Skocz do zawartości

Jak to w końcu z tymi cegiełkami - pyta laik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość. Użyłem opcji szukaj i przejrzałem kilkanaście tematów odnośnie kasowania inspekcji i oil service. Moje pytanie jest jednak bardziej lakoniczne. Jak ma wyglądać ten status już po resecie? Mają się wszystkie zapalać przy włączeniu zapłonu czy też żadna? Obecnie jak przekręcę kluczyk to świecą mi się dwie zielone (trzy pierwsze już nie) , natomiast nie świeci się ani pomarańczowa ani czerwona. Co to oznacza i jak ma to wyglądać kiedy już pokasuje oil service oraz inspection ?

 

 

Dziękuje i pozdrawiam.

Opublikowano

Po wykasowaniu (resecie) Oilservice świecą się wszystkie zielone cegiełki (5) w momencie przekręcania kluczyka,po włączeniu auta gasną i nie świeci się nic. W czasie normalnego używania samochodu, wraz z upływem kilometrów gasną kolejne kontrolki zielone i jak zgasną wszystkie, to zapala się żółta i napis Oilservice, co znaczy,że kolejna wymiana oleju nadeszła.

Jeśli masz Inspection, to świeci się ono nawet po uruchomieniu auta przypominając o sprawdzeniu jego podzespołów.

Jakieś pytania?

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Dzięki. A mógłbyś mi powiedzieć jeszcze co z ostatnią diódką tą czerwoną ? Kiedy ona się zapali ?

 

Bo na początku myślałem że zielone cegiełki dotyczą tylko Oil Service a pomarańczowa i czerwona Inspection (tak przynajmniej mi się wydawało z ułożenia - bo mniejwiecej jak sie popatrzy pod światło to leżą te cegiełki kolejno pod napisami Oil S. i Insp.)

 

 

.... Dzięki za odpowiedź.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
po co to kasowac wogole?u mnie sie swieci i jakos mnie to nie drazni
Teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa. Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa , ale nic nie wiemy
Opublikowano
po co to kasowac wogole?u mnie sie swieci i jakos mnie to nie drazni

jak są trzy zielone to jest ok, jak są dwie to też, jak jest jedna trzeba się rozglądać za olejem, jak jest żółta trzeba zmienić (dolewać się nie opłaci), do tego są kontrolki, a jak pojawi sie czerwona to się robi tak jak przy żółtej tylko że już nawet się nie odpala auta na chwile.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.