Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witajcie

 

Kilka pytań do zmiany silnika

 

Czy trudno jest zrobić taką przekładkę - 3.o na 4.4 - jakie to mogą być koszty ?

 

kto mógłby to zrobić w okolicach Wa-wy ?

 

Na co zwrócić szczególną uwagę co może stanowić problem ?

 

 

Jak to wygląda od strony wydziału komunikacji - jak pozalatwiać sprawy z dowodem rejestracyjnym , czy będzie potrzebny dodatkowy przegląd , jakie dokumenty od silnika potrzebuję aby sprawę załatwić legalnie

 

 

Pozdrawiam :D

Mario

Opublikowano
silnik jest w tej chwili traktowany jako część wymienna, więc nie ma problemu z numerami, jednak potrzebujesz paiery z tego drugiego silnika, muszisz iść do wydziału komunikacji z książką pojazdu i tam zgłosić przekładkę, żeby Ci ją w tej książeczce wbili :wink:
I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
Jest to możliwe słyszałem już o takim swapie silnik 4.4 na skrzyni manualnej z 3.0, tyle ze wtedy gość nie przekładał silnika tylko automat na manual z 3.0 V8,wydaje mi sie ze przełożenie samego silnika powinno wystarczyć, ale mogę sie mylić!
Opublikowano
na pewno jest możliwe, wszystko jest możliwe. :D a masz silnik 4,4? sam takiego szukam... W sprawie przekładki zadzwoń do Mcarsu, kontakt znajdziesz w dziale warsztaty. Marcin robi różne cuda :cool2:
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Dostałem dziś info - że 4,4 i 3,0 mają identiko mocowania silnika oraz , że manualna skrzynia jest identyczna .

Przekładka w związku z tym jest boajecznie prosta .

 

Mało tego - jeśli do 4,4 przełożymy cały osprzęt ( czujniki , etc ) z 3.0 to nawet będzie wtedy chodził poprawnie na komputerze od 3.0

 

Ktoś coś wie więcej , ktoś potwierdzi te informacje ???

 

Pozdrawiam

Mario

Opublikowano

skrzynia manualna nie jest identyczne :naughty: przeciez 4.0 i 4.4 mialy 6-biegowe ...

 

 

co nie zmienia faktu ze mozna skrzynie z 3,0 zalozyc do 4.0 i 4.4 litra - sama skrzynia mimo ze jest obliczona do nizszego momentu wytrzyma ( wiadomo ze nie wolno zaladowac samochodu do fulla i palic gumy ) ... kolo zamachowe z 3,0 jest pod mniejsza srednice tarczy sprzeglowej - 240mm w 3.0 i 260 w 4.0 - wiec sprzeglo przy przekladce powinno byc nowe lub w bdb stanie - napewno wytrzyma krocej niz 260 - nie wiem jak bedzie wygladalo slizganie sprzegla - czy da rade przeniesc sporo wiekszy moment ...

  • 1 rok później...
Opublikowano
Dostałem dziś info - że 4,4 i 3,0 mają identiko mocowania silnika oraz , że manualna skrzynia jest identyczna .

Przekładka w związku z tym jest boajecznie prosta .

 

Mało tego - jeśli do 4,4 przełożymy cały osprzęt ( czujniki , etc ) z 3.0 to nawet będzie wtedy chodził poprawnie na komputerze od 3.0

 

Ktoś coś wie więcej , ktoś potwierdzi te informacje ???

 

Pozdrawiam

Mario

witam. Udało się przełożyć silnik?

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano

Przekładka w związku z tym jest boajecznie prosta .

 

Mało tego - jeśli do 4,4 przełożymy cały osprzęt ( czujniki , etc ) z 3.0 to nawet będzie wtedy chodził poprawnie na komputerze od 3.0

 

:duh: :jawdrop: :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.