Skocz do zawartości

Mazowieckie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Ktoś korzystał / korzysta z usług warsztatu Jankowski Ul. Chrzanowskiego 2 wjazd od ul. Wiatracznej ?

Nie jest to przypadkiem były Jack-Pol którego ktoś wcześniej już próbował zachwalać ?

 

Szuka mechanika bliżej na miejsca aby nie przedzierać się prze całą Warszawę stąd pomysł z Pragą, Rembertowem, Wawrem.

Czasami chodzi o drobiazgi i niekoniecznie jest sens robić wyprawę do Raszyna i zostawiać auto na dzień/dwa.

 

PS.

1. Jakieś namiary na warsztat który poradzi sobie z zestawem głośnomówiącym ? Telefon nie widzi żadnego Bluetooth a jest zainstalowany pod NAVI

w bagażniku. Pomysły z parowaniem typu trzymaj przycisk i włącz zapłon nie zdaly egzaminu

2. Gdzie sprawdzić problem z zaciekającą wykładziną po stronie kierowcy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

 

szukam warsztatu w Warszawie lub okolicach, który podejmie się remontu silnika w moim e46 320d. Z silnika w dużej ilości wycieka olej (plama w garażu średnicy 30cm).

Byłem w 2 serwisach (Servicemile i Autorama). W Servicemile powiedzieli że to walnięte turbo i chcieli 9000 za nowe z robocizną. W autoramie sprawdzili turbo i jest w dobrej kondycji, wymienili separator oleju, wyczyścili odmę i problem dalej występuje...

Możecie polecić kogoś kto robił już takie rzeczy i poradzi sobie z problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

grzebią w silnikach nawet czasem z firmą tuningową.

poczytaj na ich stronie.napewno nie krzykną 9000zł za turbinę :shock:

szczegóły napisałem na priv.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

 

szukam warsztatu w Warszawie lub okolicach, który podejmie się remontu silnika w moim e46 320d. Z silnika w dużej ilości wycieka olej (plama w garażu średnicy 30cm).

Byłem w 2 serwisach (Servicemile i Autorama). W Servicemile powiedzieli że to walnięte turbo i chcieli 9000 za nowe z robocizną. W autoramie sprawdzili turbo i jest w dobrej kondycji, wymienili separator oleju, wyczyścili odmę i problem dalej występuje...

Możecie polecić kogoś kto robił już takie rzeczy i poradzi sobie z problemem?

 

Pruszkow auto-klinika lub krzysio seweryn auto-sew ale on ma dlugie terminy... powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bon po 6 miesiacach serwisowania i jakies 19K zeta wydanych, moge z cala odpowiedzialnoscia polecic :

 

Autoclassicservice

05-090 Raszyn, Jasna 4, 603 975 574

Zalety :

 

1/ Ogromna uczciwosc zawodowa.Tlumacze przy wybiorze warsztatu zakladam podpuchy na mechanika aby sprzawdzic czy moge mu zaufac czy mnie bedzie nabijac w butelke i wymienial czesci ktorych nie trzeba. Jest to jedyny warsztat ktory przeszedl wszystkie podpuchy bez zarzutu w wiekszosci tutaj poleconych warsztatow. dodatkowo warsztat odmowil niepotrzebnych wedlug niego napraw lub je zmienil na tansze, podaje kilka przykladow : klient - Prosze wymienic przeplywomierz ACS : nie ma potrzeby wyczyscilismy 60 zl zamiast 700, klient prosze wymienic cewki, ACS to byly swiece, 360 zl zamiast 1200 zl, klient : prosze kupic nowe glowice, ACS : nie ma potrzeby zregenerujemy, gwarantuje jakosc regeneracji 900 zl zamiast 6000. klient - prosze wymienic drazek kierowniczy i tuleje ACS : drazek byl ok. Mogl bym tak mnozyc.

 

2/Solidnosc wykonanych napraw. Nie mialem nigdy powrotu usterki juz naprawionej co mi sie zdazylo np w ASO dwa razy. Solidnosc porady i odpornosc na niemadre zadania klienta : wymiana sond lambda zadam uniwersalnych 700 zl za pare, odmowa bo nie ma pewnosci dzialania, spiesze sie zgadzam sie na orginaly za 2000 zl para, bylem wsciekly dopoki znajomy inzynier z BMW mi nie uswiadomil ze bym prawdopodobnie mial szybko nie tylko te sondy do wymiany.

