Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam...

Od razu mowie ze szukalem na forum...

U mnie objawia sie to nastepujaco...

Silnik zimny...zapalam...obroty wchodza na 1000 z hakiem poczym gwaltownie spadaja praktycznie do 100-200, pozniej znow wychodza na okolo 1000 i znow spadaja lecz troche mniej (do okolo 500), po czym znow wychodzi na 1000 schodzi na 800 i sie stabilizuje...

Rura gumowa cala, silnik krokowy czysty - chyba ze calkiem zwalony jest...

Dodam, ze gdy silnik jest cieply efekt falowania jest mizerny ale tez delikatnie wystepuje...

Opublikowano
Sprawdż ohmomierzem rezystencje na krokowym , powinna być 8(+-2)ohm jeśli ma mniej niż 6 ohm to na bank jest do bani.
BMW do końca.
Opublikowano

mam to samo i do diabła nie wiem co to moze czujnik temperatury albo moze zapieczone wtryski. Rózne mam juz teorie ale żadna narazie nie odnosi skutku krokowy ma dobry opór i jest czysciutki wiec go odrzucam. jak zbire kasy dam znac czy to nie głupi czujnik bo miali go zrobic ale nie przyszedł im czy cos .

PS jak sie on nazywa i gdzie moge sie dowiedziec ile kosztuje powiedziano mi 60 zl (cz temperatury)

Opublikowano
Sprawdż ohmomierzem rezystencje na krokowym , powinna być 8(+-2)ohm jeśli ma mniej niż 6 ohm to na bank jest do bani.

 

A co ma rezystancja cewki krokowca do np. stanu jego łożysk i zdolności do zawieszania się ??

To jak byś mierzył oporność cewki przekaźnika i na podstawie wartości określał czy sie zużywa... - a zużywają się styki...

Krokowiec najczęściej się zacina bo jest brudny lub siada mu łożyskowanie.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
Co do krokowca dodam iz jak wsadzalem w niego srubokret to dalo sie bez problemu ruszyc tym czyms wewnatrz...

 

Ruszać zawsze będzie się ruszał... zajrzyj jak wygląda w środku- czy nie jest osmolony. Wyczyścić możesz WD-40. Ja zawsze zatykam wylot a do dolotu najpierw leję benzynę ekstrakcyjną... po czym cieniutkim pędzelkiem "gmeram" w środku. Na koniec wspomniany WD-40 - również do pełna i ponownie pędzelek. Wylewasz wszystko i czekasz aż WD trochę podeschnie (odsączy się ze środka jego nadmiar). Można się też pokusić o wyczyszczenie przepustnicy. Po wszystkich operacjach proponuję reset kompa - czyli aku won na godzinę i powinno pomóc.

Najlepiej to na kompa (z zimnym silnikiem) i od razu będzie wiadomo czy przypadkiem nie wspomniana sonda.

Nawiasem mówiąc sonda ma dodatkowy obwód "grzania" jak jest zimny silnik i wydech... Więc może tu coś nawala i problemy mijają po rozgrzaniu silnika... ???

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
Miałem ten sam problem. Podmieniałem krokowy, świece, przewody, kopułkę rozdzielacza (nadpalone styki), sondę, filtr paliwa, filtr powietrza. Problem był cały czas. Na diagnostyce pod kompem 0 błędów. Obroty falowały. Błędem było żę przy wymianie kopułki zostawiłem stary palec który wyglądał na całkiem sprawny. Gdy zrezygnowany jeszcze raz sprawdzałem te elementy zobaczyłem malutką dziurke na środku palca. Okazało się że palec przebijał całkiem losowo na koło od rozrządu. Wymiana na nowy i całkiem inny silnik. Tak mała rzecz a tyle krwi mi napsuła, no i trochę złotówek.
Opublikowano

Mam podobne objawy na zimnym silniku. Gdy odpalam i nie przygazuję, auto potrafi gasnąć (obroty rosną do ponad 1000 i spadają do 0). Przy następnym uruchomieniu jest już w porządku.

Zdarza się też, że zaraz po uruchomieniu silnik jakby się krztusił, pracuję nie równo, obroty spadają poniżej 500, dopóki nie podkręcę go kilka razy na wyższe obroty.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano

Witam...

Sprawdzilem i dokladnie przeczyscilem krokowca...Opor 10 OHm...Czyli chyba ok, wiec on odpada...Moze swiece albo kable?? Gdzies na forum wyczytalem kiedys cos o jakims "paluchu" cokolwiek to znaczy??...Mozliwe??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.