Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
takie pytanko ile orientacyjnie moze kosztowac wymiana powyzszej tuleji. Wstawilem autko mam do odbioru a mechanik zaspiewal 400 zl jak dla mnie to troche za duzo tlumaczyl sie tym iz pourywal sroby.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Które śruby? Te w mocowaniu do karoserii auta? To bardziej bym się martwił tym jak je wykręcił i co dalej niż ceną. Bo oprócz tych trzech są jeszcze tylko jedna mocująca amortyzator, jedna właśnie od górnego wachacza i jedna od dolnego. Umówiłeś się z nim na cene? Jeżeli tak to jego problem że Cie nie powiadomił o komplikacjach bo logiczne że to nie jego wina, że śruby zapieczone ale i cena mogła wzrosnąć ale ja bym np. chciał to widzieć co i jak poourywał.

Dowiedz się czy wymontował wachacz, jak tak to czy zrobił geometrie i odpowietrzył hamulce bo jak nie to jeszcze dodatkowe koszta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli pourywał śruby to jego problem. Niech płaci. 400zł za wymianę :jawdrop:

 

Wiesz, znam kilku mechaników którzy nie podejmują się akurat w BMW rozkręcenia tyłu właśnie ze względu na te śruby które jak nie były nigdy odkręcane się urywają. Bez różnicy kto by ci to robił i tak by je urwał.

Opublikowano
odebralem autko i po interwencji zony mechanik opuscil 50 zl a zaznaczam ze wymienialem tylko 1 tuleje az strach pomyslec jak bym chcial wymienic wszystkie tuleje. Facet tlumaczyl sie ze sie narobil, Naprawa odbywala sie w profesjonalnym zakladzie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na Twoim miejscu dobrze bym sprawdził czy dwie pozostałe są dobre i za jednym razem wymienił wszystkie bo roboty niewiele więcej, a za każdym razem musisz ustawiać geometrie i robić z hamulcami bo rozłącza układ. Zapytałeś chociaż czy ci ją zrobili?
Opublikowano
Jeśli pourywał śruby to jego problem. Niech płaci. 400zł za wymianę :jawdrop:

 

Wiesz, znam kilku mechaników którzy nie podejmują się akurat w BMW rozkręcenia tyłu właśnie ze względu na te śruby które jak nie były nigdy odkręcane się urywają. Bez różnicy kto by ci to robił i tak by je urwał.

 

Jeśli mechanik się boi zabrać do samochodu bo pourywa to to jest [BAD] a nie mechanik. Jeśli urwał jedną śrubę ok każdemu się może zdarzyć ale powinien pomyśleć że już kolejne należy podgrzać aby puściły :idea:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Witajcie Panowie

 

Mozecie mi powiedziec co ta sa te tuleje plywajace i czym sie objawia ich uszkodzenie ? :oops:

 

dzieki z gory

 

pozdr.

Piotres

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
nie pytalem ale jak znam zycie to pewnie tego nie zrobili. A tak wogole to przed tym jak mi zaczelo pukac z tylu przy wahaczu to juz samochod byl niestabilny w dziurach i strasznie opony zdarl z tylu a teraz jest dobrze no ale ta geometria mnie martwi bo co ztego jak nie puka a geometria bedzie powalona a musze nowe opony na tyl kupic i ma mi drzec?? jutro jade do nich wyjasnic
Opublikowano
Geometria obowiazkowo , dziwi mnie tylko po jakie licho fachowiec demontowal wahacz przecież można to zrobic na samochodzie (wtedy by srub nie pourywal a i geometrii bys nie musial robic ) . Wystarczy miec odpowiedni sciągacz , ktory z reszta samemu mozna zrobic w 20 minut...
Bad toys 4 Bad boys
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli pourywał śruby to jego problem. Niech płaci. 400zł za wymianę :jawdrop:

 

Wiesz, znam kilku mechaników którzy nie podejmują się akurat w BMW rozkręcenia tyłu właśnie ze względu na te śruby które jak nie były nigdy odkręcane się urywają. Bez różnicy kto by ci to robił i tak by je urwał.

 

Jeśli mechanik się boi zabrać do samochodu bo pourywa to to jest [bAD] a nie mechanik. Jeśli urwał jedną śrubę ok każdemu się może zdarzyć ale powinien pomyśleć że już kolejne należy podgrzać aby puściły :idea:

 

Kumpel przywiózł 12 letnie E36 z niemiec, dał robić zawieszenie do znajomego. Żadnej śruby w tylnym zawieszeniu nie odkręcili bez urwania lub celowego obcięcia. Gume wytopili z silentbloków, a śruby nie puściły. Te trzy śruby w mocowaniu w podłodze jak urwiesz to żeby wykręcić trzeba ciąć nadkole, wycinać tuleje wstawione w podłoge, wtedy dopiero wykręcisz stare śruby, potem musisz wspawać spowrotem i pospawać nadkole. Nie dziw się że mechanicy tego nie chcą robić bo z roboty na godzine, potrafi się zrobić na cały dzień. A jak urwiesz jedną to już odwrotu nie ma i tak musisz ciąć żeby dostać się do tuleji w któych te śruby są wkręcone. I jeszcze jedno, w tym przypadku to za bardzo nie ma nawet co grzać bo wystaje tylko główka śruby, a z 10cm jest schowane więc pewnie musiał byś ją upalić żeby nagrzać to w głębi jak wszystko w koło to stal.

Opublikowano

Napisałem to dlatego że ja też robiłem tył i też mechanik urwał śrubę (nie pamiętam którą). Tą drugą podgrzał do czerwonośći i puściła dość szybko. A jeśli chodzi o te śruby w podwoziu to były małe problemy ale obyło się bez strat.

Do czego dązę: Jeśli mechanik krzyczy 400 za samą wymianę to chyba to jest jakieś ASO niekoniecznie BMW. Mam znajomego w Fiacie i tam cena za godzinę pracy samochodu nie będącego Fiatem to 80zł.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Geometria obowiazkowo , dziwi mnie tylko po jakie licho fachowiec demontowal wahacz przecież można to zrobic na samochodzie (wtedy by srub nie pourywal a i geometrii bys nie musial robic ) . Wystarczy miec odpowiedni sciągacz , ktory z reszta samemu mozna zrobic w 20 minut...

 

Możesz przybliżyć temat co do tej ściągaczki ? Chciałbym u siebie wymienić te gumy zewnętrzne a mechanik planuje ściągać cały wachacz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.