Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ostatnio bylem u mechanika na kompie i on powiedzial ze nie pracuje mi czujnik podcisnienia w kolektorze ssącym czyli tzw mapsensor i to jest powodem falowania obrotów na biegu jałowym. Ja bardzo nie wiem co to za czujnik i gdzie to sie znajduje i czy wogole on ma racje. Co o tym sadzicie.
Opublikowano
:duh: no niezły ten mechanik, w BMW nie ma map-sensora, jest przepływomierz (map-sensor jest w niektórych samochodach używany zamiast przepływomierza - np w niektórych oplach lub fiacie SC)
www.turboBMW.pl
Opublikowano
a może żle zrozumiałeś goś mówił MAF a nie MAP

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano
a może żle zrozumiałeś goś mówił MAF a nie MAP

 

poczytaj uważnie, mochanik mówił o czujniku podciśnienia nie o przepływce

www.turboBMW.pl
Opublikowano
pytanie było kierowane do autora postu

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano
a co do wymiany mechanika to zmiana jest chyba konieczna jak gosciu sie nie zna za bardzo tomam jezdzic i słuchac jego rad co trzeba jeszcze zrobic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.