Skocz do zawartości

robertoopole

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    opole

Osiągnięcia robertoopole

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. DO kierasek1: zwykle przy włączaniu zapłonu można usłyszeć pompę, włącza się ona na chwilę po przekręceniu kluczyka a następnie przy rozruchu ("kręceniu" rozrusznikiem) jeśli jednak nie słyszysz posiągnij w górę tylna kanapę i za siedzeniem PASAŻERA (prawa strona) jest pompa z czujnikiem, odkręć 4 sróbki i zdejmij ten węższy przewód paliwowy, przy kręceniu rozrusznikiem powinno płynąć paliwo jeśli nie płynie sprawdź czy dochodzi napięcie do pompy. jeśli masz możliwość podjechania na kanał to istnieje jeszcze szybszy sposób: Sciagnij wężyk przy filtrze paliwa(pod zbiorniczkiem z olejem wspomagania) i pokręć rozrusznikiem
  2. a w jaki sposób poznać że zamiennik jest dobry? juz myslałem że kupię podróbkę ale na forum pisza aby nie kupować od "natalifs" (czy coś takiego) a to oni sprzedaja zamienniki... doradź jaka kupić, jeśli znasz firme to podaj jej nazwe. dzięki!
  3. witam. mi również dzisiaj padła pompa paliwa a powodem usterki był filtr zakładany na końcówce ssącej który nie wiem w jaki sposób spadł... pompa musiała wciągać zanieczyszczenia i w skutek tego przestała działać. myślę że przebieg samochodu nie ma większego znaczenia (w moim przypadku 206tyś.km) zastanawiam się jaka pompę kupić, zamiennik nowy czy używaną oryginalną?
  4. dzięki za zainteresowanie. Zacznę od początku: podczas jazdy samochodem nagle zgasł silnik, po sprawdzeniu kilku rzeczy okazało się że na pompę paliwa nie dochodzi zasilanie, sprawdziłem bezpiecznik ale był ok, więc postanowiłem sprawdzić przekaźnik, wtedy okazało sie ze nie dostaje masy. napisz dokładnie co z czym mam połączyć i co może być ewentualną przyczyną braku masy. pozdrawiam i dziękuję
  5. co może być powodem braku masy na przekaźniku pompy paliwa? myślałem że poszedł mi prekaźnik ale po sprawdzeniu okazało się że jest ok, zrobiłem taką prowizorkę i pociągnąłem przewód z masy do bolca przekaźnika i działa ale nie chcę tego tak zostawiać...
  6. robertoopole

    stuki przy ruszaniu

    przyczyną stukania okazała się (tak jak większość stwierdziła) tuleja wachacza tylnego (pod tylnymi drzwiami- w moim sedanie) koszt tuleji 43 PLN + śruba 0,80 PLN (śruba musi być wytrzymałościowa)
  7. kolejny mały problem: na wyświetlaczu mojego samochodu zaświeciła się kontrolka zużytych klocków hamulcowych, klocki wymieniłem a lampka świeci. domyślam się że trzeba będzie wymienić ten czujnik i mam takie pytanie czy jeśli to już zrobię to kontrolka zgaśnie czy muszę kasować komputerem...? wiecie gdzie go kupić w sieci? pozdrawiam
  8. świetna ksiązka. oglądałem ją ostatnio w opolskiej księgarni, koszt:63 PLN, wydawało by się że sporo ale ile pomoże... wielkie dzięki za wersję elektroniczną. pozdrawiam
  9. robertoopole

    stuki przy ruszaniu

    mam podobnie. kiedy ruszę gwałtownie do przodu czy wstecz coś stuknie, czasami kiedy jadę po "polskich drogach" szczególnie wrocław stukanie powtarza się. byłem z tym u kumpla i najprawdopodobniej to jakieś poduszki przy wale. w przyszłym tygodniu ma mi robić ręczny i przy okazji dokładnie przyjrzeć się temu stukaniu. jak tylko dowiem się czegoś więcej dam znać...
  10. ktoś tam napisał że pasek wymienić co 40-60 a rolki, napinacze i pompę co 80-120- nie róbcie tego!!! to bez sensu. wiem z własnego doświadczenia. jak już pisałem ostatnio miałem wymieniany rozrząd około 115000 km temu i jest ok ( m40 ) jak wymieniać to całość.
  11. dokładnie co 40 000, również mam m 40 i ostatnio wymieniany rozrzad przy lekko ponad 100 000, teraz mam na blacie 215 000 i zaczynam myśleć o wymianie, dopiero zaczynam... choć dobrze wiem że takich rzeczy się nie robi... teraz okolo 600 PLN a po strzałe około 4 000 PLN, jak znajdę taniego mechanika :D
  12. tak też przypuszczałem... od czego zacząć, odpowietrznik to ta skrzyneczka w pobliżu filtra powietrza? jest tam coś takiego okrągłego do czego są podłączone przewody i niebieski wężyk którego koniec jest przy baku. a z tego niby (moim zdaniem) odpowietrznika wychodzi jeszcze taki wężyk z którego pod czas pracy silnika ucieka powietrze (jest on skierowany w dół w pobliżu zbiornika wspomagania, silnik m40). cholera, kogo bym nie zapytał to nie wie o co mi chodzi... nie chcę ponownego wciągnięcia baku i kupna nowej amortyzacji pompy. POMOCY! :modlitwa:
  13. witam. już kiedys pisałem w tej sprawie, niestety otrzymałem tylko jedna podpowiedź z której nie mam zamiaru skorzystać- "sprzedaj samochód"... OK, tak na poważnie bo chce jeszcze pojeździć tym autem. Mój problem wygląda następująco- odpalam samochód, silnik popracuje chwilę (około minuty) następnie gaszę, odkręcam korek wlewu paliwa i zaczyna się wsysanie powietrza, i to jak! trwa to około 2-3 sekund ale dlaczego??? kiedys tak miałem w kadecie ale po tygodniu od momentu jak zaczęło się to dziać rozwaliłem go i nie dowiedziałem się co było przyczyną... :D co to może być, miał już ktoś z was taki przypadek? mam nadzieję że tak :D i uzyskam zadowalającą mnie odpowiedź na moje pytanie. pozdrawiam
  14. witam. w najbliższym czasie planuję wymienić amortyzatory w e36 1.6 sedan. oglądałem na allegro propozycje sprzedających i zaóważyłem że największą popularnością cieszą się amortyzatory bilsteina. w bmw które posiadam jeszcze nie wymieniałem zawieszenia a w przypadku innych samochodów kupowałem tylko monroe. napiszcie jakiej firmy amortyzatory macie w swoich samochodach i czy jesteście zadowoleni z ich pracy. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.