Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Od razu przyznam się bez bicia: zalałem Lotosa Mineralnego 15W40 za 50 zł z zamiarem jego wymiany po 8 tyś. km.

 

Sprawa wygląda tak, że stary olej był już czarny i nie było problemów ze sprawdzeniem poziomu. Teraz jest i to mega! Wyciągam bagnet i muszę najpierw DOKŁADNIE DO SUCHA wystrzeć cały bagnet, potem włożyć, wyjąć i WPATRYWAĆ się przez minutę gdzie jest suche a gdzie mokre, poza tym po wyjęciu bagnetu zawsze kapią z niego gdzieś tak ze dwie kropelki oleju i czasami mam wrażenie że ten olej to już cały spłynął z tego bagnetu i naprawdę MEGA trudno jest dostrzec poziom oleju na bagnecie :(

 

Da się czegoś dodać do oleju żeby był ciemniejszy?

Opublikowano

Najpierw musiesz się udać do okulisty.

Olej sam zrobi się ciemniejszy za kilkaset klilometrów.

Opublikowano

Ze wzrokiem wszystko ok, zapewniam :P

 

Przejechałem już około 300 km od wymiany i nadal praktycznie nie da się rozróżnić, jakby po prostu od razu podczas wyjęcia spłynął z bagnetu, coś tam widać z profilu (grubość), ale nic wyraźnego. Serio mam problem, bo powiedzmy że mooooże jest tam jakaś granica około punktu MAX.

 

Przy spuszczeniu starego oleju odkręciłęm również filtr i samochód został tak na całą noc, więc naprawdę co mogło to ściekło z silnika i z 5 litrowej bańki zostało mi około 1,2 litra a do M40 wchodzą 4 litry, więc trochę dziwne żeby był max, zwłaszcza że jeszcze filtr trochę weźmie oleju.

Opublikowano

Ja w 325 miałem też jakieś dziwne problemy - nie widziałem oleju, potem wydawało się że za dużo, jak zrobił się czarny, to wszystko ok. Tym bardziej że był to pierwszy olej po remoncie więc myslałem że coś nie tak z głowicą, no ale po kilku tysiakach nie sprawdzałem, potem było ok. przez 10 000 zerzarł może ze 200-300ml, więc jestem spokojny . . .

Magia . . . . .

:8)

Opublikowano

W bagnecie są dwie dziurki-MIN i MAX, jeśli obie są wypełnione olejem, to poziom jest MAX, jeśli tylko niższa, to jeszcze nie ma tragedii. Odpowiednie światło też dużo daje.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

A ja odpowiem Ci w ten sposób:

Do każdego modelu beemki jest inny rodzaj bagnetu. Dobiera się go odpowiednio do numeru nadwozia. Być moze masz nie od swojego modelu.

Po przywiezieniu mojej trojki z niemiec mialem ten sam problem. Zamowilem oryginalny bagnet po uprzedniej konsultacji w WFK BMW w Wejherowie.

Bagnet kosztowal mnie okolo 45 zł. teraz pokazuje znakomicie.

Żyj z pasją !
Opublikowano
No przecież wystarczy po wyjęciu bagnetu wytrzeć go do sucha np.papierowym ręcznikiem,włozyć go ponownie i znowu wyjąć i musi być widać stan oleju.Nawet dopiero co wymieniony jest widoczny w postaci wilgotnego filmu na bagnecie. :cool2:

Ty mnie nie ucz jak sprawdzać olej, gdybym nie miał problemu to bym nie pisał takiego tematu :cool2:

 

Jakos to mniej wiecej widze, zrobiłem już 500 km na nowym oleju, poziom mam 5 minut0 po zgaszeniu silnika 3/4 a po kilku godzinach 2mm poza MAX, już to jakoś rozpoznaję, ale i tak ciężko to widać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.