 

3/ Na kazda prosbe zawsze dostalem pisemna wycene mailem z numerami czesci i cena kazdej pozycji przed naprawa do akceptacji i zawsze fakture przed platnoscia. To jest duzy problem w innych garazach, albo wycena nieprecyzyjna przez telefon... a juz raz podalem jeden warsztatdo urzedzu skarbowego za brak wydanej faktury, trzeba sie prosic mimo zaplaty. Jeszcze uslyszalem ze brak mi cierpliwosci (3 tygodnie czekania po platnosci dalej ksiegowosc nie mogla sie doprosic faktury w jednym z warszawskich "fachowcow")

 

4/ Bardzo dobra relacja ceny do jakosci swiadczonej uslugi. Znalazlem taniej, znalazlem drozej ale nie znalazlem lepiej za ta sama cene.

 

5/Polecani fachowcy na specyficzne naprawy ktore ACS nie wykonuje zawsze sie sprawdzili (programowanie szczegolnie)

 

6/ odpornosc na upierdliwych klientow. Jestem trudnym klientem i wymagajacym ktory umie zaznaczyc swoje niezadowolenie jezeli jest taka potrzeba. tylko jedna regula ktora trzeba sie szybko nauczyc w zyciu i ktora sie tutaj przydaje, mozna o wszystkim rozmawiac ale spokojnie i w regulach rozmowy miedzy ludzmi na poziomie. tu geba i krzykiem nic nie zalatwisz... naszczescie.

 

Wady :

 

- Powyzsze zalety powoduja ze trzeba nauczyc sie umawiac do przodu bo czas oczekiwania jest naprawde dlugi (srednio 2 tygodnie ale 3 tygodnie sie zdarzaja czesto).Ilosc klientow jest nieproporcjonalna wysoka do ilosci stanowisk. Mozna rownierz zostawic samochod na dluzej ale nie kazdy ma mozliwosc drugiego samochodu. A wiec jak czytam ze ktos sie obrazil za 100 zl ktore moze nie musial wymieniac lub za zbiorniczek za 150 zl ktroy byl pekniety to ja sie ciesze bo jak by tak wiecej bylo to bym mial krotsze terminy napraw. Za to podkreslam jak mialem mus bo mi stanal wiatrak od chlodnicy na mokotowie i silnik sie nagrzewal a musialem jechac na nastepny dzien to czas sie znalazl mimo ze ledwo wjechalem na parking warsztatu przez ilosc zaparkowanych samochodow.

 

- przez ilosc pracy, ludzie sa troche zakreceni co na przyklad skutkuje ze przy duzej ilosci napraw niektore drobne moga byc pominiete, u mnie dopiero za trzecim podejsciem udalo mi sie wymienic olej w Xdrivie (nie policzono mi robocizny w gescie handlowym) i zauwazylem ze drugi warsztat bardzo chwalony tutaj (Seweryn) ma takie same problemy. Raz zamiast wymiany filtra wegla aktywnego paliwa wymieniono mi filtr kabinowy na taki z weglem aktywnym, jezeli bym poprosil to byl dostal z powrotem moj filtr kabinowy ale dla mnie to byl smieszny szczegol a w sumie filtr kabinowy z weglem aktywnym poprawil mi jakosc podrozowania, bylem zaskoczony mysalem ze to bajer a jak sie robi 50K KM rocznie to jakosc powietrza jest wazna. Tak naprawde najwiekszym problemem tego zawirowania jest zbyt maly czas poswiecany przez szefostwo na Diagnoze usterek co moze kiedys sie zemscic a wiec osbiscie trzeba probowac zrozumiec problem miedzy innymi dzieki temu forum a raczej forach zagranicznych chyba ze sie lubi do polowy usterek proponowac wymiane przeplywomierza... (ok to byl zart) i czasem dac liste mozliwych usterek. A i nie liczcie na bogata rozmowe/gdybania przy Kafce na temat jakikolwiek, komunikacja jest dosyc skondensowana, wrecz bardzo skondensowana !

 

 

Rezumujac, bez watpliwosci najlepszy warsztat na ponad dziesiec ktore wyprobowalem w warszawie i krakowie + 5 ASO (tak jezdze z KRK do Wawy ale prawda mam po drodze do biura warszawskiego firmy). Relacja cena do jakosci niewatpliwie dobra, uczciwosc wzorcowa, fachowosc ewidentna a jak z kazdym "dostawca" trzeba nauczyc sie pracowac bo to jest buisness a buisness ma byc oplacalny dla obu parti bo to zawsze kwestia kompromisu.

