Skocz do zawartości

jorgen

Zarejestrowani
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    warszawa

Osiągnięcia jorgen

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Polecam warsztat pod wrocławiem w miejscowości bukowice okolice twardogóry. Mechanik zna się na robocie i jest uczciwy, po kilku nie miłych przygodach w Stando trafiłem do nie go i wszystkie problemy rozwiązane. Dodam tylko że w Stando trzymali mi autko dwa tygodnie i naciągneli mnie na 2600zł i nic nie zrobili. Namiary Warsztat w Bukowicach ul. Krośnicka tel. 693841244 Robert, powołajcie się na Jurka.
  2. kolega ma 100% rację. Mechanik tak mi zalał płyn, że oczywiście był układ zapowietrzony, sam go od powierzyłem i weszło jeszcze prawie 2 l płynu.
  3. kup wahlera i będzisz miał spokój, ja jeżdże na na termostacie firmy Gates kosztował mnie całe 25zł i jest ok, byłem jak ty przerażony ceną, ale droższych nie było. Na razie odpukać jest ok.
  4. nie wiem jak w e32 ale ja w e38 jak mi padła pompa miałem podobne obiawy, musisz sprawdzić czy jest obieg u mnie nawet po wyjęciu termostatu dolny wąż był chłodny i to wskazywało że nie ma obiegu i padła pompa.
  5. ja miałem podobne obawy ale jest wszystko ok, lepszą firmą jest wahler.
  6. jorgen

    układ chłodzenia

    właśnie mechanik tego nie zrobił, odpowierzałem go dzisiaj na ogrzewaniu ale jak tylko ustawie ogrzewanie na 32 stopnie to tak jakby nie było biegu, kiedy zejde do 31,5 stopnia obieg znowu jest. Jeszcze wydaje mi się że grzeje bardziej jak jest ustawienie na nogi kiedy ustawie na centralny to ogrzewanie jest dużo słabsze, czyżby zapowietrzona nagrzewnica? Jak tak to jak ją odpowietrzyć.
  7. jorgen

    układ chłodzenia

    wisko jest ok. temp. rośnie ale po długiej jeżdzie po mieście około 2 godzin, wtedy to wychyla się od pionu a po około 20sek wraca na miejsce
  8. jorgen

    układ chłodzenia

    Mam ostatnio problemy z temp. Starałem się odpowietrzyć układ ale nie wiem czy mi się to udało, ponieważ po dłuższej jeżdzie po mieście od czasu do czasu mam wychylenia temp. poza pion a nastepnie powrót to pionu. Zauważyłem taką rzecz, ale nie wiem czy tak ma być. Po odkreceniu korka od zbiorniczka i rozgrzniu autka, wszystko jest ok, widać że pompa pracuje po płyn przelewa sie tym małym weżykiem, ale po ustawieniu temp. w kabinie tak żeby grzała na max, płyn w zbiorniczku podnosi prawie pod sam korek - czy to normalne?
  9. jorgen

    Temperatura na zewnatrz

    czujnik jest pod zderzakiem bedziesz go widział.
  10. nagrałem z obrazu z predkoscia 8x i mi nie czyta, a mam mape z 2006 i dziala spoko :(
  11. Witam Polecam człowieka od pomp wtryskowych. Omnibus w tym co robi i śmieszna kasa. Miejscowość Trzebnica pod Wrocławiem. tel.603343488. :modlitwa:
  12. jednak to był termostat, ale bez lawety sie nie obeszło :D
  13. witam Dzisiaj jadąc na trasie w pewnym momęci zauważyłem że wskazówka od temp. wychyliła się z pionu, więc do zjazdu, a wspazówka szubko cofneła sie znowu do pionu i tak kilka razy. Czego to bjawy termostat czy może wisko? I jeszcze jedno autko coś strasznie zamula pedał gazu jest miękki i reaguje bardzo powoli tak jakby z opóżnieniem (odkręciłem filtr powietrza i nie ma oleju to chyba turbina cała) prosze o waszą pomoc i diagnozę.
  14. jorgen

    Ile płyny Chłodniczego?

    z tego co pamiętam to około 10 l
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.