Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nosze sie z zamoiarem wymiany wymienionych elementow chcial bym zastopic swoje strae elementy ukl. hamulcowego czyms lepszym

chodzi mi o tarcze nacinane lub nawiercane (prosze o pomoc odnosnie producenta!! klocki do kąpletu)

a druga sprawa to zaciski chcial bym cos "fajnego" co polecacie cos co bedzie dizajnersko fajne a przy tym skuteczne chcial bym zaciskiw jakims kolorze

prosze o pomoc

Opublikowano
Jeżeli chcesz zacować dobrą relację cenową, to ATE ma w swojej ofercie nacinane tarcze, które są niewiele droższe od zwykłych.
Opublikowano

Zamontowalem cały komplet ATE.Tarcze ciete i klocki.Jestem zaskoczony żywotnoscią klockow.Przejechalem okolo 25tys i jeszcze klocków nie wymianiałem.Wczesniej inne klocki to max 10tysi i do wymiany.Teraz na wymianke mam Juridy zobaczymy czy beda tak samo dobre :D Jak kupowac tarcze to jakies formówki.Było wiele na forum odnosnie tarcz :search:

Pozdrawiam.

Opublikowano
Polecam tarcze ZIMMERMANN, załozyłem u siebie komplet i są ok. Ktoś mi polecił klocki EBC Green Stuf - tych nie polecam. Drogie klocki, które hamują tak samo jak Jurid czy ATE za połowę kasy, a piszczą że aż wstyd na mieście. Jedyna zaleta EBC Green - nie sypią tak na felgi jak np Jurid.
Respekt.
Opublikowano
Używa Power Dysków ATE i standard, i dużej różnicy nie ma ja jej przynajniej nie wyczówam miesiąc temu wrzuciłem nowe tarcze i klocki standardy /ATE/ wcześniej miałem z nacięciami i znajomy mi powiedział że jak chce żeby klocki mniej się zcierały to standarty a jak chcę minimalnie lepiej chamować to Power dyski , ja tam różnicy nie widzę, a nawat lepirj chamują te standardy, ale nieważne, dlatego to piszę żebyście zwrócili uwage że to nierobi żadnej różnicy w standardzie częci hamulcowe są bardzo wysokiej jakości, żeby uzyskać lepszy efekt liczony w metrach to by trzeba wsadzić inne zaciski ale i na 100% pompe, a to jest bardzo trudne
Opublikowano
a może kompletny układ z modelu M??

 

Prosze bardzo tylko wiesz ze tutaj wszystko jest na elektronice ja mam pompe ABS 01 / te które się non stop sypią/ i co myślisz ze możliwa jest zmiana na 00 albo 02, zapomnij trzeda by "pół" samochodu rozbebeszyć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.