Skocz do zawartości

Nowo nabyte 750 Higliner i kilka problemów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Panowie udało mi się znaleźć w końcu wersje o jakiej mazyłem. Wiem ze jest kilka usterek do zrobienia. Np: tempomat sie rozłacza, czasem pojedzie kilometr i się wyłączy a czasem 10km i się wyłączy co się mogło stac? Mam tempomat zapasowy tzn mam od wersji e34 z takim silniczkiem na linke. nastepnie mam wyciek na pompie wspomagania (dostałem pompe po regeneracji od poprzedniego własciciela), byłem na diagnostyce i amory pokazały sprawnosc 87% na 4kołach ( mam nivo i edc) auto jest chyba troche za sztywne. Nie działa elektryczne sterowanie jednego silnika w fotelu kierowcy. Tzn siedzenie chodzi do przodu i do góry ale jak chce przechylic oparcie to tylko sie krzywo przegina. Tzn nie działa silniczek po prawej stronie. Nastepnie problem jest z zagłówkami przednich foteli, silniczki wszystkie słychac ale zagłówki nie reagują. No i mam jeszcze problem z podswietleniem kilku przycisków. Tzn brak podswietlenia przełacznika skrzyni na s,e,m potem nie ma oswietlenia w schwku. A i czasem jak jade słycze co jakis czas trzy krótkie sygnały pik pik pik. Co kto moze doradzic to bede wdzieczny. Dodam auto nigdy nie bite, oryginalny lakier, ksiązka serwisowa,
Opublikowano
po pierwsze tempomat który masz od e34 na linkę możesz sprzedać !!! w e32 750 masz elektroniczne przepustnice którymi steruje moduł EML i to on odpowiada za tempomat! a przyczyny wyłączającego się tempomatu zacząłbym szukać od włącznika !!!! u mnie też nie działa i stawiam na włącznik tylko muszę znać wartości rezystancji tego włącznika na wszystkich położeniach to będe pewien.... co do amorków piszesz że masz 87% sprawności tylko że jak masz NIVO to liczy się odwrotnie to znaczy że już nadchodzi ich kres!!!!! a co do cieknącej pompy wspomagania to wymień ją i czasem nie zalewaj płynem do wspomagania tylko do układów hydraulicznych ponieważ pompa wspomagania jest połączona z NIVO i korzystają one z tego samego płynu!!!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Dzwoniłem własnie do firmy Nagengast i powiedzieli mi ze ta twardosc spowodowana jest jakimis gruszkami. Ponoc amorów nie trzeba robic tylko te gruszki wymienic. Czy to prawda? No a dlaczego przód tez ma 87% mimio za ustawiony na komfort? On tez ma jakies gruszki?
Opublikowano

Jak masz nivo to nie wymienia sie amortyzatorow, tylko wspomniane gruszki. 87% to niestety ich kres.

Fotele zakladam ze sa technologicznie podobne do tych z e31, a wiec wszystko masz sprawne, silniczki w nich zazwyczaj nie padaja, tylko wyskakuja linki z prowadnic i dlatego nierowno podnosza sie fotele do gory. To samo stawialbym jesli chodzi o zaglowki.

Trzy krotkie "pik pik pik" oznaczaja ze za minute bedzie rowna godzina :mrgreen: Jakos to mozna wylaczyc, nie pamietam jak, ale w kazdym razie wszystko masz sprawne pod tym wzgledem :wink:

Opublikowano
no dobra co do tyłu to juz wiem. Gruszki do wymiany. Cena za szt 300zł a jak to jest z przodem? Tam tez są te gruszki? czy jednak przód do regeneracji? Jak działa edc? usztywnia sie przód a tył tez?
Opublikowano
Z przodu masz standardowe amory (wklady) i przy wspomnianej sprawnosci sa jak najbardziej OK. PS: podpowiedz gdzie maja gruchy po 300 zl??? bo tez mnie czeka wymiana. A moze gdzies regeneruja ???
Opublikowano
No chyba to nie sa zwykłe amory. Bo dochodza do nich jakies przewody lub weze. Tak widziałem w kanale. Co do ceny to mam taki sklep w koninie. Sa naprawde tani. Nagengast powiedział mi 350zł. Potrzebuje jeszcze info o przekaznikach pod siedzeniem. Jeden jest uszkodzony i nie wiem od czego to
Opublikowano
Witam ponownie, no juz prawie się uporałem z problemami. Mam nowe gruszki od nivo ( auto poprostu płynie) tempomat pozostał do zrobienia ale mam juz nową dzwignie. zagłówki foteli juz działają. Wystarczyło skrócic pancezyk linki. podswietlenie juz działa wszystkich przycisków. Obecnie poszukuje przyczyny nie działającego pdc. tzn wszystkie czujniki są, gdy właczam R słychac pikanie przes kilka sekund a nastepnie cisza. Przycisk mruga ale jak podchodze do czujnika to nic się nie dzieje. Co moze byc nie tak i co sprawdzic. Mam juz zarezerwowany drugi zestaw PDC za 40zł wiec jak cos to podzespoły mam.
Opublikowano

dokladnie mam podobne problemy w mojej 740 - wiec widze ze troszke ich moge pousuwac. W przypadku PDC czekam na podpowiedzi bo tez u mnei tak dziala niestety.

... i jak najlepiej sprawdzic co jest przyczyna braku tempomatu - fizycznie jest ale praktycznie wogole nie dziala.

..:: Burzę Mity Wyobraźni ::..
Opublikowano

czy masz moze schemat tego ?

 

Dopiero zaczynam przygode z e32 wiec sie ucze - poprzednia e30 juz praktycznie nie ma przedemna tajemnic wiec moze pomalu cos wyskrobie aby wyleczyc moja limuzynke.

 

Chester

..:: Burzę Mity Wyobraźni ::..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.