Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od niedawna stalem sie szczesliwym posiadaczem 325tds 1995 rok.Zauwazylem pare nieciekawych objawow:

1. nie chodzi rowno na zimnym silniku

2. na rozgrzanym jezeli odejme troche noge z gazu, jadac

na jakimkolwiek biegu , daje sie wyczuc lekkie szarpanie, jakby przerywal delikatnie, lub jakis gar przestawal palic.

jednoczesnie auto bardzo ladnie przyspiesza z milym wcisnieciem w fotel

 

Czy ktos sie orientuje od czego zaczac poszukiwania usterek?

 

 

pawel

Opublikowano

Witaj w Klubie !

Zanim zganią Cię za nieszukanie w starych postach, odpowiem na 1 pyt.

Silnik krokowy (regulator wolnych obrotów). To ustrojstwo skutecznie potrafi zakłócić pracę silnika w postaci falujących obrotów.

Resztę znajdziesz w ostatnich postach

 

Powodzenia.

Pozdrawiam

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)

Cześć Pol,

 

ganiać nie bedą ale stosuj się do zasad bo to dzięki nim jest tu jednak porządek :wink:

 

Tak poza tym to witaj na forum :D

 

Poczytaj posty, wpisz w wyszukiwarkę pompa wtryskowa i wszystko juz bedziesz wiedział. Tak na marginesie to masz już przebieg ok.250000 km. Każdy inny to kłamstwo.

 

Pozdrawiam - Krzysiek.

Edytowane przez krzysiek 525tds

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
Witaj w Klubie !

Zanim zganią Cię za nieszukanie w starych postach, odpowiem na 1 pyt.

Silnik krokowy (regulator wolnych obrotów). To ustrojstwo skutecznie potrafi zakłócić pracę silnika w postaci falujących obrotów.

Resztę znajdziesz w ostatnich postach

 

Powodzenia.

Pozdrawiam

 

to znaczy obroty nie faluja, tylko trzesie silnikiem, jakby nierowno chodzil, oborty trzyma

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Musisz wyregulować dawkę paliwa i zrób to w warsztacie z komputerem i wiedzą bo inaczej to szkoda zachodu. Po regulacji powinno być ok. Powinno i dobrze by było jak bedzie.

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
Musisz wyregulować dawkę paliwa i zrób to w warsztacie z komputerem i wiedzą bo inaczej to szkoda zachodu. Po regulacji powinno być ok. Powinno i dobrze by było jak bedzie.

 

Krzysiek.

 

mozesz kogos we wroclawiu polecic?

Opublikowano

jest nowe info, objawy nasilaja sie wraz ze mniejszaniem sie poziomu paliwa w baku, przy pelnym baku smiga jak nowka, czy jest w tym samochodzie pompka podawcza ?

 

pawel

Opublikowano
jest nowe info, objawy nasilaja sie wraz ze mniejszaniem sie poziomu paliwa w baku, przy pelnym baku smiga jak nowka, czy jest w tym samochodzie pompka podawcza ?

 

pawel

 

Albo filtr paliwa.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jest pompka paliwa, i musi podawać paliwko - ale nie wiem czy cały czas czy tylko przy rozruchu (jest w baku paliwa).

 

Pozdrawaim - Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
musi podawać paliwko - ale nie wiem czy cały czas czy tylko przy rozruchu (jest w baku paliwa)

 

Nie mam tds, ale z tego co wyczytałem tu na forum to pracuje ona tylko przy rozruchu.

Opublikowano

zalóz przezroczsty przewod paliwowy od przewodu, ktory idzie ze zbiornika do filtra zobacz czy ida w nim banki powietrza. jak tak to mozesz miec zapchany smok albo oderwał sie od"podlogi" zbiornika to czest sie zdarza.

jezeli banki nie ida to zloz teraz przewód przezroczysty od filtra do pompy jak beda szły banki tzn. ze filtr brudny.pompka w zbirniku chodzi tylko przy rozruchu. ale ja u siebie wywalilem i tez dziala bez zarzutu.

pozdro.

e39 3.0D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.