Skocz do zawartości

V8 4.4 w E36 :D


pajaczek1985

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc ! Chialbym sie Was spytac ile kosztowalo by zamontowanie V8 4.4 z wszytskim co potrzebne + robocizna i czy znacie jakies zaklady co by sie tego podjeli ?? Bo chyba nadszedl ten czas ze 2.5 i 192Ps mi ni wystarcza a uwielbiam silniki V8 :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest auto Buniego z BK , dobra skarbonka zostaął zaiwestowana w to auto, ale wyniki mówią same za siebie, co do V8 w E36 to znam człowieka ktory takie cos wsadził sam i tym jeździ, kontakt moge podać na priv, mimo wszystko polecam pojechać za odre u wykukać zdrowego Mpowera

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szykuj sie na 10000 zł minimum. O ile to w ogóle wystarczy. Przyjmując ze silnik sie mieści bez cięcia ściany grodziowej.

 

Silnik z osprzętem + wiązka + komputer + skrzynia to jakieś 6000 - 7000 zł + Wsadzenie z 1500 - 2000 zł + Podłączenie i programowanie z 2000 zł.

 

 

Oprócz tego przydało by sie zmienić zawieszenie no i hamulce:

 

Modernizacja zawieszenia najmniej 2500 zł (amortyzatory + sprężyny).

 

Modernizacja hamulców, chociaż tylko przód 1000 zł (średniej klasy tarcze (wentylowane i nacinane + sportowe klocki) już pomijając zmianę zacisków

 

 

Osobiście popieram takie pasje nie ujmując zasług M3. Satysfakcja ze ma sie coś niezwykłego jest bezcenna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to takie proste. Jednym z podstawowych problemów w E36 jest kolizja miski olejowej z poprzeczką przedniego zawieszenia. Praktycznie wszyscy, którzy oferowali taką modyfikację (Hartge, G-Power, itp.), korzystali z części Alpiny B8 4.8. W warunkach garażowych bez totalnej "rzeźby w g..." nie do wykonania. Oczywiście możesz "zapolować" na miskę olejową, pompe oleju, łapy silnika, itp. Alpiny na np. niemieckim eBay'u. Czasami się tam pokazują, ale nie licz na cenę poniżej 800 - 1200 EUR za komplet.

Z takim silnikiem ciężko jeżdzić. Za ciężki i przód będzie wywalać na zakrętach.

Po czym wnosisz? M60 jest lżejszy od S50 o ponad 15 kg. Dodatkowo ma niżej położony środek ciężkości, a poza tym dzięki temu, że jest krótszy, jest on również bardziej przesunięty do tyłu. Pamiętaj, że silniki M60/M62/S62 mają aluminiowy blok silnika.

Jan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to chodzi ze ciezko dostac M3 w dobrym stanie a po za tym czesci do M3 sa o wiele drozsze :/

 

Mylisz się z tym dużo.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i łatwiej (choć dość ciężko przy tak daleko idących modyfikacjach mówić, że coś jest łatwe), ale czy taniej? Zdecydowanie trudniej jest znależć zdrowy silnik S38, a M60/M62 jest na pęczki (no prawie...). Nie licz na to, że S38 jest mniejszy, jest naprawdę duży i cięższy od M60. Jest oczywiście duży w inne strony (jeśli rozumiesz co mam na myśli): dłuższy i wyższy, ale za to węższy.

Jan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.