Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hmmm,ciekawe.A nie lepiej kupic sobie M3??Nie bedzie drozej na pewno,bo oprocz silnika musialbys zmienis skrzynie,i cale zawieszenie.

pozdrawiam

Opublikowano

to jest auto Buniego z BK , dobra skarbonka zostaął zaiwestowana w to auto, ale wyniki mówią same za siebie, co do V8 w E36 to znam człowieka ktory takie cos wsadził sam i tym jeździ, kontakt moge podać na priv, mimo wszystko polecam pojechać za odre u wykukać zdrowego Mpowera

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Szykuj sie na 10000 zł minimum. O ile to w ogóle wystarczy. Przyjmując ze silnik sie mieści bez cięcia ściany grodziowej.

 

Silnik z osprzętem + wiązka + komputer + skrzynia to jakieś 6000 - 7000 zł + Wsadzenie z 1500 - 2000 zł + Podłączenie i programowanie z 2000 zł.

 

 

Oprócz tego przydało by sie zmienić zawieszenie no i hamulce:

 

Modernizacja zawieszenia najmniej 2500 zł (amortyzatory + sprężyny).

 

Modernizacja hamulców, chociaż tylko przód 1000 zł (średniej klasy tarcze (wentylowane i nacinane + sportowe klocki) już pomijając zmianę zacisków

 

 

Osobiście popieram takie pasje nie ujmując zasług M3. Satysfakcja ze ma sie coś niezwykłego jest bezcenna

Opublikowano

Nie jest to takie proste. Jednym z podstawowych problemów w E36 jest kolizja miski olejowej z poprzeczką przedniego zawieszenia. Praktycznie wszyscy, którzy oferowali taką modyfikację (Hartge, G-Power, itp.), korzystali z części Alpiny B8 4.8. W warunkach garażowych bez totalnej "rzeźby w g..." nie do wykonania. Oczywiście możesz "zapolować" na miskę olejową, pompe oleju, łapy silnika, itp. Alpiny na np. niemieckim eBay'u. Czasami się tam pokazują, ale nie licz na cenę poniżej 800 - 1200 EUR za komplet.

Z takim silnikiem ciężko jeżdzić. Za ciężki i przód będzie wywalać na zakrętach.

Po czym wnosisz? M60 jest lżejszy od S50 o ponad 15 kg. Dodatkowo ma niżej położony środek ciężkości, a poza tym dzięki temu, że jest krótszy, jest on również bardziej przesunięty do tyłu. Pamiętaj, że silniki M60/M62/S62 mają aluminiowy blok silnika.

Jan

Opublikowano
o to chodzi ze ciezko dostac M3 w dobrym stanie a po za tym czesci do M3 sa o wiele drozsze :/

 

Mylisz się z tym dużo.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

Może i łatwiej (choć dość ciężko przy tak daleko idących modyfikacjach mówić, że coś jest łatwe), ale czy taniej? Zdecydowanie trudniej jest znależć zdrowy silnik S38, a M60/M62 jest na pęczki (no prawie...). Nie licz na to, że S38 jest mniejszy, jest naprawdę duży i cięższy od M60. Jest oczywiście duży w inne strony (jeśli rozumiesz co mam na myśli): dłuższy i wyższy, ale za to węższy.

Jan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.