Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich ponownie

 

Rozważam zakup E34 i jak to zwykle bywa na początklu miało być 525, a w miare poszukiwań pomyślałem o V8 - ten dźwięk i

 

Tylko pytanie, czy 530 czy 540? Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jak wygląda awaryjność, najpowszechniejsze usterki i koszty utrzymania tych modeli w porównaniu do 525?

 

Z góry dzięki

 

YatzeK

Opublikowano

koszty rosną proporcjonalnie do radości z jazdy a co za tym idzie do pojemności silnika.

Większy silnik=radość=koszty.

Opublikowano
Tak szczerze to nie odczulem jakiegos powaznego zwiekszenia w kosztach utrzymania po zakupie V8. W codziennej eksploatacji odczuc mozna jedynie wieksze spalanie, 2l wiecej oleju przy wymianie oraz to, ze trzeba kupic 8 swiec do wymiany a nie 6 ;) Pozatym rzadsze sprawy to 8x cewka 2xsonda lambda ale tego sie nie wymienia co kwartal prawda ?

pozdrawiam

mavic

Opublikowano

I ja też piszę BIERZ 540 :!:

Ja teraz żałuję :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

No ale nic może w przyszłym roku... :cool2:

BMW wieczna miłość...
Opublikowano

-Oczywiście szukaj 540 :8) niestety znalezienie zadbanej 4,0 w manualu graniczy z cudem :shock: a automaty są dość problematyczne :idea:

 

-530 V8 jest sporo zarówno w manualu jak i w automacie;

 

-Pytasz o koszty-miałem 525 i 530 V8,ta pierwsza bardziej się psuła bo był starsza, paliła litr mniej i doznania z jazdy były takie sobie... V8 to klasa sama w sobie-silnik naprawdę pięknie się wkręca,szczególnie powyżej 100...dużo lepiej niz 525...ale to wszystko pikuś :) -wystarczy posłuchać V8 dlamnie to było podstawowe kryterium zakupu 530i! !.Troche mi tego brakuje w e39 :cry:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Śmiało mogę polecic 540i głowna różnica to trochę większe spalanie, pozatym służy mi bezawaryjnie, raz urwał się wsteczny ale mam naprawione na nowych częściach które fabryka już poprawiła, więc powinien być spoko na przynajmniej kolejne 280tys :) Podsumowując jak dobrze trafisz to bedziesz jezdził i tylko olej wymieniał :) jak źle to popłyniesz :/
Opublikowano
uwazaj na pompe oleju, lubi sie odkrecic...
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
byl jaks post ze komus sie v8 zatarl. i pare innych potwierdzajacych, ze niemal zawsze w m60 po odkreceniu michy pompa jest luzna, albo brak juz ktorejs srobki.
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano

Witam!

 

Jak się za mocno poluzuje to już po silniku. Z tego co na forum można wyczytać to po ok 150kkm warto zdemontować małą miskę oleju i skręcić i przykręcić pompę na Locktite.

Jak chcesz więcej wiedzieć poszukaj na forum było o tym.

 

Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.