Skocz do zawartości

wahania temp. i coś nie tak z mocą.


jorgen

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Dzisiaj jadąc na trasie w pewnym momęci zauważyłem że wskazówka od temp. wychyliła się z pionu, więc do zjazdu, a wspazówka szubko cofneła sie znowu do pionu i tak kilka razy. Czego to bjawy termostat czy może wisko?

I jeszcze jedno autko coś strasznie zamula pedał gazu jest miękki i reaguje bardzo powoli tak jakby z opóżnieniem (odkręciłem filtr powietrza i nie ma oleju to chyba turbina cała)

prosze o waszą pomoc i diagnozę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w BMW dzieje sie to samo, a mianowicie czasami zaraz po odpaleniu samochod rozpedza sie strasznie powoli , jest taki zamulony, a gdy go zgasze i zapale ponownie to cieżko ma zapalić. Dzieje sie to czasami , nie zawsze, ostatnio gdy tak zgasilem i zapalilem ponownie wszystko bylo OK.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowietrzony uklad chlodzenia nie bedzie powodowal spadku mocy, sprawdz czujnik temperatury na silniku-ten co daje odczyty do ECU-nie wiem czy masz dwa czy jeden u siebie, ale to on bedzie raczej winien!!

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważaj bo to może być głowica!! Ja miałem to ostatnio w swoim e34- zapowietrzający się układ chłodzenia, grzanie, brak mocy- okazało się że uszczelka pod głowicą do wymiany. A wcześniej zmieniłem visco, termostat, oddałem chłodnice do czyszczenia i nic nie pomagało. Te silniki niestety tak mają że często pojawia się problem z głowicą.

Żółw się rusza...

Nie sprzedam mojego is-a (a na pewno nie tanio) :D

Fotki http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=96849

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwaga to nie zart :-) jak masz gaz w aucie to wystarczy odpalic i powochac plyn w chlodnicy, a tak na powaznie to jak glowica to musiasz sprawdzic czy wzrasta cisnienei w ukladzie tz odpal i zlap na przewod i popatrz czy przypadkiem niepompuje sie jak balon, jezeli szybko lapie temperature to jest ok, jezeli wzrasta do wysokiego poziomu a pozniej opada nagle i jest ok tz ze najprawdopodobniej termostat, jak wzrasta spada wzrasta spada, przypszczam ze wisco, jak temperatura dojdzie do wysokieo poziomy, zgas auto, zlap za wentylator i niech ktos odpali, jak nieutrzymasz w rekach tz ze wisco ok, jak niebedzie stawiac oporu to juz cos nie tak
www.auto-optima.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umuwilem moją e38 na wizyte w salonie BMW , troche zapłacę ale poddam ją pod generalne badania, szczerze to troche sie boje tak jak to ja mialbym isc na badania czy nie wyjdzie jakis AIDS albo cuś .... ;-) nie no zartuje, ogólnie chce sie dowiedziec czy wszystko OK z nią bo troche mnie martwi ten brak mocy czasami . . . ostatnio zauważyłem ze dzieje sie to po tym jak zatankuje samochod, i zaraz po tankowaniu odpale, chce wyjechac, a on jakis taki słaby, niby sie nie grzeje, temperature pokazuje OK ale nie wiem dlaczego tak sie dzieje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umuwilem moją e38 na wizyte w salonie BMW , troche zapłacę ale poddam ją pod generalne badania, szczerze to troche sie boje tak jak to ja mialbym isc na badania czy nie wyjdzie jakis AIDS albo cuś .... ;-) nie no zartuje, ogólnie chce sie dowiedziec czy wszystko OK z nią bo troche mnie martwi ten brak mocy czasami . . . ostatnio zauważyłem ze dzieje sie to po tym jak zatankuje samochod, i zaraz po tankowaniu odpale, chce wyjechac, a on jakis taki słaby, niby sie nie grzeje, temperature pokazuje OK ale nie wiem dlaczego tak sie dzieje

 

Ja ma e39 525 TDS z walnietą delikatnie głowicą. Delikatnie, bo moge jeździć. Jeżdżę ostrożnie max 110 km/h i max 2500 obrotów zrobiłem juz ok 2000 km i objawy są wciąż takie same. Jednak jak troszke poszaleję to zaczyna wzrastać temperatura, woda zaczyna sie gotować i własnie w tym momencie samochód zaczyna być jałowy. Z tego co wiem jest to normalny objaw. Przynajmniej TDSy, a raczej wszystkie beemki maja ZABEZPIECZENIE abyś własnie musiał stanąć a nie gazować jeszcze więcej żeby dobic auto. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. . . no ale widzisz, u mnie temperatura nie wzrasta , jest ciągle w środkowej pozycji , a samochod nieraz robi sie "jałowy" po godzinnym postoju . . . tak ze nie wiem co z nim . . . zwłaszcza ze dzieje sie to tak raz na 15 zapaleń :-/ ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi czy myślicie ze wine za to ze auto traci moc zaraz po odpaleniu mogą ponosić ŚWIECE ? , zauwazyłem ze gdy czasami probóje zapalić to tak jakby nie paliło mi na wszystkie swiece, i wtedy własnie zawsze auto jest takie mułowate, pozniej gdy zgasze i odpale ponownie bywa roznie albo jest OK albo musze czynnosc powtorzyc ? co wy o tym myslicie ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli dzieje sie to na benzynie to pczyczyna moze byc brak prawidlowego cisnienia na listwie!!!! Zawor zaczyna padac. jelsi obajwy pojaiwja sie goracy motorze to na Twoim miejscu sprawdzilbym bymm jeszcze cala instalacje wysokiego napiecia. Typowy objaw wzrostu opornosci pod wplywem wysokiej temperatury-wystarczy, ze jeden przewod od impulsatora jest juz na wykonczenu i beda problemy. Sprawdzenie instalacji optycznie nie wystarczy, bo kable z zewnatrz moga byc ok, ale maja swoje lata i beda niestety tracic swoje wlasciwosci pod wplywem temperatury.

