Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
miałem taki przypadek w mojej becie ale po zmianie opon, okazało się że dostałem bieżnikowane po których założeniu kierownica miała drgania. opony wymieniałeś już kiedy występowały drgania więć myślę że wulkanizator wyważał je i to nie będzie ich wina. pewnie częsci układu zawieszenia kończą swą żywotność i to od jego sprawdzenia wypadało by zacząć.
Opublikowano

Fakt ze bieznikowane czesto sa do kitu (choc niektorzy je chwala),

ale jeszcze raz zaczalbym od wywazenie.

Ostatnio sam mialem taki przypadek ze po zmianie opon zaczynalo trzasc mocno , powyzej 130 - 150. Okazalo sie ze chlopaki niby wywazyli ale kola (felgi) mialy bicie i musialem dac je do prostowania, po tym jak reka odjal :)

nie mowie ze nie jest cos z zawiecha - ale prosciej od kol zaczac :)

Gdyby pan Bóg był za przednim napędem - chodzilibyśmy teraz na rękach ;)

http://miniurl.pl/becia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.