Skocz do zawartości

obroty oscyluja od 500 do 800-900obr/min dlaczego???????


krzysiek88333

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Już mnie szlag trafia jak jeżdze po miescie poniewaz nieważne czy na zimnym czy na ciepłym silniku jak wcisne sprzegło lub wrzuce luz tak mi wolne obroty skacza ze szok od 500-800,900obr?min!!!!!!!!!! nie zawsze sie tak dzieje nieraz sie to uspokoi jak długo pojeżdze! to zaczyna sie tak uwazam ze jak odpale auto i ruszam z jedynki to jak puszczam sprzegło i dodam za mało gazu i tak go przymuli i póżniej dodam wiecej i puszcze całkiem sprzegło to wtedy sie zaczyna.... normalnie juz niemoge!!!!!! swiece wymienione zadnego lewego powietrza nie łapie normalnie wchodzi na obroty

paski powymieniane olej w normie paliwo jest ...... no juz sam niewiem!!!...

Moze reset kompa z działu zrób to sam???????no juz niewiem co zrobic!!!!auto ma 135tys przebiegu i jest z '98roku to niewiem czy to juz by był krokowiec.....??? juz niewiem co to moze byc/!!!!!!!!!!POMOCY!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe no dziwna sprawa jest z tymi obrotami! dzisiaj miałem robic reset kompa i pomyslałem jeszcze a przejade sie i zobacze czy dalej i odziwo dzisiaj nie skakały!!!ja niemam pojecia co to moze byc! lambda raczej nie bo by mi głupoty ten licznik spalania pokazywał i jak bym hamował silnikiem to by nie pokazywał 0L!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe no dziwna sprawa jest z tymi obrotami! dzisiaj miałem robic reset kompa i pomyslałem jeszcze a przejade sie i zobacze czy dalej i odziwo dzisiaj nie skakały!!!ja niemam pojecia co to moze byc! lambda raczej nie bo by mi głupoty ten licznik spalania pokazywał i jak bym hamował silnikiem to by nie pokazywał 0L!!!!!!

 

Oj, mylisz się. Ja miałem zepsutą lambdę, spalanie było normalne, żadnych anomalii, zegary wszystkie też działały tak, jak powinny. Na trasie zero problemów, ale jak dojeżdżałem do świateł, wrzucałem luz, to się zaczynała zabawa: obroty falowały od 400 do 1000RPM. Miałem nawet dziwne myśli, że może te obroty falowały, bo w czasie jazdy chłodne powietrze szło do stożka a na postoju gorące nie jest wywiewane spod maski i stąd może problem. Okazało się, że nie tu tkwi błąd.

Pojechałem na komputer, a tam co? " Panie, lambda zepsuta, trzeba wymieniać".

Od wymiany sondy silniczek chodzi cacycho. Sugeruję więc, abyś poszukał w tym kierunku, a nuż widelec to jest usterka?

 

Pozdrawiam i powodzenia w diagnozie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli te falowania występują tylko na gazie to jedź do gazownika niech Ci wstawi stabilizator wolnych obrotów(jeśli wie co to jest i jak to wygląda) i po sprawie.Mi też falowała,a po wstawieniu stabilizatora jak ręką odjął.Po przejechaniu 60 tys żadnych problemów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja gazu nieposiadam i niemam zamiaru posiadac!!!!!!!

Mądrze prawiesz kolego :dance:

Zeczywiscie sprawdzic mozesz tez lambde, ale to kosztuje tak czy inaczej a czyszczenie krokowca nie.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

No i co się kolego okazało w Twojej sprawie?

 

Mam bardzo podobny problem tylko w m50b25 z Vanosem. Czasami oborty skacza, czasami nie. Mechanik mi mówił, że po podłączeniu kompa nie wyskoczył bład sondy, ale podejrzewam, że to jej wina.

 

Chciałbym wiedzieć, jak uporałes sie z problemem ;)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.