 

A w samochodzie w ktorym silnik lykal 1 litr na 800 KM oleju bez wyciekow i przed ktorym skapitulowaly wszystkie aso (niektore probujac mi wmowic ze to norma o drudzy sprzedac nowy silnik) i wszystkie inne warsztaty ktore odwiedzilem, dzisiaj bierze 1 litr na 5200 KM przy bardzo dynamicznym stylu jazdy.

 

a i robia fajne filmiki... z napraw.

 

W sumie kupno na sposob finski jest bardzo oplacalne (dzieki za kompletna metode klub audi FR) : auto kupilem za 25000 ZL full wypas (edyt : cennna netto brutto 30750 wlacznie z radarem aktywnym z duzym przebiegiem 200 K KM i zle serwisowany bezwypadkowe z salonu polskiego pierwszy wladsciciel (koszt napraw wyliczony przez ASO 85000 zl) + 24000 zl aby zrobic je jak na nowo (ACS + INNI wlacznie z zabiepieczeniem antykorozyjnym, silnikiem, nadwoziem i elktronika) i wszystko na fakture (VAT z czesci odzyskujesz caly). 55750 zl - podatek - VAT za nowe BMW, da sie wytrzymac. No nie jeszcze folia bedzie kosztowac 4000 bo lakier jest to wyrzucenia.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Gdzie na terenie Warszawy jest zaufany specjalista do którego mogę podjechać z takimi rzeczami jak: - prawidłowe zamontowanie pokrywy silnika ( podobno ma pomóc, jakiś fachowiec mi powiedział że jest źle założona i przez do do kabiny przenoszą się nieprzyjemne trzaski i brzęczenia)

- wymiana oleju w skrzyni (na zimnym haczy mi 1 - podobno wymiana oleju powinna pomóc)

- naprawa fotela kierowcy ( jakoś dziwnie strzela jak się na nim ruszam lub gwałtownie przyspieszam, hamuje - strasznie to irytujące)

 

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Gdzie na terenie Warszawy jest zaufany specjalista do którego mogę podjechać z takimi rzeczami jak: - prawidłowe zamontowanie pokrywy silnika ( podobno ma pomóc, jakiś fachowiec mi powiedział że jest źle założona i przez do do kabiny przenoszą się nieprzyjemne trzaski i brzęczenia)

- wymiana oleju w skrzyni (na zimnym haczy mi 1 - podobno wymiana oleju powinna pomóc)

- naprawa fotela kierowcy ( jakoś dziwnie strzela jak się na nim ruszam lub gwałtownie przyspieszam, hamuje - strasznie to irytujące)

 

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

 

funkcja przewijania stron pomaga.

warto przeczytac kilka stron do tylu. Ja czytajac i jezeli bym sie spieszyl to bym pojecha do :

- Auto klinika w pruszkowie jak radzi oli222 i opinia potwierdzony przez kilku innych.

 

Albo dwa klasyki ale termin pewnie dluzszy :

- Auto sew jak radzi wielu

- ACS raszyn jak radzi wielu

 

Jak chodzi o fotel i sprezyna, polecam zaklad tapicerski.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bon po 6 miesiacach serwisowania i jakies 19K zeta wydanych, moge z cala odpowiedzialnoscia polecic :

 

Autoclassicservice

05-090 Raszyn, Jasna 4, 603 975 574

Zalety :

 

1/ Ogromna uczciwosc zawodowa.Tlumacze przy wybiorze warsztatu zakladam podpuchy na mechanika aby sprzawdzic czy moge mu zaufac czy mnie bedzie nabijac w butelke i wymienial czesci ktorych nie trzeba. Jest to jedyny warsztat ktory przeszedl wszystkie podpuchy bez zarzutu w wiekszosci tutaj poleconych warsztatow. dodatkowo warsztat odmowil niepotrzebnych wedlug niego napraw lub je zmienil na tansze, podaje kilka przykladow : klient - Prosze wymienic przeplywomierz ACS : nie ma potrzeby wyczyscilismy 60 zl zamiast 700, klient prosze wymienic cewki, ACS to byly swiece, 360 zl zamiast 1200 zl, klient : prosze kupic nowe glowice, ACS : nie ma potrzeby zregenerujemy, gwarantuje jakosc regeneracji 900 zl zamiast 6000. klient - prosze wymienic drazek kierowniczy i tuleje ACS : drazek byl ok. Mogl bym tak mnozyc.

