Skocz do zawartości

diabelczyk

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 316 2001r.

Osiągnięcia diabelczyk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Na jednym z forów BMW znalazłem info że moge podać prąd przez lampke oświetlenia bagażnika. Jestem laikiem i potrzebuje info jak to zrobić? ( próbuje otworzyć samochód). Otworzyłem bagażnik i są tam 2 lampki. Wyjąłem to szkiełko i nie widze tam żadnych kabli... czym mam wyjąć je z kostki ? Jak nie to w jaki sposób i gdzie mam przyłożyć akumulator? poniżej cytuje kolego z innego forum "Witam, ja u siebie w e32 nie mialem kombinowanych klamek i nie bylo awaryjnego otwierania. Kluczykiem otworz bagaznik i podaj napiecie na lampke od oswietlenia bagaznika i bedziesz mogl normaleni otworzyc pilotem/kluczem samochod."
  2. Na innym forum BMW pare osób podrzuciło pomysł nasępujący: - otworzyć bagażnik ( bo sie otwiera) tam są 2 lampki które docelowo powinny się zapalić. Rozebrać te lampki, powinny być dwa kabelki. Przyłożyć je do dawcy prądu ( akumulator, bateria od telefonu). Powinnien się zamknąć obieg i druga osoba powinna otworzyc samochod. Światła w bagażniku znajdują się na wysokości tylnych reflektorów. Po zdjęciu osłonki i wyjęciu żarówki nie ma żadnych kabelków. Gdy wyjmę cały moduł ( tam gdzie są wszystkie żarówki od tylnego światła) jedyny kable jakie widze są w kostce. Czy to o te kable chodzi? jak je wyjąć i skąd mam wiedzieć które są od tej wewnętrzenej żarówki?
  3. tylko żeby dostać się tej kostki, muszę jakoś wejść do samochodu...jakieś pomysły na dostanie się przez bagażnik? czy tą kanape da się jakoś położżyć od " zewnątrz"
  4. Witam, Mam nietypowy problem. W momencie gdy przyszły pierwsze mrozy, miałem problem z zamknięciem drzwi ( odbijały, nie chciały się zamknąć), dopiero po nagrzaniu samochodu wszystko wracało do normy. Prawdziwy problem zaczął się jak samochód 3 dni stał a na dworze temperatura spadła grubo poniżej zera. Na początku centralny zamek działał ale drzwi kierowcy się nie otwierały ( zamarzły? ), ponadto samochód nie odpalił ( padł akumulator). Następnego dnia nie mogłem już otworzyć żadnych drzwi a centralny nie działal wogóle ( prawdopodobnie akumulator padł do "zera). Najgorsze jest to że nie mogę otworzyć samochodu nawet z kluczyka ( nie ruszą się "dzyndzel" ) nawet teraz gdy jest już Ciepło. Otwiera się tylko bagażnik ( z kluczyka) ale przez niego nie jestem w stanie wejść. Czy macie jakieś pomysły jak dostać się do środka?
  5. Szukam Warszatatu w Warszawie który wymieni mi pompe paliwa ( e46 1,9 beznyzyna) Chodzi mi sam "wkład" bez całej obudowy.
  6. Chodzi ci o przepływomierz?
  7. Dodam jeszcze że jest to rok 2001 silnik 1,9 benzynka oczywiście
  8. Drodzy forumowicze, Mam taki oto problem. Od 2 miesięcy bmw na zimnym silniku ( głównie przez pierwsze 3 minuty jazdy) skakały obroty, szarpie, potrafił zgasnąć, po paru minutach jazdy problem ustawał. Niestety od 2 dni podobne cuda dzieją się na ciepłym silniku a mianowicie, na biegu jałowym ( np. na światłach) potrafi zgasnąć, jak go odpale ponownie i próbuje jechać to strasznie przerywa dusi się po czym znów gaśnie ponownie na biegu jałowym. Czasami problem ustaje. Problem nasila się przy włączonej klimie. Bardzo proszę o jakieś wskazówki.
  9. diabelczyk

    Podnoszenie Szyb-problem

    Witam, Mam problem z opuszczeniem/podnoszeniem szyb z przodu ( oczywiście elekryczne) otóz szyby puszczają się bardzo powoli I jeszcze wolniej sie podnoszą ( czasami potrafią stanąć I wogóle sie nie podnieść). W czym może tkwić problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.