Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

No i mechanik powiedział że problemem mojego falowania jest za duża ilość powietrza. Ja sam robiłem szczelność dolotu, więc mogę za to ręczyć. Dodatkowo mam brzydką pracę silnika i głośną głowicę, szczególnie w zakresie 2500-3000 obr. Jest to metaliczny dźwięk jakby coś się tam w środku głowicy tłukło (!). No i jeszcze do wymiany są uszczelki pokrywki zaworowej....

Zastanawiam się co się bardziej opłaca, czy robić swoją głowicę (zaproponowano mi 800 pln robocizna+części=komplet), czy poprostu kupić od kogoś drugą używkę?

Skłaniam się ku pierwszemu, jednak jeszcze zapytam tu, może ktoś miał z tym do czynienia ?

Opublikowano

co to znaczy + części ?

tzn nowe zawory, uszczelniacze i inne pierdoły czy tylko uszczelki?

jeśli same uszczelki to ja w te 800 zet mogę jeszcze jako tako uwierzyć jednak wydaje mi się że koszt nowych części jest więkrzy niż te 8 paczek tak więc zapytaj się co ta cena tak naprawdę obejmuje a używaną i tak pewnie trzeba będzie poprawić więc koszty będą podobne tak czy siak ja bym robił swoją

Opublikowano

tak jak pisze gerro, coś tanio te części nie mówiąc o kompletnej regeneracji

 

a ja bym poszukał używanej w dobrym stanie (komplet z zaworami !!!) - ale w celu weryfikacji musiał byś na miejscu wyciągnąć parę zaworów i sprawdzić luz na prowadnicach + stan zaworów i gniazd (jak sie nie znasz to jedź z dobrym mechanikiem).

Jeżeli sprzedawca twierdzi że głowica jest igła to nie będzie miał obiekcji i pozwoli.

 

Na takiej zdrowej głowicy zrobisz pewnie następne 100 lub 200tys km. Do silników 2.0 można ich sporo znakleźć, koszt ok 800zł a swoją możesz jeszcze sprzedać odzyskując znaczną część kwoty

 

wg mnie jest to lepsza opcja niż taka niewiadomej jakości regeneracja z prowadnicami wytoczonymi w jakimś warsztaciku pod miastem i zaworami produkcji włoskiej lub "made by paradowscy"

www.turboBMW.pl
Opublikowano
a ja bym poszukał używanej w dobrym stanie (komplet z zaworami !!!) - ale w celu weryfikacji musiał byś na miejscu wyciągnąć parę zaworów i sprawdzić luz na prowadnicach + stan zaworów i gniazd (jak sie nie znasz to jedź z dobrym mechanikiem).

Jeżeli sprzedawca twierdzi że głowica jest igła to nie będzie miał obiekcji i pozwoli.

 

Dzięki za odp.

 

No to może ktoś jeszcze podrzuci kontakt do kogoś kto ma na zbyciu dokładnie taką głowicę? Silnik M50B20 6S01..

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja bym robil swoja bo kupujac nowa nie wiesz co bedzie moze byc w stanie idealnym a po zamontowaniu w aucie cos jej sie moze nie spodobac i koszty moga okazac sie wieksze. Swoja to swoja wiesz co z nia jest co bylo robione i czego mozesz sie spodziewac.
Orginał to orginał reszta to po prostu szpan...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na temat głowicy się nie wypowiem, bo już powyżej wszystko pisze.

Ja jeszcze bym się zastanowił, czy owy metaliczny dźwięk, to nie przypadkiem łańcuch rozrządu. Może być luźny, może być padnięta sprężyna lub łyżwa napinacza. Warto sprawdzić.

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.