Skocz do zawartości

Prosze o porade przed kupnem diesla.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

 

Mam proste pytanie, czy warto kupowac E46 , 320d z przebiegiem 230 000.

 

Chodzi mi dokladnie o te furke z allegro.

 

http://moto.allegro.pl/item226957635_uwaga_wypasione_bmw_z_salonu_320d_zobacz_.html

 

Czy np jak podejde pod 300 000 to sie zacznie remontowanie? takie opinie slysze choc nie od uzytkownikow BMW.. Potrzebuje dobrego auta na min, 4-5 lat. I pytanie czy jak nakrece tym ok 300-350 000 to w miedzyczasie bede mial sporo napraw, wymian itp ? Chodzi mi o info pod katem bezwypadkowego , zadbanego auta jakim to z ogloszenia niby jest.

 

Zawsze marzylem o E46 :) i diesel wydaje sie dobra opcja.

 

Z gory dziekuje

Opublikowano

jezeli auto jest prawidlowo eksplatowane to 230tys dla diesla BMW to jest nic.

Ale przed kupnem musisz bardzo przeswietlic auto,bo u na w PL jest ciezko trafic dobry okaz...Uwazaj zebys nie wpakowal sie na mine,bo pozniej bedzie to twoja skarbonka bez dna....

 

 

pozdrawiam

Opublikowano
Dzieki, auto serwisowane w ASO, Smorawinskiego znam ale u niego byla kupiona i tyle troche serwisowana, reszta u Olszowca - tego goscia nie znam, wiadomo serwis zrobie u Smorasia na pewno go sprawdza w 101% wiec nie boje sie o te kwestie. Tylko o to czy 230 to dla samego auta - nie tylko silnika nie za duzo powoli. Japonce sie juz wala przy tych przebiegach. Kumpel jeden mial E36 przy 320 000 to sie doslownie rozpadala i to nie przenosnia, duzo jezdzil do niemiec nia.
Opublikowano

jezeli wszystko z silnikiem jest ok i bylo caly czas dodbrze eksplotowany to ten przebieg nie jest taki straszny.Ale musisz auto przeswietlic.Pewien tuner z Katowic (Aligator) ma bodajze skode octavie chyba zrobiona na 240 km i ma przejechane ok. 500 tys :shock: i dalej trzyma serie...

 

pozdrawiam

Opublikowano
Bardziej bał bym sie o podzespoły silnika niż o sam silnik. Turbo, pompa paliwa i takie tam inne co zabija ceną :-))). Taki silnik z wymianą to 3500 ale podzespoły to inna bajka a to one najcześciej zawodzą. Blacha też powinna byc ok zebyś "fasolek" na wahaczu nie musiał robić celem ustawienia prawidłowo geometrii :D
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

No wlasnie boje sie o ogol czesci jak sie zachowuja przy tym przebiegu, nie sam silnik bo tu juz opinie uslyszalem ze nie jest to problem ;)

 

Jade jeszcze w niedziele na gielde popatrzec co sie dzieje :) i next tego biore na warsztatowy X-RAY :8)

 

Bede wdzieczny za wszelkie opinie dotyczace auta i jego awaryjnosc przy tych przebiegach a i moze ktos zna ten egzemplarz jak byl uzywany ?

Opublikowano

Cena niekoniecznie okazyjna :D tak jeszcze patrze na zdjęcie i czytam.... obnizone zawieszenie .... R17 oponki. Zeby sie nie okazało że kopiłeś najdroższą "taczke" w Wielkopolsce :D

 

Lampy ma wymienione na te po liftingu... byle nie po dzwonie :D

 

Nie wiem czy to "bład" zdjecia czy jak ale kierownica wygląda na wyświechtaną. Porównaj jej fakturę z airbagiem. Jak kierownica nie ma wrebków tylko jest gładka jak sie zdaje byc na foto to ma troszke wiecej kilometrów. Ja swoją wymieniłem po 320 tkm bo tak sie wyślizgała ze latem była juz klejąca. Jak ma 230 tkm moim skromnym zdaniem powinna kierownica miec wrąbki\fakture.

 

Elektryka niby pełna... ale z przodu bo tył na korbki :)

 

 

Ale na fotach to trudno oceniać.........

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

Witam

Całkiem ładna fajny kolor oraz felgi :)

hmm jeśli był serwisowany i przebieg jest autentyczny to możesz to sprawdzić w ASO BMW, jak sam właściciel napisał iż wymieniał amortyzatory na pewno jak autko jeździ na 17-tkach to zawieszenie cierpi i szybciej na naszych się zużywa i tego bym sie najbardziej obawiał ale to wszystko idzie sprawdzić no i podstawowa sprawa bezwypadkowość autka z raczej ciężko cokolwiek powiedzieć nie ma jak jechać i zobaczyć a przebieg autka realny nie wszystkie muszą mieć 300-400 tys :)

życze udanego zakupu

Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Filon: jakie lampy po liftingu?

 

Yyyyy czy oby ten model jest wypasiony? Echhh te opisy na allegro.

 

Ja mam przlatane prawie 200k km i kierownica jest lekko starta, a sam stan techniczy bardzo dobry.

 

Musisz jechać i bardzo dobrze się przyjrzeć.

Opublikowano

chyba chodzi o tylnie lampy z białym kierunkiem,

 

do wypasu rzeczywiscie brakuje mu kilku drobiazgow, typu CD podgrzxewane fotele, multifunkcji w kierownicy itp

 

co dokierownicy to ja mam 180 tys i jest wytarta na tyle ze zaczyna mi sie nie pdobac, natomiast wytarczie kierownicy zalezy glownie od sposobu uzytkowania auta i od kierowcy dlaczego?

 

mialem okazje jezdzic caly tydzien fordem fiestą z mojej firmy ktorą uzytuje moja kolezanka od kilku dobrych lat, bylem zszokowany jak zobaczylem na licznik ponad 320 tys !! auto w srodku jest jak nowe ! ZERO jakiegokolwiek wytarcia, spokojnie mozna mu cofnąć licznik do 15 tys km !!

 

pozdrawiam

 

ps moja bumcia tez ma taki kolor i mi sie bardzo podoba, ladniejsza od czarnej :mrgreen:

Pozdro


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=58477 moje rozwiązanie turbo dziury 320d

Opublikowano

No włąśnie o te kierunki mi chodzi. Przed liftingiem były pomarańczowe- takie wiejskie jak moje :)

 

Co do kierownicy i wytarc to fakt ze nie jest to jednoznaczny wyznacznik ale czasami może dać do myslenia.

Żona miała kiedyś Artre II 1.6 benzyna + gaz od nowości. Silnik chodzi jak diesel :D ale w środku to nówencja salonówka, bez otarć zadrapań wytarc wysiedzeń. Zawiecha bez stóków puków trzesionek. Auto serwisowane cały czas- jak coś stukało szef do serwisu na wymiane wysyłał. NIby nic szczególnego ale to autko miało 350 tkm!!!!!! przez 4 lata zrobione!!!!! Po cofnięciu na 100 tkm i korekcie brzmienia silnika :D można by sie nie kapnąc na podstawie wytarć!

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.