 

2/Solidnosc wykonanych napraw. Nie mialem nigdy powrotu usterki juz naprawionej co mi sie zdazylo np w ASO dwa razy. Solidnosc porady i odpornosc na niemadre zadania klienta : wymiana sond lambda zadam uniwersalnych 700 zl za pare, odmowa bo nie ma pewnosci dzialania, spiesze sie zgadzam sie na orginaly za 2000 zl para, bylem wsciekly dopoki znajomy inzynier z BMW mi nie uswiadomil ze bym prawdopodobnie mial szybko nie tylko te sondy do wymiany.

 

3/ Na kazda prosbe zawsze dostalem pisemna wycene mailem z numerami czesci i cena kazdej pozycji przed naprawa do akceptacji i zawsze fakture przed platnoscia. To jest duzy problem w innych garazach, albo wycena nieprecyzyjna przez telefon... a juz raz podalem jeden warsztatdo urzedzu skarbowego za brak wydanej faktury, trzeba sie prosic mimo zaplaty. Jeszcze uslyszalem ze brak mi cierpliwosci (3 tygodnie czekania po platnosci dalej ksiegowosc nie mogla sie doprosic faktury w jednym z warszawskich "fachowcow")

 

4/ Bardzo dobra relacja ceny do jakosci swiadczonej uslugi. Znalazlem taniej, znalazlem drozej ale nie znalazlem lepiej za ta sama cene.

 

5/Polecani fachowcy na specyficzne naprawy ktore ACS nie wykonuje zawsze sie sprawdzili (programowanie szczegolnie)

 

6/ odpornosc na upierdliwych klientow. Jestem trudnym klientem i wymagajacym ktory umie zaznaczyc swoje niezadowolenie jezeli jest taka potrzeba. tylko jedna regula ktora trzeba sie szybko nauczyc w zyciu i ktora sie tutaj przydaje, mozna o wszystkim rozmawiac ale spokojnie i w regulach rozmowy miedzy ludzmi na poziomie. tu geba i krzykiem nic nie zalatwisz... naszczescie.

 

Wady :

 

- Powyzsze zalety powoduja ze trzeba nauczyc sie umawiac do przodu bo czas oczekiwania jest naprawde dlugi (srednio 2 tygodnie ale 3 tygodnie sie zdarzaja czesto).Ilosc klientow jest nieproporcjonalna wysoka do ilosci stanowisk. Mozna rownierz zostawic samochod na dluzej ale nie kazdy ma mozliwosc drugiego samochodu. A wiec jak czytam ze ktos sie obrazil za 100 zl ktore moze nie musial wymieniac lub za zbiorniczek za 150 zl ktroy byl pekniety to ja sie ciesze bo jak by tak wiecej bylo to bym mial krotsze terminy napraw. Za to podkreslam jak mialem mus bo mi stanal wiatrak od chlodnicy na mokotowie i silnik sie nagrzewal a musialem jechac na nastepny dzien to czas sie znalazl mimo ze ledwo wjechalem na parking warsztatu przez ilosc zaparkowanych samochodow.

 

- przez ilosc pracy, ludzie sa troche zakreceni co na przyklad skutkuje ze przy duzej ilosci napraw niektore drobne moga byc pominiete, u mnie dopiero za trzecim podejsciem udalo mi sie wymienic olej w Xdrivie (nie policzono mi robocizny w gescie handlowym) i zauwazylem ze drugi warsztat bardzo chwalony tutaj (Seweryn) ma takie same problemy. Raz zamiast wymiany filtra wegla aktywnego paliwa wymieniono mi filtr kabinowy na taki z weglem aktywnym, jezeli bym poprosil to byl dostal z powrotem moj filtr kabinowy ale dla mnie to byl smieszny szczegol a w sumie filtr kabinowy z weglem aktywnym poprawil mi jakosc podrozowania, bylem zaskoczony mysalem ze to bajer a jak sie robi 50K KM rocznie to jakosc powietrza jest wazna. Tak naprawde najwiekszym problemem tego zawirowania jest zbyt maly czas poswiecany przez szefostwo na Diagnoze usterek co moze kiedys sie zemscic a wiec osbiscie trzeba probowac zrozumiec problem miedzy innymi dzieki temu forum a raczej forach zagranicznych chyba ze sie lubi do polowy usterek proponowac wymiane przeplywomierza... (ok to byl zart) i czasem dac liste mozliwych usterek. A i nie liczcie na bogata rozmowe/gdybania przy Kafce na temat jakikolwiek, komunikacja jest dosyc skondensowana, wrecz bardzo skondensowana !

