Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

Jestem tu nowa osoba wiec prosze o wyrozumialosc :)

Posiadam betke taka jak w tytule Moim problemem jest to ze nie moze uzyskac normalnej temperatury (strzalka pionowo)

Pare dni temu padla mi wiskoza(wysokie obroty wiatraka nawet przy zimnym samochodzie) , zakupilem nowa wymienilem i wszystko bylo ok

Po ponowynym odpaleniu znow ten sam problem nowa wiskoza znow mi chlodzi gdy auto jeszcze nie uzyskalo normlanej temp.

Gdy samochod stoi po jakims czasie wskazowka temp. osiagnie pion jednak podczas jazdy temp jest zbijana prawie do niebieskiego pola

Nie wiem czym jest to spowodowane...

Czy mozliwe jest to ze nowa wiskoza znow padla ??

Poprzednia na wylaczonym silniku nie dala sie przekrecici ta nowa juz sie da ale dzieje sie to samo...

Bardzo prosze o rade

Z gory dziekuje

Opublikowano
Poszukaj informacji o termostacie - jak sprawdzić czy jest cały czas otwarty. Myślę że w tym leży problem.
http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano

Wiatrak na zimnym silniku też się obraca. Proponuje sprawdzić termostat bo to 5 minut roboty. Miałem te same objawy niedawno. Zmieniłem termostat i strzałka osiąga pion po 300metrach jazdy a wcześniej wychodziła ledwo za niebieskie pole. W zimę w ogóle auto się nie chciało nagrzewać.

Odpal auto gdy silnik jest zimny i sprawdź węże. Jak się nagrzewają wszystkie równomiernie nagrzewają to znaczy że termostat na 100% do wymiany.

Pozdrawiam

http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano

No ja wiem ze sie obraca ale nie z taka predkoscia

Po zalozeniu nowej wiskozy bylo wszystko ok temp normalnie wskazywala pion ale po powtornym odpaleniu znow mi wiskoza zaczela zbijac temp i zaczela szybciej sie obracac

Czy nowa wiskoza moga sie tak odrazu zepsuc ?

A i jeszcze jedno stara gdy sie popsula nie dala sie obrocic na wylaczonym silniku Ta nowa sie da

Naprawde ta sytulacja mnie zadziwia bo nie wiem co moze byc problemem

Opublikowano

Jakas godzine temu sprawdzalem termostat i wydaje mi sie ze jest ok

Na poczatku waz po lewej stronie chlodnicy na dole byl ledwie cieply dopiero po uzyskaniu temperatury uzyskal podobna do tego po prawej

Oczywiscie uzyskanie tem trwalo dlugo

Opublikowano
Na poczatku waz po lewej stronie chlodnicy na dole byl ledwie cieply dopiero po uzyskaniu temperatury uzyskal podobna do tego po prawej

 

Powiem ci jak ja mialem z termostatem :)

tzn strzalka temp dochodzila mi do pierwszej kreski

http://img249.imageshack.us/img249/1553/91761896sp0.jpg

 

i juz sie wlaczal duzy obieg ( dolna rura od chlodnicy byla ciepla) a po wymianie termostatu (50 zl + chwilka czasu) i przejechaniu krotkiego odcinka strzalka wskazuje pion

http://img503.imageshack.us/img503/1885/98538799pw9.jpg

 

a duzy obieg sie nie wlacza (dolna rura jest zimna)

 

Teraz i jest cieplej w srodku i silnik sie szybciej nagrzewa :)

a co najwazniejsze mozna mu szybciej przycisnac :D

 

Na twoim miejscu bym wyjal termostat i sprawdzil go, jak zly to wymiana :P

 

 

 

O wlasnie koledzy jak szybko sie wasze bunie nagrzewaja do dobrej temp,(strzalka pion) tzn po przejechaniu jakiego odcinka ? interesuja mnie silniki 2.0 :)

Bardzo Mądry Wybór :)

-OO=[][]=OO-


Nie sztuka zabić muche przednią szybą :)

Sztuka zrobić to boczną :D

Opublikowano
Witam ja miałem podobny problem wczasie jazdy zbijało mi temperature . Miałem walnięty termostad był piekniety w czasie jazdy sam sie otwierał. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.