Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

dzisiaj zrobilem maly tescik na autostradzie, jadac na gazie 140kmh ekonomizer wskazuje 18 ( srednia spalania wyliczona z tankowania jest taka sama - w tym wlasnie problem ) przelaczylem na benzyne i zeby utrzymac 140 ująłem gazu i wskazywalo 12-13 , po czym bez ruszania pedału gazu przelaczylem na gaz , wskaznik po chwili wzrosł na 16 a samochod wyraznie zaczął zwalniac, zeby utrzymac 140 musialem dodac gazu a ekonomizer uparcie pokazywał 18 :-( na benzynie jak wracalem z monachium srednie spalanie przy 120-140 wyszlo mi 10-11 , teraz po zalozeniu gazu mam ciagle 18-20 , gazownicy cos tam regulują ale na nic to sie zdaje , moze za 10tym razem cos mi tam ustawią , moze ma ktos jakis szybszy pomysł niz wyjezdzanie calego baku przy 20l/100km ? silnik to m20b20 gaz 2gen z podpieciem do sondy, sonda dziala, bo widzialem na komputerze jak faluja wskazania, katalizator tez jeszcze jest, szukalem dziur w dolocie i nie znalazlem, juz nie mam pomyslow - za wszelkie bede wdzieczny.

Opublikowano
Zmien gazownika, najprawdopodobniej masz zle zgrana instalacja, moze pomoc blos (300 pln). 18 to mi pali przy 200. 140 trasa 10 - 11 l lpg. instalacje mam II gen
Opublikowano
2 gen gazu mialem w Vento , spalanie przy 2 litrowym silniku od 6 do 14 , tu jezeli sie nie uda to pewnie pomysle o blosie, na razie chce pouzywac i poregulowac to co mam.
Opublikowano
A co to jest ten blos, czy obniży on spalanie gazu? i gdzie ewentualnie mozna kupić?

 

Nie widziałe jeszcze auta które jeździ na powietrze a opinie o blosie sa takie jak gdyby tak właśnie miało być :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.