 

 

Rezumujac, bez watpliwosci najlepszy warsztat na ponad dziesiec ktore wyprobowalem w warszawie i krakowie + 5 ASO (tak jezdze z KRK do Wawy ale prawda mam po drodze do biura warszawskiego firmy). Relacja cena do jakosci niewatpliwie dobra, uczciwosc wzorcowa, fachowosc ewidentna a jak z kazdym "dostawca" trzeba nauczyc sie pracowac bo to jest buisness a buisness ma byc oplacalny dla obu parti bo to zawsze kwestia kompromisu.

 

A w samochodzie w ktorym silnik lykal 1 litr na 800 KM oleju bez wyciekow i przed ktorym skapitulowaly wszystkie aso (niektore probujac mi wmowic ze to norma o drudzy sprzedac nowy silnik) i wszystkie inne warsztaty ktore odwiedzilem, dzisiaj bierze 1 litr na 5200 KM przy bardzo dynamicznym stylu jazdy.

 

a i robia fajne filmiki... z napraw.

 

W sumie kupno na sposob finski jest bardzo oplacalne (dzieki za kompletna metode klub audi FR) : auto kupilem za 25000 ZL full wypas (edyt : cennna netto brutto 30750 wlacznie z radarem aktywnym z duzym przebiegiem 200 K KM i zle serwisowany bezwypadkowe z salonu polskiego pierwszy wladsciciel (koszt napraw wyliczony przez ASO 85000 zl) + 24000 zl aby zrobic je jak na nowo (ACS + INNI wlacznie z zabiepieczeniem antykorozyjnym, silnikiem, nadwoziem i elktronika) i wszystko na fakture (VAT z czesci odzyskujesz caly). 55750 zl - podatek - VAT za nowe BMW, da sie wytrzymac. No nie jeszcze folia bedzie kosztowac 4000 bo lakier jest to wyrzucenia.

 

a zeby bie bylo ze gadam pod nickiem, to sie podpisze.

EPM consulting

Krowoderska 63b/6

Krakow

 

Troszke zbyt malym fontem wywaliles nazwe tego polecanego serwisu :norty: a prawda jest taka ze np ja oraz wielu kolegow z tego forum i innych przejechalo sie na nich i raczej nie beda tam serwisowac swoich aut... Powtorze sie ale Krzysztof Seweryn i Auto Klinika pod kazdym wzgledem to inna (wyzsza) liga niz Acs z Raszyna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Troszke zbyt malym fontem wywaliles nazwe tego polecanego serwisu :norty: a prawda jest taka ze np ja oraz wielu kolegow z tego forum i innych przejechalo sie na nich i raczej nie beda tam serwisowac swoich aut... Powtorze sie ale Krzysztof Seweryn i Auto Klinika pod kazdym wzgledem to inna (wyzsza) liga niz Acs z Raszyna...

 

Wywalilem jak mowisz duzym fontem bo tekst jest dlugi, chodzilo o wyroznienie informacji waznej, cala reszta to poezja.

 

Widzialem twoje wpisy. Powiem nawet szczerze ze to na poczatku twoje wpisy na tym forum mnie zniechecily do ACS mimo ogromnie przewazajacej ilosci pozytywnych opinii na temat tego warsztatu (nie chodzilo o problem ze zbiorniczkiem bo to uznalem ze jestes napalony ale z pamieci sugerowales ze ktos ci cos wyjal z samochodu i zepsul w samochodzie chyba turbine, cytuje z pamieci jezeli sie myle to cie z gory serdecznie przepraszam ale pamiec mam dobra raczej).

 

Natknalem sie troche na innych, troche kasy wydalem po nic, duzo nerwow stracilem. Szukajac dalej trafilem na goldenline na bardzo duza dawke wpisow pozytywnych na temat ACS a ze znalem jedna z osob ktora tam pisala (moj klient) to do niej zadzwonilem i mi powiedziala ze jest ok a ze wiem jaka z niego cholera bo sam jestem jego dostawca to sprobowalem... naszczescie.

