Skocz do zawartości

wystrzały w 520 24v


rs2000

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam taki problem , pewnego razu miałem wystrzał na gazie i wywaliło mi waz ktory wchodzi do kolektora i od tego czasu co jakis czas podczas jazdy zaczynaja swirowac obroty i strzela , sprawdziłem juz cewki i nic - raz jest dobrze a raz swirują obroty co konczy sie wystrzałem i dzieje sie to zarowno na bezynie jak i na gazie

moze ktos miał juz ten problem ??? prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na nieszczelność w dolocie - guma lub kolektor pękł przy strzale...

BTW..do m50 tylko sekwencja..chyba że chcesz mieć -30 koników na gazie i na benzynie plus ryzyko wystrzału na gazie .Pozdrawiam :wink:

6 INLINE...

Quattro-Serwis Kraków, ul.Rzemieślnicza 20.

www.quattro-service.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam koleżko musisz dobrać sie do silniczka krokowego sprawdzić czy nie pękła gumowa rurka łącząca silniczek z gumą przy przepustnicy z prawej stromy w tedy łapie lewe powietrze i strzela i przy okazji odkręcenia przepustnicy trzeba ją też wyczyścić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej stary mialem ten sam problem nie wystarczy wymiana swiec sprawdz sobie jeszcze uszczelke pod pokrywa zaworow moze byc stara i twarda trzeba nowa i ta duza i te dwie male co przychodza dookola swiec jak to wymienisz powinno przestac strzelac tylko nie dawaj tego do roboty zadnemu 'paprokowi ' ja to robilem 2 razy uszczelka musi byc osadzona porzadnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz kable WN, u mnie tez byly strzaly. Wymienilismy kable i swiece na nowe firmy NGK i jest spokoj. Nie kupuj tanich kabli i swiec innych niz NGK.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

U mnie było podobnie:

1. Kilka razy zdarzyło się że w czasie normalnej jazdy nagle zaczynał świrować, strzelać, kichać i gasnąć - to wadliwy czujnik położenia wału, który zwłaszcza w deszczową lub śnieżną pogodę lubił ogłupieć; po 20min na poboczu wszystko wracało do normy.

2. Z wystrzałami na gazie borykałem się od momentu założenia instalacji LPG. Przejechałem tak chyba 30tyś. Okazało się że jedna ze świec (NOWYCH - założonych podczas instalacji LPG!!!) była wadliwa; ile zdrowia mnie kosztowały te wystrzały wiem tylko ja, raz o mały włos nie spaliłby się cały wóz! Po wystrzale zapalił się filtr powietrza a od niego obudowa - od tamtej pory wożę gaśnicę 6kg proszku. Przez głupią świecę za 19zł straciłem 2x obudowa filtra, 1x przepływomierz pow. i komplet rur dolotowych :(

 

Zacznij od świec zanim wymienisz pół elektroniki w aucie - to newralgiczny punkt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.