Skocz do zawartości

swies_daniel

Zarejestrowani
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia swies_daniel

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. swies_daniel

    Sprskiwacze pomocy

    Jak slusznie kolega napisal PROBOWALEM opisac :mrgreen: A swoja droga bylem pewien ze ta mata jest ognioodporna a nie tylko wygluszajaca :?:
  2. swies_daniel

    Sprskiwacze pomocy

    Sprawdzic czy pracuje pomka spryskiwaczy przy zbiorniczku ale pewnie tak skoro wyplywa choc troche plynu. Punkt drugi i obstawiam ze to to, pod ognioodporna oslona pod maska zanim wezyk od plynu dojedzie do spryskiwacza laczy sie z taka plastikowa pierdola ktora zapobiega cofaniu sie plynu u mnie obydwa byly zapchane wywalilem je i dziala tylko ze twoj post przypomnial mi wlasnie ze musze kupic nowe w koncu kiedys :mrgreen:
  3. Nie ma sprawy kiedys jak z ojcem po kilku piwach wzialem sie za wymiane swiec to pozniej przez trzy dni nie moglem ustawic dobrze :mrgreen: Pozdro
  4. Wszyscy jak najbardziej macie racje taka jest kolejnosc zaplonu ale kable sa podlaczane po kolei 1,2,3,4 nie probuj podlaczyc inaczej bo nie odpalisz (sprawdzone)
  5. Wszystko co mozliwe juz zostalo wymienione ale dopiero po prawidlowym odpowietrzeniu zaczelo dzialac jak nalezy (nareszcie :mrgreen: ) ale i tak dzieki za rade kolego.
  6. Mam dokladnie to samo i podlacze sie do odpowiedzi kolegi ze najlepiej po prostu wymienic na jakas uzywana koszt to cos okolo 100 zl i bedzie jak nowe. A jak narazie to ja zastosowalem pistolet z szyfkami biurowymi bo moja odkleja mi sie tuz nad glowa i troche mnie nerwy poniosly, wyglada to jak psu z gardla ale narazie musi niestety byc
  7. swies_daniel

    wymiana termostatu..opinia

    do M44 tez jest w srodku ale nie da sie wymienic samego termastatu trzeba niestety z obudowa inna sprawa ze za orginal w salonie zaplacilem cos okolo 140 z obudowa i uszczelka i naprawde z calego serca polecam orginal ( zakladasz i masz spokoj na pare lat )
  8. Kurcze musze powiedziec ze nawet nie wiedzialem ze cos takiego istnieje, musze sie nad tym zastanowic, dzieki za info
  9. Jesli ktos bedzie4 mial podobne problemy to mowie do czego doszedlem. Wystarczy isc do kogos kto wie jak dobrze odpowietrzyc BMW zeby pokazal jak sie to robi i juz :mad2: Pozdro
  10. Wiesz co jak ci sie uda to napisz jak to zrobiles moze i ja sie zdecyduje. Pozdro
  11. No jesli chcesz zeby wygladalo ladnie to wystarczy ukryc ten kabelek w zalamaniach tapicerki mi osobiscie on nie przeszkadza, a jakosc wcale nie jest taka zla, jasne ze nie gra jak profesionalne audio ale moim zdaniem nie najgorzej. :mrgreen:
  12. Wszystkie te radia ktore zamiesciles wyzej maja jedna wspolna wade. Psuja sie strasznie !!! Ja tez jestem zwolennikiem orginalow i w tym momencie jestem szczesliwym posiadaczem 3 takich sprzetow. Dwa sie juz popsuly trzecie jak narazie dziala i chyba juz tak zostanie (mam nadzieje), np masz radio wlaczone ale sciszone jedziesz sobie wyprzedzajac na trzeciego i skupiajac sie na dzwieku silnika az tu nagle radia samo wlacza dzwiek na full :mrgreen: No ale jak juz trafisz na dzialajace to musze powiedziec ze dzwiek jaki daje razem ze standardowymi glosnikami mi wystarczy nie probowalem podlaczac wzmacniacza ale wydaje sie to mozliwe a jesli chodzi o muzyke z mp3 to ja kupilem zwykla kasete przejsciowke i taka jakosc dzwieku mi wystarczy (zreszta i tak wole dzwiek silnika) :mrgreen:
  13. Ja tez proponowalbym coupe ale nie wiem czy to nie dlatego ze sam takim jezdze :mrgreen: Jedno co wazne to tak jak wyzej nie napalaj sie na szrota sprawdz dobrze auto z dobrym mechanikiem. Aha i bardzo wazne nie lekcewaz seicento bo kiedys nawet nie bedziesz wiedzial co cie minelo. Ja mam E36 318 is M44 a moja dziewczyna ma zolte seicento i na starcie nie mam z nia szans ZADNYCH SZANS :mad2: aha to seicento z silnikiem 1.2 MPI od punto sporting :mad2:
  14. swies_daniel

    2 pytania!

    Doswiadczenia nie mierzy sie postami kolego co nie zmienia faktu ze ja takowego nie mam :mrgreen: Moja pierwsza odpowiedz tak jak i pytanie na samym poczatku tej dyskusji nie byla atakiem tak jak twoja odpowiedz, pozatym co za roznica mamy tu ustalic jaki masz problem w aucie a nie kto wiecej "zaliczyl" :twisted2: Przeprosiny przyjete hehe :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.