Skocz do zawartości

"Żabki" w najmniej odpowiednim momencie !!!!!!!!??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatnio pojawił się w moim aucie pewien drażniący problem. Otóż kiedy jeżdżę na benzynie i przeciągnę go na I biegu prawie do końca po czym szybka zmiana biegu na II i wtedy ....... silnik dostaje krótko trwających drgawek !!!! 3-5 sekund skacze jak żabka po czym ciągnie dalej ?!?!?!? Podobne objawy są na pozostałych biegach ?!?!?!?!?! Ostatnio zauważyłem że sytuacja zdarza się też kiedy ostro wchodzę w zakręty (nierzadko z poślizgiem) ?!?!?!?!? Wykluczam zbyt małą ilość paliwa w zbiorniku bo paliwo tam jest (zawsze koło 20 litrów) !!!!! Co ciekawe nie dzieje się tak na gazie ?!?!?!?! Może ktoś spotkał się z czymś podobnym i może mógłby mi poradzić co mam sprawdzić i czego szukać ?????

Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich miłośników marki ;)

Opublikowano

Niestety obawiam się że to nie to :( zbiornik miałem zatankowany ponad 30 litrów (pojemność 80L) i było to samo .... poza tym wcześniej nawet jak świeciła się rezerwa to nic podobnego do tego co opisałem wcześniej się nie działo !!!!! Dzięki za radę ale to chyba nie to :( :( :( .... Choć dla pewności zatankuję i sprawdzę to jeszcze ;)

Pozdrawiam

Opublikowano
Duze prawdopodobieństwo w takim razie że twoja pompka pracuje ale nie wytwarza takiego ciśnienia jak należy . Załuz inną na próbe jak masz możliwość
Wczoraj , dzisiaj , jutro BMW
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Filtr paliwa wymieniałem dość dawno więc chyba zrobię to jeszcze raz ... pompa chodzi bez zarzutu choć ciśnienia nie sprawdzałem .... w każdym bądź razie na postoju kręci do odcięcia i to bez najmniejszego problemu ... ale ... zauważyłem coś niepokojącego !!! Kiedy na postoju wciskam pedał gazu dość płynnie motorek wkręca się na obroty jak trzeba a z dwururki normalnie czysty tlen wylatuje ;) (bezbarwne spaliny) ale kiedy z obrotów jałowych wcisnę pedał gazu energicznie do przysłowiowej dechy to motor w dolnej partii obrotów prychnie kichnie (co prawda delikatnie) po czym z dwururki wypuści trochę czarnego dymu i wkręci się na maksymalne obroty ?!?!?!?!?

CZYM TO MOŻE BYĆ SPOWODOWANE ?!?!?!? i czy może to mieć jakiś związek z tymi "żabkami" przy zmianie biegu ?!?!?!?!

Dajcie znać jeśli coś wiecie na ten temat ...... Z góry dzięki

Pozdrawiam

 

PS .... zapomniałem dodać że nie miałem nigdy problemów z "ubytkami oleju" !!! Ale teraz nie jestem pewien ?!?!?

Opublikowano

Świeczki też wymieniałem ale już minęło trochę drogi (i czasu) będę musiał jednak wymienić je jeszcze raz. A co do powietrza to też miałem takie podejrzenia dlatego wymieniłem filtr na stożek K&N przeznaczony do tego motoru ... ale jak widać nie pomogło (niestety :( )

Zastanawiam się nad wymianą sondy ale chciałbym ją jeszcze sprawdzić .... muszę chyba poszukać na forum jakie wartości powinny pojawić się na wyświetlaczu miernika ;)

Dzięki za podpowiedzi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.