Skocz do zawartości

Magu76

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e39 525 tds 1996 ; e38 728i 2000 jest e53 4.4i 2001
  • Lokalizacja
    Bialystok

Osiągnięcia Magu76

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zanim weźmiecie się za wentylator proponuje podpiąć pod kompa i sprawdzić czujnik ciśnienia klimatyzacji. Pozdrawiam.
  2. Maciej zgodzę się 1100 zł na części tyle wyliczył mi mój brat który jest mechanikiem. Fachowiec od "Bawarek" powiedział że część podzespołów musi iść z ASO jeżeli ma być dobrze zrobione tu się zgodzę z kolega Scarab w granicach 2000 na części Więc kwestia czy robimy pod siebie czy robimy i sprzedajemy :) Pozdrawiam.
  3. Koszt regeneracji vanosów, wymiana rozrządu i koszt robocizny w moim 4.4 oscyluje 4000 zł na tyle wycenił mi fachowiec od bawarek w Białymstoku. Sama regeneracja vanosów 600 zł + koszt przesyłki Robocizna 1500 zł Reszta na cześci z czego kilka z aso reszta podróba Nie wiem ile w 3.0 napewno taniej :)
  4. Magu76

    Nawiew E38 2000 lift

    Daniel tez tak myślę ale do momentu jak auta nie zgaszę jest ok z nawiewem. W momencie ponownego uruchomienia auta nawiew nie chodzi jakieś tyrkotanie słychać coś ala klapa i wentylator. O tyrkotanie bardziej się martwię, z jeżykiem miałem problem w E39 tylko inne oznaki były.
  5. Magu76

    Nawiew E38 2000 lift

    Jak w temacie. Problem jest tego typu jak odpalam autko nawiew działa bez zarzutu bez problemu do czasu jak zgasze autko. PO jakimś czasie nie wiem około 10-30 min nawiew się nie włącza słychać jakieś tyrkotanie z nawiewu przez jakiś czas. Pytanie: 1. Jeżyk daje dupy? 2.Klapy od nawiewu? ( i tu myślę ze coś jest skoro wentyl jakby chciał latać a nie może) 3. Zawalone pyłkowe filtry? 4.Nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić Może ktoś z Państwa miał ten problem i będzie skory do podpowiedzi. Pozdrawiam Magu.
  6. Spróbowałbym od filtr paliwa ewentualnie podczas tankowania wlac mu specyfików od przegonienia wody wody i uszlaczetniacz do paliwa żeby przeczyściło wtryski i układ paliwowy. Zawsze to mniejsze koszta na spróbowanie a i nie zaszkodzi mu taka kosmetyka przed zima :) Pozdro Magu.
  7. Magu76

    brak mocy

    Myslę, że nie zaszkodziło by przepłukanie chłodnicy oleju najlepiej przed wymianą jego. Czy pomoże to nie wiem ale zawsze to mniejszy koszt tzw naprawy. Przypomnij sobie czy temperatura plynu chłodzenia silnika była taka sama przy tych temperaturach czy odbiegały od siebie? Pozdro Magu.
  8. Stary sposób: Przed zatankowaniem do pełna wlej mu 0.5l dynxu dowal z 2-5l benzyny i do fulla napędem. Nowy sposób: Środek do przeczyszczania ukladu paliwowego i preparat do przegonienia wody. Polecam STP z deka droższy ale skuteczny. Apropo drugiego sposobu ja robie taki zabieg raz w roku na jesień przed zima i nie mialem problemów z odpalaniem buni w zimie przy -30 stopniach. Woda i tak sie zbiera w baku nie musi ona być zatankowana w stacji paliw. I nie tankuj zaraz po dostawie na stacji bo wtedy bedziesz miał komedie w baku. Pozdrawiam Magu.
  9. Te szyby moga byc antywlamaniowe moga byc kulkoodporne zalezy jakie oznaczenie na szybie posiadasz. Sa rozne rodzaje zywic i folii z roznorakim przeznaczeniem w takich szybach. Kuloodporna sklada sie z 3 szyb z zywicami i foliami miedzy nimi grubosc takiej szyby okolo 2-3 cm w zaleznosci jaka tgechnologia zastosowana jest w owym produkcie. Pozdro.
  10. Witam serdecznie. Problem mam z wyswietlaczem komputera pod zegarami. Mianowicie literki sa niekompletne jakby rozmazane. Co moge zrobic z tym fantem bez wymiany calych zegarow? Elektryk mowil ze ktos probowal licznik przekrecic czy to prawda? Z gory dziekuje za rady. Pozdrawiam Magik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.