Skocz do zawartości

Traci moc powyżej 140 km/h i potem coraz gorzej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam... problem wygląda następująco:

 

Najprawdopodobniej od kiedy nalany został do E39 525d ON z wodą na stacji Lotosu w Gdańsku-Zaspie są problemy. Mianowicie wszystko jest dobrze, bardzo ładnie przyspiesza (był epizod że nie włączała się turbosprężarka a raczej szarpała) ale gdy na obwodnicy chce się jechać więcej niż 140km/h nagle zaczyna szarpać. Gdy się odpuści i jedzie równomiernie okazuje się, że samochód coraz słąbiej ciągnie i maksymalnie da się jechać 120km/h a nawet mniej!

 

Moje pytanie jest następujące: Czy to jakieś nowe zabezpieczenie policyjne aby nie przekraczać prędkości?

 

A tak serio to z czym może być problem? Czyżby ten chrzczony olej odcisnął swoje piętno? Od tamtego czasu lejemy tylko Ultimate aby wyczyścić to co było... Z góry dzięki...

Opublikowano
spróbuj wlać jakis środek do czyszczenia ukł. wtryskowych np STP,i przy okazji zmienic filtr paliwa- może pomoże- coś mogło sie zasyfić jak natankowałeś to syfne paliwo
Opublikowano
podstawa to zmienić filtr paliwa , a tak na dzień dzisiejszy to odkręciłbym z filtra tą dolną śróbe plastykową i spuscił z niego teoretycznie wodę bo do tego to jest
Opublikowano

Tak też myślałem, że filtr paliwa i na pewno go pojadę wymienić, jednak zastanawia mnie dlaczego problem pojawia sie dopiero przy tych 140 km/h i nagle zaczyna jakby narastać. 2 dni postoi i po mieście śmiga jak szalony. To mi wygląda na coś więcej... Gdyby problem polegał tylko na utrudnionym przepływie oleju, to problem pojawiałby sie w czasie, np. mocnego dania w rurę na dwójce... A tu nic... Jedzie jak smok i dopiero przy 140 jest problem...

 

PS. Moje BMW ma się dobrze... To jest Beemwe mojej mamy :mrgreen:

Opublikowano
tez mialem ten problem pojechałem do mechanika i powiedział ze jest cos z pompa paliwa a potem spuscił paliwo z baku i poprostu wyczyscił cały bak i pompe bo byl na niej jakis osad cos gumowatego mi to pomoglo i teraz jezdzi jak szalona pozdro
Opublikowano
po mieście śmiga jak szalony.

bo jezdzisz na "mocnych " biegach a jadąc 140 na 4 lub 5 biegu silnik z braku paliwa się dusi

ale nie martw się będzie to narastało pierw 120 a wkońcu przestaniesz przekraczać 100km/h no i będzie to ostatni sygnał by wymienić filter

miałem tak w TDSie

Opublikowano

Najprawdopodobniej od kiedy nalany został do E39 525d ON z wodą na stacji Lotosu w Gdańsku-Zaspie są problemy.

 

 

Omijajcie tą stacje szerokim łukiem!!

 

Ja zalełem tam PB98, a wydaje mi się, że to co dostało się do baku to nawet 90 oktanów nie miało. Silnik zaczął gorzej, nierówno pracować, obroty skakać :duh:

http://images.spritmonitor.de/575756.png
Opublikowano

Stary sposób: Przed zatankowaniem do pełna wlej mu 0.5l dynxu dowal z 2-5l benzyny i do fulla napędem.

Nowy sposób: Środek do przeczyszczania ukladu paliwowego i preparat do przegonienia wody. Polecam STP z deka droższy ale skuteczny.

Apropo drugiego sposobu ja robie taki zabieg raz w roku na jesień przed zima i nie mialem problemów z odpalaniem buni w zimie przy -30 stopniach.

Woda i tak sie zbiera w baku nie musi ona być zatankowana w stacji paliw.

I nie tankuj zaraz po dostawie na stacji bo wtedy bedziesz miał komedie w baku.

Pozdrawiam Magu.

Opublikowano

A może do pompy wtryskowej dostał się jakiś syf, nie lej żadnych STP, to nic nie da na 100%.

lepiej daj do wyczyszczenia układ paliwowy i pompe.

Będziesz Miał Wydatki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.