Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Miałem dziś wymienianą turbine w 530D , po jej wymiane okazuje sie że po odpaleniu silnika pod korkiem wlewu oleju jest cisnienie oraz olej wywala przez bagnet. Co sie mogło stać? Czy cos sie przytkało, czy pierscienie. W momencie kiedy padła mi turbina , wywaliła ona 5 litrów oleju z silnika. Jakaś podpowiedz?
Opublikowano
musisz zmierzyć kompresje - w 2.5tds taki objaw to na 100% dziura w tłoku więc najprawdopodobniej w Twoim 3.0 jest coś podobnego
Opublikowano
Moim zdaniem to coś mniej drastycznego (i zyczę Ci tego) a mianowicie uszczelka pod głowicą. Ciśnienie gazów przedostaje się do kanałów olejowych i wywala olej. Podobne przypadki są z płynem chłodniczym jak ciśnienie ucieka do kanałów chłodzenia.
Opublikowano

No właśnie ktos mi podpowiedział abym sprawdził filtr odpowietrzenia skrzyni korbowej, tylko gdzie on jest ? Jakgby nie było 5 litrów oleju poszło w wydech i kolektor ssący może i przytkało ten filtr.

Witam!

A moze to brak odpowietrzenia cos się przytkało!

Opublikowano
Zrobione, przyczyną ciśnienia pod korkiem wlewu oleju oraz wywalania oleju przez bagnet był zapchany separator oleju wraz z zaworem. Warto go wymieniać na nowy co jakiś czas, nr.części 11 12 7 793 163, stosowany jest w modelach 2,5 3,0 D E46 E39 X5.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
czy w 2,5 TDS - także jest jakis separator czy cos innego- czy ktoś mnie naprowadzi o co chodzi.....

BMW - Będziesz miał wydatek...niestety prawda

TDS - Trudno Dojść Sedna... oj bardzo

myślisz że BMW to dobre auto - przesiądź sie na Toyotę...zobaczysz jak się myliłeś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.