Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Pare dni temu zauwazylem dziwne zachowanie dziennego licznika kilometrow. Duzy licznik dziala OK, bez zastrzezen. Maly, dzienny licznik kilometrow co jakis czas sam sie zeruje. Nieraz przy 20km, nieraz przy 300km, nie ma reguly. Regula natomiast jest to, ze zeruje sie przy odpalaniu auta. Tzn, zajezdzam pod dom ze stanem np. 145,7km a rano jak schodze i gdzies jade to zauwazam ze licznik jest wyzerowany i liczy od zera.

 

Ktos ma jakas sugestie? Sprawa dotyczy oczywiscie 520i 1994r.

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

Sorki, wydawalo mi sie, ze nikt do tej pory nie opisywal takiego problemu.

 

Pozdr.

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
mam taki sam problem. szukam na forum juz od 30 minut i nic .

 

To bardzo słabo szukałeś! :twisted:

 

Jeżeli licznik resetuje się po wyłączeniu zapłonu tzn. że padło mu podtrzymanie pamięci. Generalnie rzecz biorąc bez wyjmowania zegarów się nie obejdzie ale jest to może 5 minut roboty.

 

Na płycie zegarów (w środku, jak je wyjmiesz i otworzysz - nic trudnego, tylko tak brzmi ;)) będą albo akumulatorki podtrzymujące tą pamięc (wyglądają jak baterie paliszki z przylutowanymi nóżkami albo będą kondensatory które występują zamiast tych akumulatorków. Różne modele miały różnie, generalnie w siodemkach (e32) były kondensatorki a w piątkach (e34) były akumulatorki. Jak w innych to nie wiem niestety.

 

Generalnie koszt naprawy/wymiany nie przekroczy 5PLN, potzrbna będzie lutownica i narzędzia do wyjęcia zegarów. Przy okazji można sobie na wszelki wypadek wymienić żarówki od podświetlenia zegarów co by dwa razy się nie grzebać jak któraś się niedługo spali ;)

 

Jeśli nie będziesz wiedzial które kondensatorki są do wymiany to dokładnie (razem z fotkami) jest na tej stronie w zakładce dash cluster caps czy jakoś tak podobnie, nie pamiętam dokładnie.

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano
W piątkach są kondensatorki. Miałem ten sam problem. Koszt max 2,50zł. Robiłem to jakis miesiąc temu. Prosta rzecz. Akumulatorki z tego co wiem jeśli były to były do podtrzymania pamięci inspekcji i wymiany oleju. Podpowiem, że jak się nie zabierzecie do tego to za chwile (u mnie to trwało pół roku) zaczną wam gasnąć wszystkie wskazania, łącznie z temperaturą i poziomem paliwa), np. po naciśnięciu pedału hamulca :). Miłej zabawy :) Jakby co służe pomocą
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mi tez sie tak kasowało wymienilem akumulator bo był słaby i problem sie skonczyl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.