Skocz do zawartości

[E39] Dziwny objaw - delikatne dławienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
na biegu jalowym autko idealnie kreci do wysokich obrotow..natomiast jak jade na 1 lub 2 i delikatnie naciskam gaz...da sie wyczuc jakby go cos tlamsilo..cos jak efekt zabki ale w malym stopniu..ma ktos jakies pomysly?? aha...normalnie na wolnych obrotach chodzi stabilnie...moze swiece?? a moze silnik do remonttu?? pomocy !!!
Opublikowano

Na pewno silnik do remontu ,po prostu już stary jest i sypie się 8)

 

A swoją drogą dużo można o tych obiawach gdybać :roll:

 

Jeździj aż coś się nie sypnie :wink:

Opublikowano

Na 99% zapieczone wtryski. To normalna sprawa dla aut uzytkowanych na gazie. Praktycznie kazdy z moich znajomych mial takie objawy po kilkudziesiecu tysiacach przejechanych na LPG. Mozesz wymienic, mozesz wyczyscic mechanicznie albo uzyc specjalnego dodatku do paliwa czyszczacego wtryski.

Pozatym rozgrzej dobrze autko i przepal je porzadnie na benzynie na obrotach w granicach odciecia zaplonu. Daj mu w palnik na dobre kilka minut (moze jakas agresywna przejazdzka po miescie?). Powinno pomoc ale z czasem bedzie sie powtarzac.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Ja zaplacilem po 42 zl/sztuka. Sprawdz najpierw na kompie czas otwarcia wtryskow, jesli jest za dlugi to wlasnie wtryski. W symie ta wymiana wyszla mnie taniej niz bak paliwa z dodatkiem do czyszczenia wtryskow ktory nic nie dal. Mozna tez czyscic wtryski ale u mnie to nie mialo sensu bo przy gazie 2 byly zupelnie wypalone.
Opublikowano
a jak to dokladnie ma byc z tym sprawdzeniem na komputerze?? czas otwarcia wtryskow?? hmmm a mozna stan wtryskow ocenic jakos wizualnie???
Opublikowano

Ja mialem podobny problem.

Rano zapalam autko jest w porzadku obroty trzymaja silnik pracuje rowno.Nastepnie zaczynam przyspieszac nie za mocno ale zdecydowanie i czulem lekkie naprawde lekkie szarpniecia tak jak by cos lekko trzymalo cos w stylu zabki tak jak napisales.Najciekawsze bylo to ze dzialo sie to tylko na zimnym silniku nie wiem jak u Ciebie.

Zylem z tym problemem ale gdy poczytalem posty na tym forum ile znaczy dla silnika i ogrzewania termostat postanowilem go wymienic ,bez wzgledu na stan.

Stary mial otwarcie 82 stopnie

Nowy orginalny BMW 92 stopnie

Troszke odbiegne od tematu ale mysle ze sie przyda !

Po wymianie problem zniknal zaznaczam ze strasznie dlugo jakos osigal silnik temp.Sprawdzilem to i okazalo sie ze stary byl lekko nie domkniety do konca i po wsadzeniu do garnka z cieplo woda i podgrzewaniu otwieral sie cool ale zamylak barddddddzzzzzoooo pomalu.Natomiast nowy momentalnie tylko jak wyciagnalem z garnka.

Wiec teraz nie wiem czy moze cos zle podawal komputer z temperatura auta czy cos w tym stylu ale teraz mam :cool2:

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano

>>bayzel<<

 

Nie powiem Ci jaki powinien byc czas otwarcia, ale fachman od BMW od razu Ci powie czy jest dobry czy nie po odczytaniu danych z komputera. Natomiast wizualna ocena wtryskow jest jak najbradziej mozliwa po ich sciagnieciu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.