 

Potem wrocilem do twoich wpisow i zauwazylem ze za kazdym razem jak ktos pisze cos pozytywnego o ACS to ty jestes obecny aby powiedziec ze jest inaczej. Czym bardziej czytalem tym bardziej traciles wiarygodnosc dla mnie w temacie ACS, masz jakas osobista krucjate przeciwko temu warsztatowi i brak ci troche zastonowienia na temat wlasnego postepowania lub racji.

 

Napisales w pewnym momencie rownierz ze jezeli tak dalej bedzie to im wszyscy klienci pojda w [BAD]... no tak sie nie stalo... niestety dalej sa kolejki.

 

P.S :a twoj podpis mogl bys troche zmiejszyc jezeli juz mowimy o wielkosciach.. bo dwa twoje wpisy w temat i juz nastepna strona sie robi a dla twojej informacji... Kubica juz niestety nigdy nie wroci do F1... chociaz byloby to bardzo mila informacja.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odechcialo mi sie polemiki, piszesz jak bys byl samym panem Adamem Kuncem, a z nim nikt na słowa nie wygrał... bez odbioru

 

nie ma zadnej polemiki oli222, to ty znowu wylazles z worka jak pisano o ACS, przepraszam ze bronie swoj post jak maltretujesz moja pozytywna opinie ale to moje prawo chyba i powiedzialem de facto tak jak jest.

 

I nie mam nic przeciwko tobie bo cie nie znam a wiec nie moge krytykowac, jezeli zobaczysz nawet troche wyzej to robie referencje do twojego postu jak chodzi o klinike bmw z pruszkowa jak forumowicz pyta gdzie szybko cos zalatwic i nie jestem nawet znajomoscia z wlascicielem ACSu (sadze ze mnie kojarzy bo duzo tam bywam, jestem upierdliwy i mam zadkie imie ale nie wiecej), wiekszosc spraw zalatwiam z jego zona bo ma wiecej czasu.

 

Sadze po prostu ze brak ci troche spojrzenia z boku, spokojnego zastanowienia sie nad caloksztaltem, czasem trzeba ochlonac zanim sie cos zrobi w momencie stresu lub "napalenia" i jeszcze raz bym nawet nie wspomnial o tym ale to ty wyskoczyles znowu z kapelusza jak byla mowa o ACSa to nie jest dzial nie polecam danego warsztatu, jest do tego inny dzial (nie polecam tego uslugodawcyl.

 

Bez zalu, pozdrawiam.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również dodam, że Adam Kunc to równy gość i jeżeli ktoś jest w stosunku do niego fer on jest jeszcze bardziej, taka prawda, druga sprawa jeżeli kolega oli222 ma ciągle jakieś aluzje do w/w osoby to niech zachowa je dla siebie a nie nabija posty posty bez sensu, jeżeli uważasz że ACS ma wysokie stawki albo partaczy robote to jedź do ASO lub zmiń markę auta na tańszą, tyle z mojej strony temacie ... Olo222 nie uprawiaj na forum prywatnego folwarku pod kątem ACS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Zapaliła mi się kontrolka od silnika "checker" byłem w serwisie, autko zostało podpięte pod komputer i stwierdzili, że przepływomierz do wymiany.

Znacie może jakiś dobry serwis gdzie mi to mogą zrobić w Warszawie i zamówić części w razie czego?

 

dzieki, pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Witam,

 

Zapaliła mi się kontrolka od silnika "checker" byłem w serwisie, autko zostało podpięte pod komputer i stwierdzili, że przepływomierz do wymiany.

Znacie może jakiś dobry serwis gdzie mi to mogą zrobić w Warszawie i zamówić części w razie czego?

 

dzieki, pozdrawiam :)

Jedz do ACS - jak mialem e46 to tam wymienialem przepływomierz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Zapaliła mi się kontrolka od silnika "checker" byłem w serwisie, autko zostało podpięte pod komputer i stwierdzili, że przepływomierz do wymiany.

Znacie może jakiś dobry serwis gdzie mi to mogą zrobić w Warszawie i zamówić części w razie czego?

 

dzieki, pozdrawiam :)

Jedz do ACS - jak mialem e46 to tam wymienialem przepływomierz .

