? Sa jakies badania, stwierdzające Twoją tezę?

 

Wogóle trzeba mało jeździć samochodem, bo będzie sie szybciej zużywał. To jest straszne.

:duh: :duh: :duh:

Pewnie masz wyniki badań potwierdzające Twoją tezę :mad2:

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
hamowanie silnikiem nic nas nie kosztuje (silnik nic nie spala) i wszyscy najlepsi kierowcy (Hołek, Zasada i inni) zalecają ogólnie zawsze kiedy to tylko możliwe hamować właśnie silnikiem. Oczywiście nie można wpadać w skrajności i starać się w ogóle nie używać hamulców na trasie albo używać ich tylko gdy już wiadomo że hamowanie silnikiem nie przyniosło spodziewanego efektu bo można się przeliczyć i z niej wylecieć, ale dobra technika jazdy szczególnie poza miastem na krętych drogach na pewno zaoszczędzi nam wiele paliwa i wydłuży życie klocków. Tylko że jest jeden problem, mówimy tu o prawidłowym hamowaniu silnikiem a nie dławieniu silnika poniżej 1500 obr przez kilka(nascie?) sekund, bo wtedy mamy odwrotną sytuację i silnik nie dość że pali wtedy jak smok to się niszczy.
Opublikowano
a przy hamowaniu silnikiem , jak to wyglada w instalacji lpg 2 generacji? czy tez odcina jej doplyw? czy moze niebezpiecznie sie gromadzi gaz w dolocie(skoro zaplon odciety)?
Opublikowano

Gaz nie gromadzi sie w dolocie ponieważ to silnik wysysa go z parownika.

A nie parownik podaje go do silnika.

W takim przypadku gaz jest przepychany bez zapalania przez silnik, a potem ekspoduje w wydechu, mozna to usłyszeć jak wbijesz dwójkę przy 90/100km.h i puścisz gaz, autko zabrzmi jak WRC :norty:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.