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DEF widze ze tez piszesz z UK , powiedz mi jak wytłumaczyc to Anglikom w serwisie ? Nie wiesz jak to "fachowo" po angielsku nazwac, bo znając zycie jak ja im zaczne tłumaczyc to i tak nie bedą wiedziec o co chodzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 pozycja na linku

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=GF61&mospid=47516&hg=13&fg=15

 

 

cala instalacja wysokiego napiecia

 

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=GF61&mospid=47516&hg=12&fg=05

 

01-impulsator

02 czujnik polozenia walka rozrzadu

10. czujnik temeperatury cieczy-tez go sprawdz!!!

 

 

Duzo jezdzisz na rezerwie??? Napisz jeszce raz co dokladnie sie dzieje-czy temperatura warjuje?? Moze jakies okolicznosci zachodza podczas, kotrych to sie dzieje. Z tego co napisale do tej pory to wyglada na bral cisnienia na listwie i poddajacy sie zawor. Mechnikow tam to Ci wpolczuje, na czele z ASO BMW. Ja raz oddalem auto to bylo jeszcze E32, teraz zawsze jestem przy naprawach i znalazlem do tego czlowieka, ktory jest inzynierem z BMW, wiec szczescie niesamowite bo inczej to chyba musialbym sie pochlastac i wszystko samemu robic. :D

Pozdro

 

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dużo jezdze na rezerwie ? staram sie wogóle do niej nie doprowadzac, no ale czasami sie to zdarzy no i wtedy po zatankowaniu czesto własnie traci na mocy , Temperatura nie szaleje , jest taka jaka powinna być. Dziwne jest to ze nie dzieje sie to za kazdym razem . . . Jutro jade do serwisu na podpięcie pod komputer, zobaczymy co wykaze . .

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj w serwisie BMW i musze powiedziec ze pierwszy raz od tak dawna poczułem sie jak "gosc" , na wejsciu miła obsługa, odrazu kawka, herbata, ciasteczka, do tego najświezsze gazety, jakich bys nie chciał ... skakali kołomnie jakbym to był jakim prezesem ;) ale pomijając to .... Sprawdziłem samochod pod zględem błedów w komputerze ... i tak z tego co mi mówili to przyczyną tego ze auto czasami mi słabnie to to ze jakis tam sensor jest padniety, dokładnie nie wiem jaki, musiałbym sprawdzic w papierach bo mam wydruk , ale kompletny koszt naprawy razem z z sensorem wynosi 101 funtow, tak wiec odrazu umowiłem sie na nastepną sobote, ale teraz w weekend jezdze całymi dniami i musze powiedziec ze ani raz nie zdarzyło mi sie by samochod stracił moc , był gaszony, zapalany, tankowałem i nawet go porządnie przegoniłem i nic ... nie wiem czy oni tam cos zrobili czy co , no ale jak narazie nie mam zadnego problemu . . zobaczymy jeszcze za pare dni . . . pozatym moja 7demka jest całkiem zdrowa i jak mi powiedzieli w serwisie jest PIEKNA :oops: :dance: do tego zrobili mi SERVICE Wash z odkurzaniem i za to wszystko zaplacilem 33.65 funtow włączne z wyceną wymiany sensora i wydrukowaniem raportu z komputera. Dla porównania kolega który ma Seata Toledo za to samo w salonie SEATA zapłacił 70 funtow. Tak wiec service BMW wcale nie jest az taki drogi ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kompletny koszt naprawy razem z z sensorem wynosi 101 funtow,

 

A gdzie byles w serwisie? Czy moglbys podac jego adres? Ja bylem u zwyklego taniego mechanika i skasowal mnie 70funtow za wymiane paskow od klimatyzacji i pompy wodnej, ale nie zmienil napinaczy(i dalej mi piszczy) a widze ze koszty w serwisie nie sa az takie wielkie jak mi sie wydawalo wczesniej.

E38 735iA Sport Individual 99`
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na w locie do Bedford od strony Cambridge A428 jest dealer BMW i seriws rowniez (ale nie jestem na 100% pewien, bo moze myli sie z Northampton) a stawki sa takie same w kazdym serwisie wiec.... W serwisie BMW, jak w kazdym innym biora za godzinke i w zeszlym roku bylo to jak dobrze pamietam cos okolo 100funto, nie wiem jak jest teraz. Podlaczenie kompa to szybka sprawa i diagnostyka (szczytanie beldow i ich wykasownie)max.10min., wiec rachunek normalny, ale to tylko przy okazji, zebyscie nie byli zdumieni jak za wymiane czegos przyjdzie zaplacic duuuzo wiecej, tak to wyglada. Fubu napisz jaki czujnik pada, ciekawi mnie to??

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.