 

Dzięki za błyskawiczną odpowiedz, jutro tam zadzwonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Troszke zbyt malym fontem wywaliles nazwe tego polecanego serwisu :norty: a prawda jest taka ze np ja oraz wielu kolegow z tego forum i innych przejechalo sie na nich i raczej nie beda tam serwisowac swoich aut... Powtorze sie ale Krzysztof Seweryn i Auto Klinika pod kazdym wzgledem to inna (wyzsza) liga niz Acs z Raszyna...

 

Asc z Raszyna serwisowałem E36 1,8 a od kilku lat E46 330xd , trafiłem tam poprzez te forum i dlatego że miałem tam nabliżej - praktycznie to mój sąsiad był 30m pieszko co mi bardzo odpowiadało dopuki się Pan Adam nie przeprowadził :(

 

Też się przeprowadziłem do Ursusa i zwyczajnie z racji tego że brat znowu mieszka 50m od Auto Klinika z Pruszkowie wygodniej mi było tam oddawać tam samochód na przeglądy

3 naprawy w Autoklinika było w porządku i byłem bardzo zadowolony widać było fachowość i znananie się na tematyce BMW i na x-ach lecz i dużo wyższe niż w ASC , 4 naprawa była nieporozumieniem i była najłatwiejsza i polegli na tym całkowicie, nie będe się powtarzał bo pisałem to tutaj na forum swoją opinie , na 4 usterki które zgłosiłem zrobili jedną najprostsza czyli zamocowanie osłony aby nie grzechotała jak silnik chodzi , wymiany świec się nie podjęli , a resztę moich usterek zbyli że mi się coś wydaje i jestem przewrażliwiony , i skasowali mnie konkretnie i do tego jeszcze urwali mi czujnik od tylnych klocków ( przy mocowaniu osłony tłumika)

Na drugi dzień zauważyłem że świeci mi się kontrolka od hamulców - telefon do Autokliniki - oczywiści stwierdzenie że widocznie przypadek i Skończyły się włąśnie Panu klocki i zapraszamy na wizytę na wymianę ....

 

kupiłem tarcze na tył i klocki i pojechałem do innego warsztatu na wymianę - tam się okazało że klocki były ok i urwany był czujnik .....

 

Byłem bardzo zdziwiony takim podejściem do mnie , 3 naprawy i to wcale nie łatwe zrobili wzorowo problemy z turbawką , napędem 4x4 dość skomplikowane , oddawałem tam swoją beje z dużym zaufaniem i nie wiem co się stało z 4 razem że w taki sposób zostałem potraktowany . Nie ma nic gorszego niż zapłacenie dużej faktury i samochód jak był niesprawny tak był a do tego jeszcze zepsuli . Może właściciela nie było .... nie mam pojęcia ..

To było jakieś 2 lata temu - może ten warsztat wyciągnął wnioski i nie traktuje z góry stałych klientów - bo płaci bez gadania - ja taki jestem że zgrzytnę zębami i następnym razem szukam innego warsztatu . Pracuje sam w serwisie tylko w innej gałęzi i zwyczajnie z doświadczenia wiem że klientowi który się nie zna można wmówić wszystko - tylko zawsze jest jedno ale jak klient sprawdzi cię w innym serwisie ....

 

Co do ASC to wymienili mi bez problemu świece i jak pisał Rivasi ASC często spotykam się że coś zregenerują coś naprawią sami bez kupowania nowej części która kosztuje x3 ,

 

Każdy popełnia błędy i nie popełnia ich ten kto nic nie robi , Możliwe że kiedyś wrócę do Auto Kliniki w Pruszkowie .... ale na razie jednak wole ASC pomimo tego że teraz mam dużo dalej .... niestety do Autokliniki mocno się zraziłem .

 

i to jest moja osobista prywatna opinia , napisałem tak jak to u mnie wyglądało . Każdy jak widzisz ma inne doświadczenia więc też bym nie wyrokował czy ten lub tamtem jest najlepszy . Może zwyczajnie miałem pecha w Autoklinice ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam . mogl by ktos polecic warsztat w warszawie gdzie sensownie za rozsadna cene wymienia mi w e39 touring tuleje tylnej belki oraz plywajace ? bo juz mi rece opadaja jak podjezdzam do normalnych serwisow i zucaja mi haslo ze beda to robic 2 dni powiedzmy a na forum slysze ze to jest do ogarniecia w 5h dla kumatego mechanika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.